Зоряна
Менеджер з адміністративної діяльності, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2216768
Досвід роботи
Дизайнер-графік
з 12.2022 по нині
(1 рік 6 місяців)
фрілансер, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Графічний дизайн, створення логотипів, фірмового стилю,
розробка друкованих матеріалів та соціальних мереж.
Старший менеджер відділу корпоративного розвитку
з 11.2016 по 07.2017
(8 місяців)
Штуки, ТМ / SHTUKI.UA, Київ (Роздрібна торгівля)
• Ведення клієнтської бази даних, своєчасне внесення всіх змін та доповнень;
• Розробка пропозиції щодо покращення якості обслуговування наявних клієнтів, спрямування зусиль на пошук та зацікавленість нових клієнтів;
• Підготовка та розробка комерційної пропозиції щодо видів діяльності.
• Вивчати клієнтську базу, знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта, вітати зі значними подіями та датами;
• Консультація з усіх питань, що виникають під час продажу та обслуговування клієнтів;
•Своєчасно інформувати клієнтів про нові надходження, суттєві зміни та акції;
• Участь у комерційних угодах, правильне оформлення договорів та інших документів;
• Надання звітів про виконану роботу у встановлені терміни та за затвердженою формою. Залучення інвестицій у компанію.
• Підготовка презентацій.
• Організація роботи корпоративного блоку щодо досягнення планів за бізнес-показниками.
• Участь у розробці нових продуктів.
• Робота в програмі 1С, та Бітрікс 24.
Керуючий магазину / Менеджер розвитку роздрібної торгівлі
з 09.2011 по 06.2016
(4 роки 9 місяців)
ТОВ ТД «РОСАВА», Киев (Роздрібна торгівля)
• Координую та контролюю процеси діяльності Торгового Дому в частині роздрібної, а також оптової торгівлі;
• Оцінюю ефективність та результативність діяльності підприємства та складаю звітні документи, на основі яких проводиться розрахунок зарплати та бонусів;
• Формую щомісячний та річний плани реалізації товарів та контролюю їх виконання;
• Кооперація та комунікація з керівництвом материнської компанії про поточні результати роботи, мотивацію команди, комерційні та фінансові питання;
• Ведення переговорів та ділове листування з існуючими та потенційними клієнтами;
• формування маршрутів відвантаження/завантаження товарів, контроль за дотриманням норм витрат палива, оптимізація логістичної складової діяльності компанії;
• Розробка та впровадження рекламних акцій для просування продукції на ринку;
• Вирішення рекламаційних питань з клієнтами в рамках правового поля/робота з клієнтськими зверненнями.
Досягнення:
• Підвищила ефективність продажів компанії в середньому агрегованому результаті на 18% за рік;
• До співпраці, мною залучено понад 50 клієнтів (в т.ч. 16 великих оптовиків) та зміцнені відносин з вже існуючими клієнтами.
Секретар-референт
з 09.2010 по 06.2011
(9 місяців)
ТОВ «ВВС-ЛТД», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Прийом і розподіл кореспонденції, що надходить, до структурних підрозділів компанії;
• Організація та підготовка засідань та нарад;
• Контроль за виконанням працівниками підприємства наказів та розпоряджень керівника у передбачений строк;
• Організація відряджень керівника, замовлення авіаквитків та залізничних квитків, бронювання готелів.
Менеджер з продажу
з 05.2010 по 07.2010
(2 місяці)
ТОВ «КИГ», Київ (Роздрібна торгівля)
• Оптовий продаж будматеріалів (реалізація понад 1500 найменувань продукції);
• Проведення переговорів та укладання договорів;
• Ведення існуючої клієнтської бази.
Продавець-менеджер
з 05.2009 по 12.2009
(7 місяців)
Магазин одягу «Glam Store », Київ (Роздрібна торгівля)
• Оприбуткування товару у програмі 1С, контроль асортименту у торговому залі;
• Організація сезонних знижок та розпродажів;
• Документообіг: контроль усіх вхідних та вихідних документів, повернень, перевірка касових та товарних звітів, складання звітів.
Адміністратор
з 05.2007 по 10.2007
(5 місяців)
«Приватна косметологічна клініка лікаря Єрошкіна», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Консультації з питань послуг клініки;
• Робота з постачальниками косметичних засобів та препаратів;
• Забезпечення прийому, обліку, реєстрації, якісного оформлення та підготовки до подальшого використання та зберігання документів (договору, мед.картки тощо).
Освіта
«НУБіП» Національний Університет Біотехнологій і Природокористування України
Економічний факультет, спеціалізація – економіка та організація підприємств, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, порядна, пунктуальна, сумлінна, комунікабельна, ініціативна. Легко навчаюсь і набуваю досвіду в нових сферах діяльності. Відмінні організаторські здібності. Завжди спрямовано досягнення найкращих результатів.
Схожі кандидати
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника, адміністратор
19000 грн, Дистанційно, Київ, Ірпінь
Администратор, руководитель среднего звена
Дистанційно, Київ
Керівник середньої ланки в торгівлі, адміністратор, оператор ПК
15000 грн, Дистанційно, Житомир
Управляющий, администратор, руководитель среднего звена, продавец-консультант
25000 грн, Дистанційно, Одеса
Менеджер адміністративної діяльності, системний адміністратор
Дистанційно, Зіньків
Руководитель среднего звена
25000 грн, Дистанційно, Харків
,
ще 2 міста