Ольга

Бухгалтер, економіст, ревізор, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

вул. Симиренка 9дом. 72-96-84;
м. Луцькмоб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
43000
Тригуб Ольга Василівна

Мета:Працевлаштування на посаду заступника головного бухгалтера, помічника головного бухгалтера, бухгалтера, економіста, ревізора. Помічник юриста.
Особисті дані:Українка, 19.09.1982 року народження (31 рік)
Сімейний стан: Неодружена (дітей немає)
Освіта:1998-2001 рр. Луцький комерційний технікум, диплом з відзнакою
•Спеціальність: «Бухгалтерський облік»
•Кваліфікація: бухгалтер
2001-2004 рр. Тернопільська академія народного господарства
•Спеціальність: «Фінанси»
•Кваліфікація: спеціаліст з фінансів
2013 р. Студентка Східноєвропейського національного університету ім. Л.Українки Навчально-наукового центру післядипломної освіти
•Спеціальність: «Правознавство»
Професійний досвід (місце роботи/посада): 17.09.2001 р. - ВДСО при Луцькому МВВС України у Волинській області,
- касир.
2002- 2006р. ВДСО при УМВС України у Волинській області,
- бухгалтер СПМО «Титан»;
- бухгалтер централізованої бухгалтерії ВДСО при УМВС;
- бухгалтер групи обліку розрахунків із замовниками охоронних послуг та іншими кредиторами і дебіторами централізованої бухгалтерії цього ж відділу.

2006-30.04.2008 р. ВАТ «Луцький автомобільний завод»,
- ревізор ІІ категорії з виробничо – технічних та економічних питань контрольно – ревізійного бюро юридичного управління;

01.05.2008-31.10.2008 р. ВАТ «Луцький автомобільний завод»,
- ревізор ІІ категорії з виробничо – технічних та економічних питань відділу внутрішнього аудиту при Наглядовій раді ВАТ «ЛуАЗ»;

01.11.2008р.-08.10.2009р. ВАТ «Луцький автомобільний завод»,
- бухгалтер групи обліку затрат на виробництво центральної бухгалтерії ВАТ «ЛуАЗ».

09.10.2009р. ДП «Автоскладальний завод №1» «АТ «АК «Богдан Моторс»,
- провідний економіст з планування виробничо-диспетчерського відділу виробничої служби;
- консультант по впровадженню модуля «Управління виробництвом» програмного продукту1С 8.1.2(за сумісництвом);

01.10.2010 р. Первинна профспілкова організація «Автоскладального заводу №1»,
- бухгалтер по договору ЦПХ.
Професійні навики:Ведення касових та банківських операцій; ведення розрахунків з постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами; ведення обліку товарно – матеріальних цінностей та основних засобів по бухгалтерському та податковому обліку і нарахування амортизації; зведення валових доходів та витрат по податковому обліку; ведення реєстрів податкових накладних та журналів – ордерів, головної книги; складання періодичної звітності до Фондів, складання декларацій з ПДВ та податку на прибуток, а також складання фінансової звітності.

Проведення планових та за спеціальним завданням ревізій та перевірок господарсько-фінансової діяльності підрозділів товариства - документальний контроль достовірності руху та обліку товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, дотримання підрозділами вимог нормативних, методичних та інших керівних матеріалів виробничо-господарської діяльності.
Обстеження та вивчення окремих ділянок фінансово-господарської діяльності підрозділів товариства на предмет ефективного використання ними бюджету (дотримання розмірів лімітів), раціональності витрачання матеріалів, палива, електроенергії, додержання кошторисів витрат. Контроль за дотриманням у підрозділах вимог нормативних документів.
Проведення інвентаризацій основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей.

Проведення на підставі даних бухгалтерського обліку комплексного аналізу господарської діяльності підрозділів виробничої служби. Проведення план-фактного аналізу виконання замовлень по підрозділах виробничої служби.
Надання пропозицій щодо ефективного використання матеріальних та трудових ресурсів, зниження собівартості продукції.
Проведення аналізу потреби виробничих підрозділів в матеріалах відповідно до змінних завдань та доведених норм витрат.
Проведення вибіркового аналізу нормативного і фактичного використання матеріалів та надання пропозицій щодо перегляду норм.

Володіння іноземними мовами:
- англійська /базовий рівень зі словником/
- німецька /базовий рівень зі словником/
- російська /вільно/

Володіння ПК на правах користувача (Word,Excel, E-mail, Ліга-закон, 1-С Бухгалтерія 7.7, 1-С Бухгалтерія 8.1.2, Система Клієнт - банк).
Додаткова інформація про себе:Дисциплінованість, наполегливість, самовдосконалення, прагнення кар’єрного росту, комунікабельність, відданість роботі, цілеспрямованість, не конфліктність.

Рекомендації з попередніх місць роботи будуть пред’явлені за вимогами.
Бажаний регіон працевлаштування:м. Луцьк
Мінімальна заробітна платня:4000 грн.
Відношення до відряджень:позитивне

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: