Резюме від 15 січня 2019 PRO

Дмитрий

Керівник відділення, начальник відділу по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділення

з 01.2017 по нині (7 років 4 місяці)
ПАТ "АСВІО БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• організація і контроль робочого процесу роботи відділення;
• продаж та cross-продажі банківських продуктів;
• обслуговування юридичних та фізичних осіб відділення - відкриття, зміна, закриття, ведення поточних рахунків клієнтів, проведення ідентифікації та верифікації;
• контроль над внесенням інформації (аналітичних параметрів) за клієнтами в базу контрагентів для формування картки контрагента та електронної анкети;
• контроль за проведенням планової ідентифікації вже існуючих клієнтів залежно від рівня ризику;
• контроль над своєчасним і повним отриманням доходів від розрахунково-касових операцій клієнтів;
• проведення процедури арешту рахунків на підставі відповідних документів, виконання платіжних вимог;
• контроль за правильністю проведення операцій та оформлення документів відповідно до нормативно-правових актів України (розрахунково-касових операцій клієнтів);
• надання інформації керівництву Банку;
• надання консультаційної допомоги працівникам;
• розробка технічних задач по удосконаленню програмного забезпечення;
• активна участь у підготовці до перевірок регуляторами банківської системи;

Головний спеціаліст відділу розвитку клієнтських відносин

з 09.2015 по 01.2017 (1 рік 4 місяці)
ПАТ «АСВІО БАНК», Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Робота з клієнтами (корпоративний бізнес) та їх супровід - Private banker;
•Робота з державними органами (ВДВС, Генеральна прокуратура);
•Cross-продажі банківських продуктів (Депозити, кредити, Зп-проекти);
•Забезпечення конкурентоспроможних умов обслуговування клієнтів (максимальна швидкість і якість);
•Виконання функцій фінансового моніторингу ідентифікації клієнтів у відповідності до вимог нормативно-правових документів НБУ та внутрішніх положень банку;
•Опис бізнес-процесів, розробка внутрішніх регламентуючих документів, написання технологічних карток, Положень, автоматизації та оптимізації бізнес-процесів, підвищення операційної ефективності.

Головний економіст відділу супроводу рахунків Операційного департаменту

з 12.2012 по 09.2015 (2 роки 9 місяців)
ПАТ "Промінвестбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Консультаційна підтримка працівників Управління клієнтського обслуговування регіонів та інших підрозділів;
•Функції фінансового моніторингу ідентифікації клієнтів у відповідності до вимог нормативно-правових документів НБУ та внутрішніх положень банку;
•Отримання, перевірка документів щодо відкриття рахунків суб’єктам господарювання;
•Відкриття/закриття поточних, депозитних рахунків юридичних осіб;
•Підтримання високого професійного рівня обслуговування клієнтів Банку;
•Заведення контрагентів в АБС, супровід та оновлення заведеної інформації;
•Передача файлів-повідомлень про відкриття/закриття рахунків в електронному вигляді на адресу державних податкових адміністрацій та контроль за надходженням електронних файлів-відповідей з відміткою про взяття на облік (зняття з обліку) рахунків клієнтів;
•Накладення/зняття арештів на рахунки/з рахунків клієнтів Банку;
•Внесення змін по рахунку для нарахування комісійної винагороди за розрахунково-касове обслуговування та відсотків по залишках коштів на поточних рахунках клієнтів суб'єктів господарювання згідно діючих тарифів Банку та індивідуальних тарифів;
•Тестування нових банківських програм/продуктів;
•Написання технологічних карт / регламентів відділу.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 05.2008 по 12.2012 (4 роки 7 місяців)
ТОВ "Ес енд Ті Глобал Сервіс", Київ (Іветн послуги)

•Планування, організація, координування і контроль івент-проектів;
•Залучення та управління роботою підрядників, оцінка та аналіз запропонованих концепцій, ідей, механік, сценаріїв;
•Оцінка ефективності співпраці з різними провайдерами, внесення пропозицій щодо поліпшення якості роботи агентства;
•Підготовка презентацій проектів, а також фінальних звітів по їх завершенні ведення всієї супутньої фінансової та юридичної документації;
•Участь у тендерах, підготовка комерційних пропозицій, ведення документації, планування та оптимізація бюджету заходів (складання кошторисів).

Освіта

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Кредитно-економічний факультет, спеціальність банківський менеджмент, Київ
Вища, з 2012 по 2014 (1 рік 1 місяць)

Здобута ступінь "магістр"

Київський інститут банківської справи

Факультет банківська справа, спеціальність економіка та підприємництво», Київ
Незакінчена вища, з 2007 по 2011 (3 роки 10 місяців)

Здобута ступінь «бакалавр»

Знання і навички

MS Office Користувач ПК MS Outlook CRM M.E.Doc SQL Oracle Siebel CRM ОДБ Python Банківська справа Banking business АБС FLEX

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Личные качества:
відповідальність та виконання поставлених цілей у строковий період,
вміння працювати в команді,
комунікабельність,
лідерські навички,
пунктуальність та організованість,
стресостійкість,
орієнтованість на результат,
постійне прагнення розвиватись і вдосконалювати свої знання, здатність обробляти великі масиви інформації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: