Резюме від 25 вересня 2017

Антоніна

Начальник відділу управління персоналом, інспектор з кадрів, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Чорноморськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу управління персоналом

з 10.2016 по нині (7 років 7 місяців)
ТОВ "Олір Резорсіз", Чорноморськ (Іллічівськ) (Транспорт, логістика)

Маркетингові дослідження ринку праці. Кадрове забезпечення діяльності Товариства. Організація праці та планування робочого часу. Адаптація персоналу. Управління трудовою дисципліною. Мотивація персоналу та оплата праці. Корпоративна культура. Правове забезпечення кадрової роботи. Управління діяльністю відділу.

Інспектор з кадрів

з 11.2015 по 10.2016 (11 місяців)
ТОВ "Олір Резорсіз", Чорноморськ (Іллічівськ) (Транспорт, логістика)

Облік особового складу підприємства,
Оформлення прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів директора підприємства, вказівок керівництва відділлів.
Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, які пов'язані з трудовою діяльністю.
Облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідкок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
Веду облік надання відпусток працівникам, складаю графіки відпусток контролюю іх додержання.
Веду архів особових справ,
Облік персоналу та його рух в 1С 8.2.
Ведення табеля обліку робочого часу працівників
Складання встановленої звітності про роботу з кадрами.

Інспектор з кадрів

з 03.2014 по 11.2015 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "СП "Аквавінтекс", смт. Великодолинське, Овідіопольський р-н, Одеської обл. (Харчова промисловість)

Облік особового складу підприємства,
Оформлення прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів директора підприємства, вказівок керівництва відділу.
Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, які пов'язані з трудовою діяльністю.
Беру участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів.
Заповнюю та веду облік і зберігаю трудові книжки, визначаю трудовий стаж, видаю довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
Веду облік надання відпусток працівникам, складаю графіки відпусток контролюю іх додержання.
Вивчаю особливості переміщення і причини плинності кадрів, беру участь у розробленні заходів щодо їх усунення.
Веду архів особових справ,
Вношу інформацію про кількісний склад персоналу та його рух в 1С 8.2, стежу за його своєчасним оновленням і поповненням.
Здійснюю контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Веду облік порушень трудової дисципліни і контролюю своєчасне прийняття адміністрацією, відповідних заходів.
Складаю встановлену звітність про роботу з кадрами.

Офіс-менеджер

з 09.2011 по 03.2014 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "СП "Аквавінтекс", смт. Великодолинське, Овідіопольський р-н, Одеської обл. (Харчова промисловість)

Прийом документів та особистих заяв на підпис директора підприємства.
Робота з наказами, розпорядженнями, договорами , додатковим угодами, специфікаціями : підготовка проекту, оформлення, підписання , узгодження, ознайомлення співробітників підприємства , реєстрація, облік та зберігання.
Робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату облік та зберігання.
Робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання; оформлення листів директора та його заступників; відправлення термінових листів. Ведення та оформлення протоколу нарад і засідань. Оформлення довіреностей на отримання кореспонденції , посилок і ін. матеріальних цінностей.
За дорученням директора підготовка проектів листів, запитів та інших документів, що стосуються діяльності підприємства в цілому.
Формування справ забезпечення їх збереження та здача в архів.
Прийом телефонних дзвінків. Фіксування отриманої по телефону для директора інформації в його відсутність і доведення її змісту до його відома.
Підготовка нарад і засідань, (оповіщення учасників про час і місце проведення).
Організація зустрічі відвідувачів та партерів підприємства.
Замовлення авіа - і залізничних квитків, бронювання готелів.
Забезпечення життєдіяльності офісу: замовляю канцелярію, здійснюю підписки на періодичні видання. Координація і контроль роботи водіїв підприємства.

Інженер по договорах

з 08.2009 по 06.2011 (1 рік 10 місяців)
Одеська дирекція УДППЗ «Укрпошта». (Поштовий зв"язок)

Виконувала роботу по підготовці договорів, додаткових угод, специфікацій, контроль за виконанням договірних зобов'язань сторонами. Виконання окремих службових доручень. Прийом, оформлення та контроль первинної документації (листи, заявки, службові записки).

Начальник дільниці "Кур"єрської доставки"

з 09.2008 по 07.2009 (10 місяців)
Черкаський поштамт - ЦПЗ №1, (Поштовий зв"язок)

Проводила маркетингові дослідження. Прогнозувала попит на нові послуги. Впроваджувала комплекс організаційних рекламних та інших заходів, забезпечувала підвищення рентабельності надання послуг. Складала плани та проводила аналізи в повному обсязі по послугам. Здійснювала контроль за розширенням нових послуг, організовувала проведення конкурсів.

Інженер з маркетингу

з 08.2005 по 10.2008 (3 роки 2 місяці)
Черкаський поштамт - ЦПЗ №1, (Поштовий зв"язок)

Проводила маркетингові дослідження. Прогнозувала попит на нові послуги. Впроваджувала комплекс організаційних рекламних та інших заходів, забезпечувала підвищення рентабельності надання послуг. Складала плани та проводила аналізи в повному обсязі по послугам. Здійснювала контроль за розширенням нових послуг, організовувала проведення конкурсів.

Освіта

Черкаська академія менеджменту

Документознавство та автоматизовані інформаційні системи, Черкаси
Вища, з 1999 по 2003 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Акмеологічний тренінг

2002-2003

Курси англійської мови

2017

Семінари міжнародного центру фінансово-економічного розвитку МЦФЕР, на тему: Кадрові новації

2015,2016,2017

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet

Додаткова інформація

Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, тактовна при спілкуванні, організована, легко сходжуся з людьми, неконфліктна.

Схожі кандидати

Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Чорноморськ, Одеса, Южне

Інспектор відділу кадрів
15000 грн, Чорноморськ, Одеса

Інспектор відділу кадрів
Чорноморськ

Стивидор, начальник отдела, склада
22000 грн, Чорноморськ, Дистанційно

Юрист, начальник юридического отдела
40000 грн, Чорноморськ, Одеса

Заступник директора з кадрів
20000 грн, Чорноморськ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: