• PRO

Світлана

Помічник керівника, 35 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор офісу

з 09.2024 по 04.2025 (7 місяців)
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- підготовка та обробка необхідних документів;
- отримання паперової/електронної пошти з подальшою їх переадресацією;
- ведення кадрової документації (формування і ведення особових справ працівників);
- зустріч відвідувачів, пошук і систематизація необхідної інформації;
- адміністративне забезпечення роботи офісу.

Офіс-адміністратор

з 04.2023 по 08.2024 (1 рік 4 місяці)
Київська обласна організація Політичної Партії, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- прийом телефонних дзвінків та отримання паперової/електронної пошти з подальшою їх переадресацією;
- прийом відвідувачів (визначення мети візиту з наступною фіксаціє та переадресацією). Робота зі зверненнями громадян;
- підтримання зв'язку з депутатами місцевих рад та головами громад, які обрані від Обласної організації;
- участь в організації заходів в районному офісі Обласної організації, в тому числі зустрічей депутатів з виборцями;
- ведення електронної звітності та обліку активістів, прихильників та симпатиків Партії;
- здійснення архівного зберігання документів, листів, інформаційних матеріалів;
- надсилання та прийом документів до/з регіонів;
- матеріально відповідальна особа за збереження цілісності офісу, основних засобів, інших матеріальних та нематеріальних активів, за якими закріплена;
- забезпечення районного офісу необхідним канцелярським приладдям та іншими витратними матеріалами (замовлення, контроль доставки та наявність первинної фінансової звітності);
- забезпечення належним утримання та експлуатацію приміщень районного офісу відповідно до правил і норм охорони праці і протипожежного захисту;
- забезпечення дотримання в офісі санітарно-гігієнічних та протиепідеміологічних норм;
- здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби районного офісу Обласної організації.

Офіс-адміністратор

з 11.2018 по 06.2022 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "Компанія "ІНДУСТРІАЛЬНА", Київ (Нерухомість)

- ведення документації (реєстрація вхідної і вихідної документації, підготовка наказів Товариства);
- ведення кадрової документації (складання і оформлення наказів про прийом, переведення, відпустку та звільнення працівника, формування і ведення особових справ працівників, ведення Табелю обліку використання робочого часу);
- повне адміністративне забезпечення роботи офісу (життєдіяльність офісу, рішення організаційних питань);
- підготовка презентаційних матеріалів;
- організація корпоративних заходів;
- прийом і розподіл дзвінків, зустріч відвідувачів, пошук і систематизація необхідної інформації;
- робота з офісною технікою (ксерокс, сканер, міні-АТС).

Офіс-адміністратор

з 09.2014 по 04.2018 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "Авіасервіс-Київ", Київ (Продукція авіаційної, аерокосмічної, вертолітної промисловості (монтаж, сервіс, ремонт))

- ведення документації (реєстрація вхідної і вихідної документації, складання і оформлення наказів по підприємству, акти прийому-передачі, журнали, сертифікати ТО, ...);
- ведення кадрової документації (складання і оформлення наказів про прийом, переведення, відпустку і звільнення працівника, формування і ведення особових справ працівників, складання посадових інструкцій);
- проведення інвентаризації, ведення складу;
- повне адміністративне забезпечення роботи офісу (життєдіяльність офісу, рішення організаційних питань);
- прийом і розподіл дзвінків, зустріч відвідувачів, пошук і систематизація необхідної інформації;
- робота з офісною технікою (факс, ксерокс, сканер, міні-АТС).

Помічник керівника

з 11.2013 по 03.2014 (4 місяці)
Видавництво "ЕММА", Київ (Видавництво, поліграфія)

пошук інформації для створення книги/збірки "Ти, Мати моя..."

Старший лаборант

з 02.2013 по 09.2013 (7 місяців)
Київський Національний Університет Культури і Мистецтв, Київ (Освіта, наука)

- підготовка аудиторій кафедри до навчального процесу;
- контроль за виконанням викладачами розкладу проведення занять;
- заміна викладача (проведення лекцій);
- ведення документації кафедри (протоколи, журнали, робочі плани);
- проведення інвентаризації (матеріально відповідальна);
- забезпечення життєдіяльності кафедри;
- прийом і розподіл дзвінків;
- рішення адміністративно-господарських питань.

Помічник організатора

з 05.2009 по 08.2014 (5 років 3 місяці)
Міжнародний фестиваль моди «Kyiv Fashion», Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- участь в щорічному Міжнародному фестивалі моди «Kyiv Fashion» (2 раза на рік);
- підготовка моделей до виходу на подіум;
- організація кофе-брейків.

Помічник директора

з 04.2009 по 05.2013 (4 роки 1 місяць)
Дитяча модельна студія "Стиль і Мода", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- періодична участь у заходах, організованих Дитячої модельної студією "Стиль і Мода";
- підготовка і відправлення запрошень для гостей;
- підготовка моделей до виходу на подіум.

Освіта

Київський Національний Університет Культури і Мистецтва

Дизайн та індустрія моди, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут післядипломної освіти "УКРСТЕНО", курси за спеціальністю "Комп'ютерні системи обробки інформації та управління"

2014 рік, з травня по серпень

Школа моделей "Merilyn MEDIA GROUP" (теорія модельного бізнесу, дефіле, акторська майстерність, етикет, візаж, фото-клас)

з 16.01.2012 по 17.02.2012

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Internet Explorer
  • Opera
  • MS Access
  • Mozilla Firefox
  • MS Visio
  • MS Project

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вище середнього

Додаткова інформація

Відповідальність, цілеспрямованість.

Не існує того, чому не можна навчитись!

Побажання: нормальне і адекватне керівництво; достойна оплата за посадові обов’язки, яка дозволить жити, а не існувати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: