Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 березня 2024 PRO

Михайло

Інтернет-маркетолог, таргетолог (SMM, SEO, PPC, YouTube, Tik-Tok), 22 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

CEO / Засновник / Керівник Студії Інтернет Просування

з 06.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
MCC: Комплексне Інтернет Просування Бізнесу, Дистанційно (IT)

Організація та реалізація комплексного інтернет-маркетингу для приватних клієнтів.

Кейси за посиланням:
https://michael-crow-company.pro/internet-marketolog-seo-smm-specialist-cherkasy-kiev/

SMM - просування компаній у соціальних мережах;
SEO - просування сайтів компаній у пошукових системах:
Робота із алгоритмами пошукових систем. Знання про них дозволяють визначити фактори ранжирування та мати можливість регулярно відстежувати оновлення.
Аналіз статистики пошукових запитів для просування в Інтернеті.
Складання семантичного ядра (добірки найбільш просувних запитів).
Внутрішню оптимізацію ресурсу.
Зовнішню оптимізацію ресурсу.
Аналіз поведінки користувачів на сайті загалом та на його окремих сторінках.
Відстеження результатів стратегії та зміна поточної схеми роботи за потреби.
Контекстна реклама — налаштування та запуск рекламних оголошень у пошуковій системі Google.
Налаштування та запуск – банерної реклами в Google (контекстно-медійна).
Налаштування та запуск відео реклами на YouTobe
Аналіз конкурентного середовища в Інтернеті та в соц.мережах
Аналіз сайту Замовника. Розробка плану щодо покращення роботи сайту.
Створення та розробка сайтів з нуля.

Керівник Контент & SMM відділів (Інтернет-маркетолог)

з 03.2015 по 04.2019 (4 роки 1 місяць)
NEWTON (АвтоМіСТО), Черкаси (Автобізнес та автосервіс)

- розробляв стратегію просування та позиціонування конкретного підрозділу в Інтернеті та в соц.мережах;

- складання, прорахунок та подальша оптимізація рекламних бюджетів, для кожного рекламного інструменту в Інтернеті, соц.мережах.

- робив аналіз конкурентного середовища, методів рекламування, загальної ефективності інтернет-елементів конкурентів;

- координував роботу сайтів підрозділів (від його створення до модернізації);

- брав участь у розробці та запуску рекламних кампаній та PR-акцій в Інтернеті, та офф-лайн подій;

- робив щомісячні аналітичні звіти щодо активності користувачів на сайтах компанії та на сторінках у соц.мережах.;

- сприяв просуванню та популяризації сайтів та офіційних спільнот у соціальних мережах в Інтернеті;

- налаштовував контекстну, контекстно-медійну в Google та відео рекламу на YouTube;

- стежив за текстовим наповненням сайтів та офіційних спільнот у соціальних мережах, постійним оновленням інформації;

- досліджував потреби та запити відвідувачів сайтів. Враховуючи динаміку зростання ринку, вносив пропозиції для зміни у роботі сайтів, назв рубрик, їх наповнення, періодичності оновлення чи обсягу матеріалів, залежно від їхньої актуальності;

- розробляв стратегію визначення цільової аудиторії та вивчення її інтересів та поведінки в соціальних мережах;

- налаштовував таргетингову рекламу в соц.мережах Facebook та Instagram;

- шукав та аналізував майданчики з високою концентрацією цільової аудиторії;

- готував та реалізовував рекламні кампанії в соціальних мережах: Facebook, Instagram, за допомогою прямого адміністрування та розкрутки груп (сторінок), формування активного ком'юніті, модерації, консультації учасників спільнот з усіх питань;

- працював над створенням позитивного образу (репутації) компанії серед користувачів Інтернету, зокрема і в соц.мережах;

- відстежував та конструктивно реагував на негативні коментарі про компанію, за допомогою розміщення та розповсюдження PR-матеріалів у соціальних мережах;

- працював над збільшенням активності користувачів в офіційних спільнотах компанії, ідентифікуючи та блокуючи негативних користувачів (фейків, тролів);

- контролював роботу підрядників (фрілансерів) – дизайнерів, програмістів, копірайтерів;

- Робив SEO-аналіз сайтів компанії. Розробляв та реалізовував стратегію покращення індексації сайтів компанії у пошуковій системі Google.

Керівник SMM відділу

з 02.2014 по 11.2016 (2 роки 9 місяців)
Студія SEO & SMM просування - SUNSCREAT, Черкаси - Київ (IT)

- розробка стратегії та тактики просування інтернет-проектів компанії у соціальних медіа;

- підготовка та розміщення контенту для спільнот у соціальних мережах;

- підготовка звітів, робота зі статистикою та аналіз ефективності рекламних компаній;

- створення та ведення груп/сторінок у соціальних мережах;

- створення, контроль, моніторинг рекламних оголошень;

- Аналіз конкурентного середовища в Інтернеті та в соц.мережах;

- генерація профільного контенту під інтереси цільової аудиторії;

- розробка та впровадження конкурсних механік, для підвищення активності передплатників сторінок та учасників спільнот;

- навчання співробітників, які займають позиції SMM-фахівця, молодшого SMM-фахівця;

- аналітика діяльності щомісяця, коригування контент-плану на підставі показників аналітики;

- аналіз статистики відвідуваності, приросту передплатників, ступеня їх залучення та становлення активними користувачами інтернет-проектів;

- Координування робіт відділу у соціальних мережах: Facebook, YouTube, Twitter, Instagram;

- Постановка завдань дизайнерам, контент-менеджерам, копірайтерам, програмістам. Підготовка ТЗ;

- розробка стратегії щодо збільшення трафіку із соціальних медіа на ключові інтернет-проекти компанії;

Помічник маркетолога, аналітик, SMM, менеджер проектів

з 10.2010 по 02.2015 (4 роки 4 місяці)
ООО "Маркетингові технології", Черкаси / Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- складання маркетингових планів, комерційних пропозицій та подальше їхнє курування та реалізація;

- розробка та ведення всієї супутньої документації;

- аналіз маркетингових показників;

- аналіз та сегментація бази даних клієнтів;

- аналіз конкурентного середовища;

- робота з сайтами та Інтернет елементами замовників;

- медипланування;

- відстеження реакції, потреб та інтересів цільової аудиторії;

- підготовка та складання повної звітності по проведених заходах та виконаних операціях;

- ведення ділового листування з клієнтами;

- Залучення Цільової Аудиторії через соц.мережі,
залучення аудиторії у комунікацію та задоволеність її потреби (відповідати на питання, вирішувати проблеми);

- створення захоплюючого контенту для залучення та утримання уваги потенційних та цільових клієнтів;

- перебування майданчиків з максимальною концентрацією цільової аудиторії (визначати коло найбільш актуальних для неї тем);

- створення алгоритмів просування компанії в соц.мережах та в Інтернеті;

- збір та аналіз даних активності та відвідуваності;

- здійснення моніторингу тематичних ресурсів, спостереження за оновленнями у конкретно обраній галузі;

- Кількісне та якісне нарощування аудиторії на сторінках проектів у соц.мережах.

Освіта

Одеська національна юридична академія

Цивільне право, Черкаси
Незакінчена вища, з 2011 по 2014 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

«Молодий Рух» Школа Активної молоді м. Буча, Київська область

19-20 березня 2011г.

Курс зі стратегічного маркетингу - Школи-менеджерів "Абіс" м. Харків

2016, 5 днів

"Мотивація персоналу" - Школи-менеджерів "Абіс" м. Черкаси

06-07 серпня, 2016г. - 2 дня

Конференція AUTO.RIA «Автомобільна інтернет-торгівля в Україні»

16 грудня, 2016 г., 1 день

Тренінг Дмитра Розенфельда «Продаж складним клієнтам»

20 грудня, 2016г., 1 день

Сертифікат спеціаліста з Google Analytics

3.08.16

iForum 2017

25 мая, 2017 г. - один день

Навчальний курс навчання Фотошоп "Базовий курс Фотошоп"

12.02.18, 2 неділі

OLEROM FORUM ONE 2018. ЛЮДИНА & ТЕХНОЛОГІЇ: ТРАНСФОРМАЦІЯ МОЖЛИВОСТЕЙ

13.10.18

iForum 2019 - Український форум інтернет-діячів

23.05.19

Форум AUTORia 2019 - Автомобільна інтернет торгівля

2019

Конференція AUTO RIA 2020

4 грудня

Кадровий Резерв України 2020

04.12.2020 - 06.12.2020

Навчальний курс від Genius Marketing - Комплексний Інтернет Маркетинг

2021

Школа Місцевого Самоврядування - Цифрова Трансформація в Україні

Жовтень - Грудень, 2021

Сертифікат Google Реклами - Google Ads Мобільна реклама

2018

Tik-Tok для Бізнесу - Genius Marketing Академія

2022

Курс "SEO-спеціаліст" Genius Marketing

2022

Знання і навички

Здатність до навчання Canva Google Analytics Facebook Ads Manager Креативність Google Ads Уміння аналізувати Конкурентний аналіз Підбір спеціалістів для виконання завдань Прорахунок рекламних бюджетів Налаштування таргетингових рекламних компаній Налаштування контекстної реклами в системі Google Adwords Створення алгоритмів просування компанії у соц.мережах Збір та аналіз даних активності та відвідуваності. Статистика. Кількісне та якісне нарощування аудиторії Аналітика переходів користувачів - Google Analytics SEO оптимізація груп та пабліків у соц.мережах (SMO) Складання маркетингових планів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

- Вкажіть Ваші найсильніші сторони як професіонала.

Аналітичне мислення. Пошук неординарних рішень. Відсутність канонічного стереотипного мислення. Акуратність. Орієнтація на результат. Терпимість. Розуміння «спільної справи» та «загального результату». Орієнтація на динамічний розвиток. Саморозвиток. Самокритика. Самоаналіз.

- Які Ваші сильні сторони щодо впливу на людей?

Комунікабельність, гнучкість у спілкуванні, аргументація погляду, пошук компромісів, почуття гумору.

– Чому нам варто прийняти Вас на роботу?

До всього, що я роблю і на що витрачаю свої сили та енергію, я належу як до свого власного. Тому усвідомлюю важливість і цінність своєї роботи не тільки для себе, а й для всіх колег компанії чи організації. Орієнтуюсь на загальний результат. Моральне ставлення до виконуваних функцій та поставлених завдань.

- Як Ви уявляєте свою майбутню роботу?

активну. Ефективну. Яка приносить як матеріальний дохід, а й нові знання, і вміння, і найголовніше - результат. Згуртований, дружній колектив.

– Яку останню книгу Ви прочитали?

На жаль, я не читаю за однією книгою. Я читаю до 5-7 книг одночасно. Не знаю погано це, чи добре, але через специфічне почуття «інформаційного голоду», як я його називаю, інакше не виходить.

- Останні книги, які я прочитав:

1. Девід Хайнемайєр - Rework
2. Генрі Форд - Моє життя, мої досягнення
3. В.Б. Шапар - Курс практичної психології
4. Тоні Шей - Доставляючи щастя
5. Роберт Кіосакі - Багатий тато, бідний тато
6. Джо Джірард - Як продати що завгодно і будь-кому
7. Гай Кавасакі – Правила для революціонерів


– Ваші життєві цілі?
Мої особисті Цілі (іноді ми їх називаємо Мрії) та Завдання і поділяю на «Матеріальні», «Духовні» та «Саморозвиток». Моя кожна мета має конкретно виражену формулювання і виділений період на її реалізацію. Більш детальну інформацію можу розповісти лише особисто.

- Ваші захоплення, інтереси, хобі:
Документалістика, психологія, маркетинг/менеджмент, бойові мистецтва, стратегії (ігри).

- Додаткові знання та навички, які хочете придбати. Коли?

- підвищити рівень володіння англійською мовою (найближчі 6 місяців);
- Збільшити обсяг знань у сфері інтернет – маркетингу (найближчі 6 місяців)
- записатися на курси кулінарного мистецтва (найближчі 6 місяців);
- збільшити рівень оволодіння ораторським мистецтвом (найближчі 6-12 місяців);
- збільшити майстерність водіння автомобілем (екстренна їзда) (найближчі 12 місяців);
- збільшити обсяг знань у сфері SEO – оптимізації (найближчі 6 місяців);
- Збільшити рівень оволодіння інструментами Фотошоп (найближчі 6-12 місяців).

- Шкідливі звички?
Ніколи не курив і не збираюся. Алкоголь вживаю дуже рідко.

- Ставлення до спорту?
Маю юнацькі розряди з футболу, волейболу, 5 – боротьбою, штовханням ядра, є кандидатом у майстри спорту з рукопашного бою та кікбоксингу.
Загальний стаж у спорті – понад 15 років.


Дякую, що приділили увагу моїй анкеті.
З повагою, Михайло.

Мій сайт із кейсами:
http://michael-crow-company.pro

P.S.
Настійне прохання:
Шановні представники web-студій та IT-компаній – прошу Вас мене не турбувати. У співпраці у цій сфері не зацікавлений.
Дякую.

P.S.S.
Колеги, якщо я не зміг відповісти на ваш дзвінок – дублюйте, будь ласка, інформацію, яку ви хотіли б мені донести через альтернативні канали:

Телеграм
@unbroken0307

Пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Я обов'язково вам відповім. Дякую за розуміння.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: