Резюме від 15 грудня 2023 PRO

Тетяна

Казначей-бухгалтер, 32 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Казначей- бухгалтер

з 03.2020 по нині (4 роки 2 місяці)
КОМЕРЦІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ, Київ (Автобізнес та автосервіс)

•Організація та ведення кадрового діловодства (прийняття на роботу, переміщення, звільнення; формування особових справ; оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок);
•Відкриття, супровід, закриття поточних та депозитних рахунків у банках;
•Збір та подання до банку документів для погодження кредитних ліній, овердрафту, банківських гарантій;
•Досвід взаємодії з банками за контрактами із ЗЕД;
•Супровід та координація зарплатного проекту;
•Ефективне управління ліквідністю грошових потоків (розміщення коштів на короткострокові депозити, овернайт);
•Формування платіжного календаря, узгодження реєстру платежів (організація та контроль внутрішньогрупових розрахунків, розподіл коштів між рахунками), забезпечення ефективності використання грошових ресурсів відповідно до плану платежів, робота в різних системах Клієнт-Банків;
•Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
•Контроль за дотриманням нормативів та законодавства (ковенанти, фінансовий моніторинг).

Бухгалтер з первинної документації

з 02.2018 по 02.2020 (2 роки)
ТОВ "Лоренс Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

•ведення первинної бухгалтерської документації (рахунки – фактури, прибуткові, видаткові накладні, довіреності, акти виконаних робіт, ТТН, шляхові листи);
•бухгалтерські операції, пов'язані з програмою "Клієнт - Банк", ведення взаєморозрахунків із контрагентами, акти звірки, формування реєстрів первинної документації, запит та контроль боргів за документами;
•формування податкових накладних у системі 1С8 (вхідного та вихідного ПДВ 644/643);
•облік, реєстрація та контроль договорів, складання та подання внутрішньої бухгалтерської звітності для прийняття управлінських рішень;
•виконання доручень директора та головного бухгалтера;
•володію практичним досвідом відкриття та обслуговування банківських поточних рахунків юридичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій із вкладів, закриття рахунків;
•маю практичний досвід ведення переговорів із клієнтами, приймати швидкі та ефективні рішення, вибудовувати чіткі перспективи, аналізувати;
•вмію слухати та чути. У ділових переговорах маю вміння мобільності, гнучкості, пошуку нестандартних рішень.
•супровід, ведення обліку валютних операцій з купівлі, продажу, конвертації валюти та банківських металів на МВРУ;
•оформлення та обслуговування платіжних карток за зарплатними проектами юридичних осіб;
•участь у розробці тарифів, договорів, інструкцій, положень, технологічних карток.

Бухгалтер з первинної документації

з 12.2016 по 11.2017 (11 місяців)
ТОВ «БЛС Інтернешнл сервіс», Київ (Туризм)

•Бухгалтер з первинної документації підприємства;
•Листування з контрагентами;
•Відкриття рахунків у банках. Проведення платежів у системі «Клієнт-Банк»;
•Організація касової дисципліни;
•Авансові звіти, відрядження;
•Ведення та контроль валютних контрактів, своєчасність купівлі іноземної валюти та відправлення за межі України;
•Знання бухгалтерського обліку та діючого законодавства в сфері бухгалтерського обліку, робота із програмою 1С 8.2, M.E.Doc.

Зас. Начальника відділу роботи з юридичними та фізичними особамив ГБ

з 10.2003 по 06.2016 (12 років 8 місяців)
Комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Маю практичний досвід правильно вести переговори з клієнтами, приймати швидкі та ефективні рішення, вибудовувати чіткі перспективи, аналізувати, не стереотипно мислити;
•У ділових переговорах маю вміння мобільності, гнучкості, пошуку нестандартних рішень.
•обслуговування поточних рахунків фізичних та юридичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій з депозитних вкладів;
•підготовка щомісячної звітності щодо депозитів, арешти, платіжні вимоги за рахунками юридичних осіб;
•контроль коштів на рахунках нез'ясованих сум (3720); обслуговування клієнтів у системі «Клієнт-Банк»;
•встановлення роздрібної ціни купівлі/продажу на банківські метали та монети в ГО;
•відкриття, супровід, закриття поточних та депозитних договорів у банківських металах;
•прийом платіжних доручень клієнтів у іноземній валюті;
•супровід, ведення обліку валютних операцій із купівлі, продажу, конверсії в іноземній валюті, банківських металах на МВРУ; участь у розробці рекламних акцій, тарифів, договорів, положень, банківських продуктів;
•контроль за доходами та витратами банку за рахунками фізичних та юридичних осіб;
•операції з WESTERN UNION, Money Gram, ЮНІСТРІМ (контроль щодо відшкодування коштів та доходів);
•оформлення та обслуговування пластикових карток за зарплатними проектами юридичних осіб міжнародних платіжних систем VISA International та MasterCard International;
•оформлення та супровід операцій за індивідуальними банківськими сейфами;
•знання нормативних документів НБУ, Законів України пов'язаних із банківською діяльністю;
•виявлення та реєстрація фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
•вільне володіння на рівні користувача: Windows XP/Windows 7, MS Word, MS Excel, MS Outlook та інші офісні програми, а також інформаційно-пошукові системи (liga).

Начальник відділення банку

з 06.1998 по 09.2003 (5 років 3 місяці)
АТ "Державний ощадний банк України", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль ефективність роботи відділення. Обслуговування поточних рахунків фізичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій із депозитів фізичних осіб; контроль за доходами та витратами банку за рахунками фізичних осіб; підготовка щомісячної звітності щодо депозитів; участь у розробці рекламних акцій; розробка тарифів, договорів, положень; Розробка бюджету відділення.

Освіта

Тернопільська академія народного господарства

Облік та аудит, Тернопіль
Вища, з 2000 по 2003 (3 роки)

Кваліфікація магістра з обліку і аудиту

Додаткова освіта та сертифікати

тренінг: Розвиток продажів банківських продуктів

2016

Підвищення кваліфікації, навчання в НАУ за програмою "Бухгалтер (М.Е.Doc та 1С:Підпиємство)"

з 15.11.2016р. по 13.01.2017р.

Знання і навички

1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк M.E.Doc Знання ПКУ Знання КЗпП України у сфері кадрового обліку Знання бухгалт. обліку та діючого законодавства Знання нормативних документів НБУ MS Office.

Додаткова інформація

Мої особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, висока ділова активність, пунктуальність, старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі.

ціль
Життєва позиція – працювати на результат

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: