• PRO

Тетяна

Начальник відділу кадрів, спеціаліст з військового обліку, менеджер з персоналу

Розглядає посади:
Начальник відділу кадрів, спеціаліст з військового обліку, менеджер з персоналу, Менеджер з персоналу, Фахівець з діловодства, Начальник відділу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний фахівець

з 02.2022 по нині (3 роки 6 місяців)
Фармацевтична фірма, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Військовий облік в повному обсязі, бронювання, проходження перевірок контролюючими органами, звітність.
Кадрове адміністрування: оформлення прийому, переведення, звільнення працівників; формування та ведення особових справ; облік лікарняних листів (оформлення протоколів); відпустки; підготовка наказів з особового складу; робота з трудовими книжками працівників; підготовка та здача звітності, формування та ведення штатного розпису. Пошук персоналу, розміщення вакансій, проведення співбесід. Робота з програмними комплексми по обліку кадрів.
Розробка внутрішніх нормативних документів, посадових інструкцій та ін. Работа з програмним забезпеченням 1С 8.3 (ЗУП, Документооборот и т.д.), МеДок, SAP, Creatio, портал ПФУ, Дія.

Начальник відділу кадрів

з 09.2018 по 02.2022 (3 роки 5 місяців)
Автосервісне підприємство Toyota, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Керування та організація роботи відділу.
Кадрове адміністрування: оформлення прийому, переведення, звільнення працівників; формування та ведення особових справ; облік лікарняних листів, відпусток; підготовка наказів по особовому складу; облік та оформлення трудових книжок; підготовка та здача звітності, формування та ведення штатного розпису.
Пошук персоналу, розміщення вакансій, робота з програмних забезпеченням по обліку кадрів. Військовий облік.
Розробка внутрішніх нормативних документів по персоналу, посадових інструкцій та ін. Робота с програмним комплексом 1 С 8.3 (ЗУП, Документооборот и т.д.), Медок.

Заступник начальника управління кадрової політики та персоналу

з 09.2010 по 08.2018 (7 років 11 місяців)
Комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Кадрове адміністрування: оформлення прийому, переведення, звільнення працівників; формування та ведення особових справ; облік лікарняних листів, відпусток; підготовка наказів по особовому складу; облік та оформлення трудових книжок; підготовка та здача звітності, формування та ведення штатного розпису.
Пошук персонала, розміщення вакансій, робота з програмним забезпеченням по обліку кадрів.
Робота с НБУ (погодження організаційно-штатної структури банка, затвердження членів Правління, членів Наглядової ради, начальника служби внутрішнього аудиту та відповідального виконавця з фінансового моніторингу).
Розробка внутрішніх нормативних документів, посадових інструкцій та ін.

Головний фахівець по роботі з персоналом

з 08.2007 по 09.2010 (3 роки 1 місяць)
Укрсоцбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Кадрове адміністрування: оформлення прийому, переведення, звільнення працівників; формування та ведення особових справ; облік лікарняних листів, відпусток; оформлення відряджень; підготовка наказів по особовому складу; облік та оформлення трудових книжок; підготовка та здача звітності.
Пошук персоналу, розміщення вакансій, робота з програмним забезпеченням по обліку кадрів.

Організаційно-методичне забезпечення та координація ведення діловодства та архіву, підготовка проектів наказів та розпоряджень з питань діловодства, робота в системі електронного документообігу “ДЕЛО” .

Провідний фахівець

з 08.2006 по 08.2007 (1 рік)
Министерство обороны Украины, Київ (Сили оборони)

•Довгострокове та короткострокове планування проведення організаційних заходів.
•Планування, організація, збір, аналіз та обробка даних.
•Розробка, супроводження, контроль виконання кадрової документації, кадрове планування

Військова служба

з 01.2001 по 08.2006 (5 років 7 місяців)
Збройні Сили України, Київ (Сили оборони)

Освіта

Київський національний університет харчових технологій

ІТ, інформаційні управляючі системи та технології, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Київський авіаційний технікум

Літакобудування, Київ
Середня спеціальна, з 1992 по 1995 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Фахівець з військового обліку

2025

Знання і навички

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS Outlook
  • M.E.Doc
  • Знание офисных программ
  • ProFIX
  • SAP
  • Creatio

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Основні риси: комунікабельна, стресотійка, відповідальна, уважна, принципова, цілеспрямована, порядна.

Персональні навички: знання нормативно-правових актів щодо персоналу та військового обліку; нормативно-методичних матеріалів з організації діловодства та архіву; КЗпП України, організація роботи з документами.

ПК: офісні програми MS Office, Outlook, Internet, 1C, PROFIX, SAP, Creatio.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: