• PRO

Ольга

Фінансист, економіст, бухгалтер управлінського обліку, аналітик

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 04.2023 по нині (1 рік 10 місяців)
Адіант +, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Повне ведення бухобліку, складання фінансової, податкової та статистичної звітності.

Бухгалтер управлінського обліку, помічник фінансового директора

з 12.2021 по 04.2022 (4 місяці)
ТОВ Автогор-автосалон Рено, Ніссан, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Фінансовий та економічний аналіз діяльності, складання місячного та річного бюджету компанії. Нарахування заробітної плати та бонусів працівників, виведення фінансових результатів діяльності, складання звітів CashFlow, P@L, Balance, зведення інформації за місяць в програмі 1С 8.3.

Бухгалтер-економіст ресторану

з 03.2019 по 11.2021 (2 роки 8 місяців)
гриль-бар "Лісовий", ресторан "1+1", Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)

Повне ведення управлінського обліку ресторану, нарахування заробітної плати і бонусів працівникам. Фінансовий на економічний аналіз діяльності, складання щомісячного бюджету і котроль його статей. Інвентаризації. Налаштування бухгалтерських програм.

Ведучий бухгалтер

з 01.2014 по 02.2020 (6 років 1 місяць)
ТОВ "Верест", Черкаси (Роздрібна торгівля)

Повне ведення бухгалтерського обліку черкаської філії. Складання фінансової звітності для керівництва. Налаштування і автоматизація бухгалтерських програм.

Заступник головного бухгалтера

з 04.2013 по 09.2018 (5 років 5 місяців)
ТОВ "М"ясорибторг", Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведучий бухгалтер

з 08.2004 по 10.2013 (9 років 2 місяці)
ТОВ "Черкаська продовольча компанія", Черкаси (Харчова промисловість)

Освіта

Черкаський державний технологічний університет

Облік і аудит, Черкаси
Вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

Черкаський державний бізнес-коледж

Бухгалтерський облік, Черкаси
Середня спеціальна, з 2001 по 2003 (2 роки)

Знання і навички

  • M.E.Doc
  • 1С:Підприємство
  • Бухгалтерський облік
  • IT-Підприємство
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • BAS Бухгалтерія
  • Сервіс Вчасно

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Черкаси, вул. Героїв Майдану 7, кв.12;
тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Харченко Ольга Миколаївна

Відомості про себе Дата народження: 18.05.84 р.
Сімейний стан: заміжня

Мета Посада бухгалтера, замісника головного бухгалтера


Кваліфікація Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку та аудиту.

Освіта 2003-2006 рр. Черкаський державний технологічний університет; Спеціальність: «Облік і аудит», Кваліфікація: економіст.
2001-2003 рр. Черкаський державний бізнес-коледж,
Спеціальність: «Бухгалтерський облік»,
Кваліфікація: бухгалтер

Досвід роботи 2004-2013 рр. – ТОВ «Черкаська продовольча компанія»:
ведучий бухгалтер відділу збуту, бухгалтер фірмової торгівлі, бухгалтер по послугам та ПММ
з 2014 р - ТОВ "Хмельницькі ковбаси" - бухгалтер черкаської філії (реалізація. повернення продукції, каса, нарахування заробітної плати, звірка з покупцями і постачальниками).
- 2013-2018 рр – ТОВ “М”ясорибторг”: замісник головного бухгалтера, в.о.головного бухгалтера.
- 2019-2021 – бухгалтер ресторану «1+1» і гриль-бар «Лісовий».
12.2021-04.2022 рр. – бухгалтер управлінського обліку ТОВ «Автогор».


Професійний
досвід робота з великими об'ємами документів реалізації та повернення готової продукції. ведення обліку податкового кредиту та податкового зобов’язання, ведення обліку по рахункам дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства, проведення звірки з покупцями та постачальниками, ведення обліку по фірмовій торгівлі та сфері громадського харчування, ведення складського обліку, виведення залишків продукції та товарів, нарахування природних втрат та недостач матеріально-відповідальних осіб, виведення результатів інвентаризацій, нарахування бонусів по результатам діяльності, контроль цін та знижок, ведення обліку руху палива та паливних матеріалів, ведення обліку отриманих та наданих послуг, ведення обліку зворотної тари в підрозділах підприємства, контроль за загальною роботою бухгалтерії, здача податкової та статистичної звітності.

Додаткові навички Знання бухгалтерських программ: ІТ-Підприємство, 1С-Підприємство 7.7, 8.2, УТП, Medoc, Internet.

Особисті якості Уміння працювати з великими обсягами інформації, уміння працювати в колективі, сумлінність, активність, дисциплінованість, здатність швидко навчатися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: