Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 лютого 2024 PRO

Наталія

Інспектор з кадрів, автор статей з трудового законодавства

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів

з 07.2013 по нині (10 років 9 місяців)
Профвидання (Видавництво, поліграфія)

менеджер по підбору персоналу, інспектор з кадрів.

Формування та розміщення вакансій на сайтах по працевлаштуванню;
проведення телефонних та індивідуальних співбесід;
оцінка та характеристика кандидата;
оформлення прийому, переводу та звільнення;
оформлення лікарняних, відпускних (щорічні, по догляду за дитиною по досягнення нею 3-х років, за власний рахунок), відряджень
звітність по роботі;
заповнення особових справ, книги руху та обліку трудових книжок;
заповнення та зберігання трудових книжок;
заповнення табелю;
штатний розклад;
складання графіка щорічних відпусток;
написання посадових інструкцій, структури компанії.
Проводила співбесіди на вакансії: менеджер з продажів, менеджер відділу збуту, менеджер по продажі семінарів, кур'єр, маркетолог, помічник маркетолога, дизайнер-верстальник, адміністратор баз даних, менеджер по адміністративній роботі, інспектор з кадрам (консультативний напрям), заступник головного бухгалтера, консультант по бухгалтерському обліку та оподаткуванню, заступник головного редактора.

СОКК

з 10.2008 по 07.2013 (4 роки 9 місяців)
Колл (Аутсорс)

Жовтень 2008 - жовтень 2009 спеціаліст відділу вхідних і вихідних проектів. Відділ реструктуризації договорів. Робота з боржниками банку (інформування про стан договорів, розрахунок заборгованості та консультація по іншим продуктам банку (Альфа банк).

Жовтень 2009-вересень 2010 - спеціаліст відділу прямих та перехресних продаж: продаж товарів та послуг цільової аудиторії.

Жовтень 2010 - квітень 2011 - спеціаліст/коуч відділу вхідних проектів. Обслуговування вхідних викликів та робота над підвищенням результативності особистості у професіональній діяльності.

Травень 2011 - липень 2013 - (HR-відділ) фахівець відділу контролю якості обслуговування клієнтів, навчання та розвитку персоналу.

моніторинг роботи співробітників (індивідуальна робота над помилками, робота над підвищенням показників),
проведення калібровочних зустрічей,
розробка та впровадження коригувальних заходів,
1-2 рази на місяць відрядження.
Підбір персоналу: проведення телефонних співбесід та надання інформації по вакансії, проведення індивідуальних співбесід.
Підбір проводила на вакансії оператора колл-центру, керівника групи, заступника керівника.

Освіта

ЧНПУ им. Т.Г. Шевченка

Історія та право, Чернигов
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Access Комунікабельність Відповідальність Service Desk Cisco Професіоналізм

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: