Резюме від 22 травня 2024 PRO

Зоряна

Менеджер з адміністративної діяльності, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Дизайнер-графік

з 12.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
фрілансер, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Графічний дизайн, створення логотипів, фірмового стилю,
розробка друкованих матеріалів та соціальних мереж.

Старший менеджер відділу корпоративного розвитку

з 11.2016 по 07.2017 (8 місяців)
Штуки, ТМ / SHTUKI.UA, Київ (Роздрібна торгівля)

• Ведення клієнтської бази даних, своєчасне внесення всіх змін та доповнень;
• Розробка пропозиції щодо покращення якості обслуговування наявних клієнтів, спрямування зусиль на пошук та зацікавленість нових клієнтів;
• Підготовка та розробка комерційної пропозиції щодо видів діяльності.
• Вивчати клієнтську базу, знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта, вітати зі значними подіями та датами;
• Консультація з усіх питань, що виникають під час продажу та обслуговування клієнтів;
•Своєчасно інформувати клієнтів про нові надходження, суттєві зміни та акції;
• Участь у комерційних угодах, правильне оформлення договорів та інших документів;
• Надання звітів про виконану роботу у встановлені терміни та за затвердженою формою. Залучення інвестицій у компанію.
• Підготовка презентацій.
• Організація роботи корпоративного блоку щодо досягнення планів за бізнес-показниками.
• Участь у розробці нових продуктів.
• Робота в програмі 1С, та Бітрікс 24.

Керуючий магазину / Менеджер розвитку роздрібної торгівлі

з 09.2011 по 06.2016 (4 роки 9 місяців)
ТОВ ТД «РОСАВА», Киев (Роздрібна торгівля)

• Координую та контролюю процеси діяльності Торгового Дому в частині роздрібної, а також оптової торгівлі;
• Оцінюю ефективність та результативність діяльності підприємства та складаю звітні документи, на основі яких проводиться розрахунок зарплати та бонусів;
• Формую щомісячний та річний плани реалізації товарів та контролюю їх виконання;
• Кооперація та комунікація з керівництвом материнської компанії про поточні результати роботи, мотивацію команди, комерційні та фінансові питання;
• Ведення переговорів та ділове листування з існуючими та потенційними клієнтами;
• формування маршрутів відвантаження/завантаження товарів, контроль за дотриманням норм витрат палива, оптимізація логістичної складової діяльності компанії;
• Розробка та впровадження рекламних акцій для просування продукції на ринку;
• Вирішення рекламаційних питань з клієнтами в рамках правового поля/робота з клієнтськими зверненнями.
Досягнення:
• Підвищила ефективність продажів компанії в середньому агрегованому результаті на 18% за рік;
• До співпраці, мною залучено понад 50 клієнтів (в т.ч. 16 великих оптовиків) та зміцнені відносин з вже існуючими клієнтами.

Секретар-референт

з 09.2010 по 06.2011 (9 місяців)
ТОВ «ВВС-ЛТД», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Прийом і розподіл кореспонденції, що надходить, до структурних підрозділів компанії;
• Організація та підготовка засідань та нарад;
• Контроль за виконанням працівниками підприємства наказів та розпоряджень керівника у передбачений строк;
• Організація відряджень керівника, замовлення авіаквитків та залізничних квитків, бронювання готелів.

Менеджер з продажу

з 05.2010 по 07.2010 (2 місяці)
ТОВ «КИГ», Київ (Роздрібна торгівля)

• Оптовий продаж будматеріалів (реалізація понад 1500 найменувань продукції);
• Проведення переговорів та укладання договорів;
• Ведення існуючої клієнтської бази.

Продавець-менеджер

з 05.2009 по 12.2009 (7 місяців)
Магазин одягу «Glam Store », Київ (Роздрібна торгівля)

• Оприбуткування товару у програмі 1С, контроль асортименту у торговому залі;
• Організація сезонних знижок та розпродажів;
• Документообіг: контроль усіх вхідних та вихідних документів, повернень, перевірка касових та товарних звітів, складання звітів.

Адміністратор

з 05.2007 по 10.2007 (5 місяців)
«Приватна косметологічна клініка лікаря Єрошкіна», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Консультації з питань послуг клініки;
• Робота з постачальниками косметичних засобів та препаратів;
• Забезпечення прийому, обліку, реєстрації, якісного оформлення та підготовки до подальшого використання та зберігання документів (договору, мед.картки тощо).

Освіта

«НУБіП» Національний Університет Біотехнологій і Природокористування України

Економічний факультет, спеціалізація – економіка та організація підприємств, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook 1С:Бухгалтерія MS Visio ЕККА Досвід у сфері продажів у різних секторах бізнес-діяльності. Figma Adobe Illustrator Google Ads User Bitrix24

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, порядна, пунктуальна, сумлінна, комунікабельна, ініціативна. Легко навчаюсь і набуваю досвіду в нових сферах діяльності. Відмінні організаторські здібності. Завжди спрямовано досягнення найкращих результатів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: