Резюме від 15 січня 2024 PRO

Алла

Інспектор відділу кадрів

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний інженер (відрядження)

з 08.2022 по 12.2023 (1 рік 4 місяці)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

- Організація розміщення відрядженого персоналу;
- Заказ трансфера;
- Формування та закриття авансових звітів згідно табелю;
- Рознесення витрат по проживанню на ділянки;
- Звіти по плануванню відряджень на наступний місяць.

Інспектор з кадрів

з 08.2021 по 06.2022 (10 місяців)
ТОВ "ІНТЕХПРОГРЕС" (Гранітний кар'єр), Кривий Ріг (Робочі спеціальності, виробництво)

Організація кадрового діловодства з початку (формування структури підприємства, штатного розкладу, розробка посадових інструкцій, ПВТР, Положень, графіки роботи).
Підприємство зупинило свою діяльність через військові дії.

Інспектор з кадрів

з 01.2019 по 08.2021 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Ріпеа-Буд" (Шахтобудівна організація), Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація кадрового діловодства: прийом, переведення, відпустки, звільнення;
- робота у програмі 1С:8.3, M.e.doc;
- оформлення та ведення особових справ співробітників;
- облік та зберігання трудових книжок;
- надання відпусток робітникам, контроль складання та дотримання графіків відпусток;
- формування штатного розкладу, розробка посадових інструкцій, ПВТР, Положень;
- робота з е-лікарняними;
- облік табелів використаного робочого часу;
- надання на запит довідок;
- співпраця з пенсійним фондом (список 1, 2), ЦЗ;
- складання наказів з кадрових питань;
- підбор персоналу (розміщення вакансій в засобах масової інформації, відбір резюме, проведення телефонних інтерв'ю);
- подача звітності.

Менеджер з персоналу

з 03.2016 по 09.2018 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "Полі-Оіл Індастрі", Кривий Ріг (Робочі спеціальності, виробництво)

- кадровий облік і діловодство;
- оформлення прийому на роботу, переводи, звільнення робітників відповідно до законодавства про працю;
- облік табелю використаного робочого часу (1С);
- оформлення та зберігання трудових книжок робітників, особистих карток П-2;
- складання графіків відпусток, наказів;
- розробка посадових інструкцій;
- оформлення відряджень;
- архівація документів;
- здійснення підбору персоналу;
- подача звітності у ЦЗ.

Офіс-менеджер

з 08.1996 по 11.2013 (17 років 3 місяці)
Укртелеком, Кривий Ріг (Телекомунікації, зв'язок)

•документообіг, звіти, наряди.

Освіта

Харьківський національний університет радіоелектроніки

Спеціальність: Інформаційні мережі зв'язку. Кваліфікація: Інженер з організації виробничих процесів електрозв'язку., Харьків
Вища, з 2002 по 2005 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Оператор 1С

2015, 1 месяц

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet Пользователь ПК Робота з оргтехнікою Пользователь Internet Работа с оргтехникой Робота з принтером Робота з ксероксом Работа с принтером Работа с ксероксом

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Умение планировать и организовывать работу, ответственность, исполнительность, высокая степень обучаемости, внимательность, пунктуальность, логическое мышление, стремление к профессиональному и личному росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: