Резюме від 5 січня 2017

Yevgeniy

Администратор отеля, агент резервации, Revenue management

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фронт офис, ресепшн

з 11.2012 по 08.2013 (9 місяців)
Swissôtel Amsterdam, Амстердам (Hotel and restaurant industry)

- Welcoming guests in the hotel by greeting them in person or by telephone
- Check-in and check-out procedures using PMS system (Opera)
- Performing cross-functional activities during the whole time of work
- Making reservations in person, by telephone or fax with adding them into the PMS system
- Answering or referring inquiries by telephone or via email
- Promoting good inter-department relations
- Dealing with cash, credit and debit card payments
- Providing all kind of information to guests’ and stakeholders’ inquiries
- Providing all the concierge duties to the hotel guests
- Assisting Duty Manager in all his/her daily duties
- Taking care and resolving any guest’s complains, wishes or demands
- Promoting products, services and loyalty programs to the customers
- Providing smooth run of the entire hotel during night duties

Освіта

Maastricht Hotel Management School, TSI-Tourism Sant Ignasi, Oxford Brookes University

Innovative Hospitality Management, Barcelona, Maastricht
Вища, з 2010 по 2012 (1 рік 8 місяців)

Collaboration between TSI-Tourism Sant Ignasi affiliated to the ESADE Foundation and member of Ramon Llull University (Barcelona, Spain) and Maastricht Hotel Management School (MHMS) of Zuyd University of Applied Sciences (Maastricht, the Netherlands) in association with the Oxford Brookes University Business School (Oxford, UK).

Додаткова освіта та сертифікати

днепропетровский национальный университет

2004-2010

днепропетровский национальный университет

2006-2009

Знання і навички

MS Office Internet User Opera Windows AutoCAD SolidWorks ACDSee Autodesk Inventor Autodesk

Знання мов

Англійська — просунутий

Рекомендації

Ms. Maudy Schutte

Ms. Maudy Schutte

Front Office Manager, Swissôtel Amsterdam

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Молодой специалист недавно окончивший высшее учебное заведение в области гостеприимства в Европе ищущий применение своим талантам в Украине и за рубежом.

- Flexible, highly motivated for any challenges and very energetic individual
- Result-oriented personality
- Ability to adapt and maintain good relationship with people of different nationalities
- Attention to details gained through my internship experience in housekeeping department
- First class customer service experience in front office activities in the hotel oriented towards service quality
- Well developed analytical thinking gained out of my engineering studies
- Problem solving skills, managerial skills and leadership acquired from my work experience at front office, as a counselor and my management studies
- Ability to work in teams and independently with high level of responsibility
- Diversified person. This was gained through my broad educational and working experience in many, not related with each other, fields
- Team player, expressing a fair-play attitude.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: