Резюме від 23 листопада 2013

Наталія

Зав. складом, 3 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Шевченко Наталія Анатоліївна

Рік народження: 1981, заміжня
(2 дітей - Анастасія 5 р., Ярослав 11 р.)
Адреса: м.Луцьк, вул. Федорова 2а/25
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Оcвіта:
2008-2012рр. – Волинський інститут економіки та менеджменту, факультет: облік та аудит, спеціальність: бухгалтерський облік.
1998-2000рр. – ВПУ № 9, факультет: облік та аудит, спеціальність: бухгалтер
Досвід роботи:
2013 – по теперішній час
менеджер відділу постачання, бухгалтер по складському обліку ТзОВ ВП «Електросервіс»
Посадові обов’язки:
- Обробка первинних документів (прихід, виписка матеріалів зі складу, створення калькуляцій та підрахунок витрат на виробництво, пооб’єктна звірка з майстрами, списання матеріалів);
- Приймання та видача товару зі складу на виробництво та об’єкти згідно документації;
- Контроль за наявністю та видача пального;
- Безпосередня участь в роботі підлеглого відділу матеріально – технічного забезпечення підприємства (надання інформації по залишках товару на складі та необхідної кількості на поточні наряди-замовлення)
- Виписка доручень, ведення журналу реєстрації доручень, оформлення документації на відправку постачальникам;
- Надання інвентаризаційних відомостей залишків на складі та безпосередня участь в інвентаризаційній комісії.
04.12.2010 –01.06. 2013 р. секретар ТзОВ ВП «Електросервіс» .
Посадові обов’язки :
- створення та підтримка ділової, позитивної атмосфери в колективі;
- надання вичерпної інформації щодо діяльності підприємства (в телефонному, електронному вигляді, на паперових носіях), приймання телефонних дзвінків;
- зустріч, супровід ділових партнерів підприємства (бронювання номерів, авіа-, ж/д квитків, організація бізнес-ланчів та ін.);
- оформлення та ведення ділової документації підприємства;
- забезпечення офісу канцтоварами, закупка предметів, необхідних для діяльності офісу та підтримки іміджу підприємства;
- ведення поштової переписки ;
- контроль за веденням судових справ щодо дебіторів підприємства (організація зустрічей з адвокатами підприємства, надання пакетів документів за вимогою адвокатів);
- організація роботи підприємств, що обслуговують інформаційно-програмне забезпечення офісу;
- оформлення відряджень та відповідних наказів по підприємству.
2004-2008, ТОВ «ЛуАЗ», секретар керівника.
2000-2002, Луцька міська поліклініка №2, бухгалтер.
Посадові обов’язки :
ведення дебіторсько-кредиторської заборгованості, контроль за вчасністю погашення ;
оприбуткування та списання медикаментів, паливно-мастильних матеріалів;
облік основних засобів, МШП;
проведення планових та позапланових інвентаризацій з супровідним оформленням їх документально.
Знання і навики:
Впевнений користувач ПК та периферії: офісні програми, інтернет, 1С Бухгалтерія 7 версія, електронна пошта.
Вільне володіння українською, російською мовами, англійська - базовий
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, ініціативність, доброзичливість, організаційні здібності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: