Юлия

Сотрудник для любой работы, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Олександрія
Готовий працювати:
Знам'янка, Олександрія

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Контролер касир

з 06.2014 по нині (10 років 3 місяці)
АТ Ощадбанк, Александрия (Фінанси, банки, страхування)

Прием платежей, открытие счетов , продажа банковских продуктов(депозиты , страховки, билеты авиа ж/д и автотранспорта, переводы)

Главный бухгалтер

з 07.2012 по 04.2014 (1 рік 9 місяців)
ПП ПобутСервисПром бывш. ЖЭК, Александрия (Послуги для населення та бізнесу)

Отчеты, работа с людьми , заключение договоров, работа со всевозможной документацией

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • Outlook Express
  • Express
  • Користувач ПК

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Черкасова Юлія Володимирівна
Ціль:кар`єрний ріст, навички, відкриття нових можливостей
Бажаний рівень оплати: 2500-3500 грн.
Дата та місце народження: 10.04.1988 року, м. Олександрія
Вік: 25 років
Сімейний стан: заміжня, є дитина
Адреса: смт. Пантаївка, вул. Леніна 4, кв. 5
Телефон домашній: відсутній
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mai:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1995 – 2005 навчання в Олександрійській загальноосвітній школі I – III ступенів №16
2005 -2010 Кіровоградский національний технічний університет. Факультет економіки і менеджменту. Спеціальність: менеджмент організацій (спеціаліст)

•допроектна робота: підготовка тендерної документації, організація маркетингових заходів, розробка концепції проекту, планування рекламних бюджетів, розробка матеріалів для брифінгу, проектних матеріалів, планування проекту, цілей і строків виконання, формування календарного плану;
•організаційна робота: повне забезпечення проекту ресурсами, підбір персоналу, управління персоналом і координація його роботи, комунікації з підрядниками, формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей за проектом (документальні, презентаційні);
•контроль створення та наступного ведення, адміністрування інтернет-проектів;
•комунікації з замовником, узгодження всіх аспектів виконання проекту;
Знання мов:
Українська – рідна; російська – вільно; англійська – intermediate.

Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express)

Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.

Інтереси та захоплення:
Домашні тварини, музика, подорожування.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати