Резюме від 27 вересня 2023 PRO

Оксана

Финансовый директор, главный бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий консалтінг

з 02.2021 по 10.2021 (8 місяців)
Проект, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Проект ліквідації (припинення) іноземної юридичної особи, іноземного утворення без статусу юридичної особи, контрольовані фізичною особою - резидентом України. ( З метою звільнення прибутку від оподаткування у 2022 році).

Фінансовий директор

з 06.2020 по 12.2020 (6 місяців)
ТОВ «НОВАЛІК ФАРМА», Київ (маркетингова фармацевтична компанія з просування лінійки БАДів та лікарських засобів,виробництво на умовах давальницької сировини, імпорт, збут через дистриб'юторів.)

Управління казначейством, бухгалтерією, фінансовими аналітиками (Quadrasoft CRM), фінансовими контролерами, фахівцями маркетингових досліджень ринку.
Виконані завдання:
1. Діагностика фінансового положення, бізнес - процесів.
2. Аудит бухгалтерського і податкового обліку, контроль податкового навантаження.
3. Оцінка достовірності обліку і повноти використання системи 1 С УТП, інших джерел вихідних даних.
4. Визначення рівня кваліфікації та потенціалу співробітників фінансово - аналітичної служби.
5. Складання плану дій щодо поліпшення фінансових показників ефективності, злиття юридичних осіб та обліку СПД фізичних осіб.
6. Визначення структури управлінської та аналітичної звітності, їх поєднання / консолідація.
7. Моделювання сценаріїв розвитку бізнес - напрямків, планування / прогнозування бажаного результату у вигляді презентацій.
Досягнення:
вихід на точку беззбитковості, отримання операційного та чистого прибутку, поліпшення фінансового циклу, оборотності товарних запасів, управління ефективністю маркетингових інструментів. Проект контролю результату за принципом Продукт-Продаж-Прибуток (від Я до А), участь у підготовці бренд планів 6 продуктів для збільшення частки ринку.

Освіта

Донецький національний університет

«Економіка підприємства», Донецк
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

Донецький економічний технікум

« Бухгалтерський облік», Донецк
Середня спеціальна, з 1990 по 1993 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Семінари та тренінги з фін. та упр.обліку, кризового та інвест.менеджменту,KИК; КЕКВ та бюдж. кошториси,фін.моделі

2015-2020рр

диплом ДИПиФР (складання фінансової звітності за міжнародними стандартами IFRS)

2010р

сертифікат СAP (міжнародний бухгалтер-практик GAAP)

2008р

Знання і навички

MS Excel M.E.Doc MS PowerPoint MS Outlook 1С УТП CRM 1С УВП Інтернет-банкінг Банківська справа Бюджетування Документообіг Консолідація

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

2016-2019. Робота за кордоном. Заступник
директора по аптечної мережі •оптова та роздрібна торгівля медикаментами, мережа аптек, склад, ремонт медичного обладнання. Підготовка бізнес плану розширення-відкриття підрозділів, підвищення рівня рентабельності, чистого прибутку.
Банкiвськi операцii нерезидентiв рiзних юрисдикцiй,пiдготовка документiв для мiжнародного аудиту,KИК;контроль фінансів.
Заступник директора (Бухгалтерія та фінансовий відділ -30 осіб)- Неприбуткова організація, облік по КЕКР.
• Управління активами - оренда, продаж, безоплатна передача, лiквидацiя, витяг зворотних матеріалів і вторсировини для продажу. • Будівництво пром. комплексів. В підпорядкуванні 63 підрозділи.
2011 -2015рр. Директор департаменту з фінансів, головний бухгалтер ТОВ «Шахтспецстрой» Компанi Corum Group SCM (м. Донецьк, м. Запоріжжя, м. Київ)
Вид діяльності:
Будівельно – монтажні роботи в Україні, гірничі роботи за межами України, експортні операції з продажу обладнання машинобудівних заводів, ремонти, добича гіпсу, проектні послуги.
Обов`язки:
•Впровадження нового регламенту управлінського обліку, фінансового контролю.
•Автоматизація обліку та контролю витрат грошових коштів в 1С Консолідація, впровадження 1С УПП.
•Складання бюджету операційної та інвестиційної діяльності (Бюджет доходів та витрат (EBITDA), Бюджет руху грошових коштів, Оборотний капітал, Баланс и т. п), моніторинг виконання бюджету, факторний аналіз відхилень.
•Контроль бухгалтерського, податкового, управл.обліку.
•Трансформація обліку за МСФЗ, корпор.коригування внутрішньо групових оборотів, фiнансова звiтнiсть,аудит-Ernst & Young.
•Узгодження договорів в 1С Документообіг, контроль взаєморозрахунків, валютних операцій.
•Розробка бюджету довгостр. проектів гірських та будівних робіт (Індія, В'єтнам, Росія, Казахстан) з поставкою обладнання; розрахунок ефекту інвестиційних проектів, моніторинг виконання проектів. Вiдкриття представництв, фiлiй •Розробка бізнес-плану з «0» для нового напрямку діяльності. Побудова прогнозних фінансових моделей. Контроль процесу інтеграції та викупу бізнес – напрямки.
Директор департаменту фінансів з функціями головного бухгалтера в
ТОВ «Сервісна компанія «Гірничі машини » (Corum Group SCM).
Вид діяльності:
Оптова торгівля запчастинами для обладнання, послуги сервісного обслуговування, поточний та капітальний ремонт обладнання, транспортні та інжинірингові послуги, фін.лізинг автотранспорту.
Обов'язки:
•Впровадження єдиної методології регламентів управлінського обліку, положень.
•Бюджетування: складання поточних планів, бізнес-плану, моніторинг виконання бюджетів операційної та інвестиційної діяльності (Бюджет доходів та витрат (EBITDA), Бюджет руху грошових коштів, Оборотний капітал, Баланс и т. п).
•Фінансовий контроль руху грошових коштів, оптимізація постійних витрат.
•Контроль бухгалтерського та податкового обліку, податкове планування, узгодження договорів.
•Контроль операцій фінансового лізингу авто транспорту,страхування, робота з банками – відкриття кредитів, овердрафтів, оформлення банківських гарантій для участі в тендерах.
•Впровадження програми 1С УПП з «0».
•Складання корпоративного управлінського звіту за МСФЗ.
2008 - 2011рр – Керівник Департаменту обліку – Головний бухгалтер в ТОВ «Вуглетехнік» компанії Coal Energy.
Вид діяльності:
Оптова торгівля обладнанням, матеріалами, вугіллям, будівельно-монтажні та проектні роботи на видобувних та уранових підприємствах,гірничі роботи, ремонти, оренда, трансп.послуги.
Обов'язки:
•Контроль і організація бухгалтерського, податкового обліку.
•Впровадження 1С УПП (перехід з 1С 7.7).
•Участь у проекті із переходу на IPO(взаємодія з Baker Tilly).
•Планування податкового навантаження.
•Підготовка тендерної документації, бізнес-планів для зовнішнього кредитування.
•Контроль бюджетного цільового фінансування (виконання кошторисів Кб 2в, підтвердження витрат). Взаємодія з органами КРУ.
•Операції з цінними паперами, взаємодія з банками.
•Фінансовий контроль руху грошових коштів, виконання договорів.
2003-2008рр- Фінансовий директор, головний бухгалтер
1993-2001рр– Головний ревізор оподаткування юридичних осіб,начальник відділу аудита фізичних осіб в податкової інспекції.
1991-1992рр – Економіст з ціно утворювання
Маю водійські права (катег.В), біом. закорд.паспорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: