Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Ольга

Комерційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буча, Вишгород, Гостомель, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник комерційного підрозділу та розвитку

з 10.2022 по 06.2023 (8 місяців)
"СП "Украфлора" ТОВ (імпорт квітів, рослин, декору, аксесуарів для флористики та садівництва), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Будування та контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад, маркетинг, бухгалтерія);
- Організація та контроль роботи комерційного відділу та складу;
- Розробка посадових інструкцій та алгоритмів взаємодій комерційного, логістичного, складського підрозділів, маркетингу та бухглатерії;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електроних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу;
- Планування та контроль закупленого товару та складських залишків;
- Планування та контроль виконання планів з асортименту та обсягу продажів;
- Робота з дистриб'юторами, бизнес-клієнтами (флорісти, дизайнери), робота по озелененню з офіціними структурами (державні установи, банки тощо..), національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, цiноутворення, управління новими проектами та ассортиментом;
- Контроль дебіторської заборгованості

Керівник комерційного підрозділу

з 06.2020 по 09.2022 (2 роки 3 місяці)
СI ЕЙЧ ЕР IМПОРТ ТОВ (Iмпорт та продаж замороженного м'яса та субпродуктiв), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад);
- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій для комерційного, логістичного та складського підрозділів;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль закупленого товару та складських залишків;
- Планування та контроль виконання планів з асортименту та обсягу продажів;
- Робота з дистриб'юторами, заводами-переробниками, національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, цiноутворення, управління новими проектами та асортиментом;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електроних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу

Керівник відділу продажу

з 09.2019 по 06.2020 (9 місяців)
Комплекс Агромарс, ТОВ (http://www.agromars.com.ua/) (Виробництво та продаж м'яса птиці ТМ Гаврилівські курчата), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій за стандартами ХАССП;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль обсягів виробництва (посадка та забій птиці), продажу, цінової політики, маркетингових стратегій, стандартів документообігу;
- Контроль організації продажу продукції підприємства в національних та локальних мережах України, збільшення обсягів продажу, розширення існуючої клієнтської бази;
- Проведення річних переговорів та презентацій;
- Контроль фінансової дисципліни клієнтів;
- Контроль складських залишків готової продукції;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електроних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу

Керівник комерційного підрозділу

з 07.2018 по 09.2019 (1 рік 2 місяці)
"СП "Володар" ТОВ (Виробництво та продаж м'яса індика), Тетіїв (Сільське господарство, агробізнес)

- Організація, контроль збуту та логістики підприємства на території України;
- Оперативне управління, підбір та навчання персоналу;
- Розробка посадових інструкцій для комерційного, виробничого, логістичного та складського підрозділів за стандартами ХАССП;
- Планування обсягів виробництва (планування посадки та забою птиці);
- Формування планів продажу, ціноутворення, розробка нормативної документації, стандартів документообігу підприємства;
- Контроль складських залишків готової продукції;
- Проведення переговорів, маркетингові дослідження, аналіз ринку;
- Контроль дебіторської заборгованості

Керівник відділу продажу

з 12.2015 по 07.2018 (2 роки 7 місяців)
Комплекс Агромарс, ТОВ (http://www.agromars.com.ua/) (Виробництво та продаж м'яса птиці ТМ Гаврилівські курчата), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій за стандартами ХАССП;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль обсягів виробництва (посадка та забій птиці), продажу, цінової політики, маркетингових стратегій, стандартів документообігу;
- Контроль організації продажу продукції підприємства в національних та локальних мережах України, збільшення обсягів продажу, розширення існуючої клієнтської бази;
- Проведення річних переговорів та презентацій;
- Контроль фінансової дисципліни клієнтів;
- Контроль складських залишків готової продукції;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електроних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу

Керівник з розвитку та комерційного підрозділу

з 03.2014 по 12.2015 (1 рік 9 місяців)
Гранд-Молпродукт, ТОВ (Виробництво та продаж молочної продукції ТМ Полтавочка), Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

- Будування та контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад, маркетинг, бухгалтерія);
- Формування, навчання та контроль ефективної команди по всіх областях України;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електроних документів та звітів у програмі 1С;
- Планування виробництва та обсягів продажу;
- Робота з асортиментом, впровадження нових продуктів;
- Контроль складських залишків готової продукції;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Робота з дистриб'юторами, національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, управління новими проектами

Национальный менеджер (управитель)

з 02.2012 по 03.2014 (2 роки 1 місяць)
Мілкіленд-Україна, ДП / Milkiland, Киев (Виробництво та продаж молочної продукції ТМ Добряна, Коляда, Мілкіленд, Кринка, Роменсь, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Робота з національними та локальними мережами України
- Робота з національними та локальними мережами України;
- Проведення річних переговорів та презентацій;
- Контроль та виконання щомісячних планових показників - обсягів продажу, дебіторської заборгованості, EBITDA;
- Робота з асортиментними матрицями, контроль представленості асортименту, що діє, в мережах;
- Планування та контроль проведення маркетингових заходів;
- Контроль роботи мерчендайзерів, торгових представників, супервайзерів заводів постачальників

Освіта

Державна академія керівних кадрів культури та мистецтв

Менеджмента, менеджер-экономист, Київ
Вища, з 2008 по 2009 (1 рік)

Менеджер-економiст, факультет - менеджмент, спецiалiст

Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Викладач музики та художньої культури, музично-педагогічний факультет, Київ
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Черкаське музичне училище

Викладач фортепіано, концертмейстр, артист ансамблю, фортепіанний відділ, молодший спеціаліст, Черкаси
Середня спеціальна, з 1996 по 2002 (6 років)

Знання і навички

Висока працездатність Уміння аналізувати Робота в команді Стратегічне планування Бізнес-планування Управління асортиментом Проведення презентацій Розвиток продажу Підбір персоналу Уміння планувати Планування бюджету Prozorro Укладання угод MS Excel Відкриття ТТ Продаж B2B ПК - впевнений користувач. Працюю в облікових програмах 1С САП EDIN Ведення переговорів Контроль дебіторської заборгованості Уважність Comarch EDI

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Системність у підходах вирішення завдань. Маю досвід управління основними бізнес-процесами підприємства: збут, закупка, виробництво, логістика, бухгалтерія, маркетинг, персонал. Досвід свіпраці з державними органами, державними лабораторіями, органами держстандарту, комунальними службами. Досвід проведення переговорів та тендерів. Досвід у розробці та налаштуванні облікових програм для оптимізації бізнес-процесів, впровадження та супровід електронного документообігу (EDI). Знання трудового та адміністративного законодавства. Досвід керування персоналом до 100 осіб. Вмію оперативно приймати рішення та нести відповідальність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: