Резюме від 29 листопада 2021 PRO

Юрій

Начальник очисних споруд, еколог, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Київ, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник очисних споруд, еколог

з 02.2019 по нині (5 років 3 місяці)
ТОВ "Протеїн Інвест", Хмельницька обл., смт. . Дунаївці (Оліє-екстракційне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції)

Здійснення загального керівництва очисними спорудами підприємства, водозабірними спорудами, насосною станцією пожежогасіння. Організація та ведення всіх робіт пов'язаних з екологічною безпекою підприємства.
Основні функціональні обов'язки на даній посаді:
- організація і забезпечення технічно правильну експлуатацію, нормальний режим роботи очисних споруд, свердловин, водонапірної башти, каналізаційних і водопровідних мереж, насосної пожежогасіння і ефективне використання устаткування.
- забезпечення контролю за проведення хімічних аналізів і лабораторний контроль за якістю води.
- складання заявки на матеріали, устаткування, запасні частини.
- контроль за веденням журналів роботи споруд і оформленням результатів аналізів.
- вивчення і впровадження передового досвіду по забезпеченню надійної роботи очисних споруд, вдосконаленню лабораторного контролю.
- розподіл робітників по об'єктах обслуговування.
- контроль дотримання трудової і виробничої дисципліни в колективі.
- здійснення заходів по зниженню матеріальних витрат на виробництво, дотриманню режиму економії, раціонального витрачання матеріалів, палива, електроенергії й інших ресурсів.
- забезпечення дотримання правил і норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії і пожежної безпеки.
- забезпечення розроблення, укладання та виконання договорів, контроль роботи підрядних організацій, при проведенні ремонтних робіт.
- здійснення контролю за додержанням у підрозділах підприємства чинного екологічного законодавства, інструкцій, стандартів і нормативів з охорони довкілля, сприяє зниженню шкідливого впливу виробничих факторів на життя і здоров’я працівників.
- розробка проектів перспективних і поточних планів з охорони довкілля, контроль їх виконання.
- участь у проведенні екологічної експертизи техніко-екологічних обґрунтувань, проектів розширення і реконструкції діючих виробництв, а також створюваних нових технологій і устаткування, розробленні заходів з упровадження нової техніки.
- здійснення контролю за додержанням технологічних режимів природоохоронних об’єктів, аналізує їх роботу, стежить за додержанням екологічних стандартів і нормативів, за станом довкілля в районі розташування підприємства (в межах санітарно-захисної зони підприємства).
- складає технологічні регламенти, графіки аналітичного контролю, паспорти, інструкції та іншу технічну документацію.
- участь у перевірці відповідності технічного стану устаткування вимогам охорони довкілля і раціонального природокористування.
- складання звітності про виконання заходів з охорони довкілля, бере участь у роботі комісій з проведення екологічної експертизи діяльності підприємства.
- розробка інструкцій з ОП, пожежної безпеки, та експлуатації обладнання.

Інженер з екологічної безпеки Хмельницької філії

з 01.2015 по 02.2019 (4 роки 1 місяць)
ПАТ "Укртелеком", Хмельницький (Телекомунікації, зв'язок)

Основні функціональні обов'язки:
- Формування проекту річного плану діяльності філії у сфері охорони навколишнього середовища, організація виконання плану, формування інформаційно-аналітичних та звітних матеріалів про стан його реалізації.
- Здійснення нагляду за дотриманням підрозділами філії локальних актів i норм законодавства екологічного характеру, надає обов’язкові до виконання приписи.
- Організація робіт по одержанню дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, на здійснення операцій у сфері поводження з відходами та спеціального водокористування, здійснює контроль за дотриманням умов дозволів.
- Організація проведення інвентаризації і паспортизації відходів, розроблення та ведення реєстрових карт об’єкту утворення відходів та паспортів відходів відповідно до вимог законодавства.
- Здійснення нагляду за утриманням місць тимчасового зберігання відходів, дотриманням умов зберігання відходів до передачі їх на утилізацію.
- Організація діяльності у сфері утилізації чи видалення відходів.
- Організація ведення первинного обліку відходів, здійснення контролю за достовірністю даних.
- Підготовка та складання державних статистичних звітів екологічного характеру відповідно до встановлених форм.

Заступник головного спеціаліста

з 03.2008 по 01.2015 (6 років 10 місяців)
ПП «Екотест», Хмельницький (Послуги в сфері промислової екології і охорони праці)

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВЯЗКИ:
- виїзд на промислові об’єкти
- спілкування з клієнтами
- обслуговування існуючої і напрацювання нової бази клієнтів
- координація роботи працівників (2 людини)
- планування роботи відділу
- інвентаризація викидів
- розробка документів що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин
- розробка проектів лімітів на відходи
- розробка паспортів різних видів відходів
- розробка реєстраційних карт
- розробка планів ліквідації і локалізації аварійних ситуацій
- ідентифікаціє об’єктів підвищеної небезпеки (ОПН-1)
- розробка декларації небезпеки ОПН
- розробка проектів Оцінка впливу на навколишнє природне середовище
- затвердження і супровід розробленої документації в державних органах (екологія, СЕС, Держгірпромнагляд, ДСНС)
Досягнення:
- просування від посади інженера хіміка-технолога до посади помічника (заступника) головного спеціаліста.
- курирування проектів по одним з найбільших підприємств регіону ( трансформаторна , молокопереробна , комунальна , харчова , деревообробна , транспортна , паливно-енергетична - мережі АЗС, АГНКС, нафтобази , будівельна та інші. сфери промисловості )
- за період роботи навчив двох нових співробітників , налагодив дружні стосунки в колективі , а також з клієнтами фірми .
- встановив ділові контакти в державних органах , з якими доводилося працювати в процесі затвердження розробленої документації
- навчив нових співробітників користуватися програмними продуктами необхідними для роботи ( AutoCad , Adobe Photoshop , Атмосфера, ЕОЛ +)

Адміністратор складу готової продукції

з 06.2004 по 03.2008 (3 роки 9 місяців)
ПП Гакало В.В. ТМ «Насолода» (Харчова промисловість)

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВЯЗКИ:
- управління складом готової продукції
- координація дій і управління персоналом (5 чоловік) складу
- контроль за кількістю і якістю виробів отриманих на склад від виробничих цехів
- контроль за відвантаження готової продукції клієнтам
- формування видаткових накладних

Освіта

Хмельницький національний університет

Факультет Довузівської та після вузівської підготовки. - спеціальність «Облік і аудит», Хмельницький
Вища, з 2007 по 2009 (1 рік 9 місяців)

Диплом спеціаліста з обліку і аудиту

Хмельницький національний університет

Факультет Технології і дизайну. - спеціальність «Хіміко-екологічний контроль і управління виробництвом», Хмельницький
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Червоний диплом спеціаліста

Додаткова освіта та сертифікати

Курс підвищення кваліфікації за навчальною програмою "Екологічне право. Екологічна безпека. Вищий рівень"

2020, 1 місяць

Bureau Veritas Ukraine "Стандарт ISO 9001:2015. Основи стандарту та внутрішні аудити СМЯ. Вимоги стандарту ISO 19011:2018"

2019, 1 місяць

Bureau Veritas Ukraine "Системи забезпечення безпеки кормів GMP+. Підготовка внутрішніх аудиторів (GMP+B1) "

2019, 1 місяць

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Adobe Photoshop Internet Explorer 1С:Підприємство AutoCAD Adobe ЕОЛ Direct

Додаткова інформація

Хобі – подорожі, історія (особливо Друга світова війна). Бажаю приступити до роботи в новій для себе діяльності. Причина пошуку нової роботи - реалізація свого потенціалу в цікавій сфері. Пропозиції MLM (мережевого маркетингу) наполегливо прошу не пропонувати. На даний момент працюю в офісі, з гнучким графіком. В офісі є постійний вихід в інтернет, стаціонарний телефонний зв'язок. Офіс знаходиться в центральній частині міста.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: