Резюме від 8 травня 2017

Александр

Администратор, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

И.о. зам директора

з 01.2009 по 11.2013 (4 роки 10 місяців)
ДП «Адідас-Україна» (Роздрібна торгівля)

- Робота з персоналом:
Досвід управління колективом (15 чоловік) як єдиною командою, навчання, розвиток та мотивація персоналу, оцінка за внутрішніми компетенціями, контроль за якістю виконання роботи згідно посадових інструкцій. Проведення масових та індивідуальних співбесід на вакантні позиції в магазинах м. Київ, проведення навчальних тренінгів з метою підвищення кваліфікації працівників.
Організація внутрішнього розпорядку магазину, постановка цілей та задач, оптимізація графіка роботи залежно від пікових годин для продажів.
- Робота з товаром, організація роботи складу:
Ефективне розміщення товару в торговому залі і складському приміщенні. Додаткові замовлення товару зі складів компанії, робота з товарною матрицею магазину. Забезпечення наявності всього асортименту товарів в торговому залі, в потрібній кількості і розмірах. Організація та проведення процедур прийому та відправки вантажних місць. Проведення всіх процедур товарообігу у системі 1С та ТСД .
- Мерчандайзинг магазину:
Розміщення торгового обладнання згідно правил візуального мерчандайзингу,
А також розміщення товару магазину згідно прийнятих правил з метою збільшення швидкості обслуговування клієнтів товарообігу магазину.
- Касова робота:
ведення касових операцій через касовий апарат та програму 1с, відкриття та закриття зміни магазину, інкасація касової виручки, оформлення товарних накладних, оформлення касових ордерів, проведення безготівкових розрахунків через РОS-термінали і видаткові накладні (для розрахунків через поточні рахунки), дотримання касової дисципліни.

Освіта

Артемівський індустріальний технікум ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»

«Економіка підприємства», Артемовск
Незакінчена вища, з 2006 по 2009 (2 роки 8 місяців)

Додаткова інформація

Резюме
Классін Олександр Сергійович
м. Біла Церква
тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада: Начальник, зам. начальника, инспектор дисконт-центра, магазина-склада
Дата народження: 21.01.1984 р.
Сімейний стан: одружений, донька 2 роки.
Досвід роботи: 4 роки
Назва організації: ДП «Адідас-Україна»
Стаж роботи в компанії: 4 роки (2009р-2013р)
-Мерчандайзер (2009р) магазин Адідас, ТЦ «Макрос».
-Координатор по товару (2009-2010рр) магазин Адідас, ТЦ «Макрос».
-Инспектор Складу (2010-2013рр) маг. Адидас, Вербицкого 18

Освіта: Не повна Вища.
Назва навчального закладу: Артемівський індустріальний технікум ДВНЗ «Донецький національний технічний університет» спеціалізація «Економіка підприємства» кваліфікація молодшій спеціаліст
Час навчання : 2006-2009рр.
Спеціальність: «Економіка підприємства»
Знання мов: українська, російська – вільне володіння; англійська (із словником)
Знання ПК: Internet Explorer, PowerPoint, Excel, Word, 1С. Термінали Збору Даних
Особистісні риси: наполегливість, уважність, відповідальність, комунікабельність, оперативність в прийнятті рішень, аналітичне мислення, вміння зосереджуватися на роботі,
Вміння та навички: навики активних продажів, роботи з запереченнями, виявлення потреб клієнтів. Є навики планування робочого часу виходячи з поставлених цілей та задач. Є досвід касової роботи та інкасації цінностей.

Посадові обов’язки на попередні посаді:

- Робота з персоналом:
Досвід управління колективом (15 чоловік) як єдиною командою, навчання, розвиток та мотивація персоналу, оцінка за внутрішніми компетенціями, контроль за якістю виконання роботи згідно посадових інструкцій. Проведення масових та індивідуальних співбесід на вакантні позиції в магазинах м. Київ, проведення навчальних тренінгів з метою підвищення кваліфікації працівників.
Організація внутрішнього розпорядку магазину, постановка цілей та задач, оптимізація графіка роботи залежно від пікових годин для продажів.
- Робота з товаром, організація роботи складу:
Ефективне розміщення товару в торговому залі і складському приміщенні. Додаткові замовлення товару зі складів компанії, робота з товарною матрицею магазину. Забезпечення наявності всього асортименту товарів в торговому залі, в потрібній кількості і розмірах. Організація та проведення процедур прийому та відправки вантажних місць. Проведення всіх процедур товарообігу у системі 1С та ТСД .
- Мерчандайзинг магазину:
Розміщення торгового обладнання згідно правил візуального мерчандайзингу,
А також розміщення товару магазину згідно прийнятих правил з метою збільшення швидкості обслуговування клієнтів товарообігу магазину.
- Касова робота:
ведення касових операцій через касовий апарат та програму 1с, відкриття та закриття зміни магазину, інкасація касової виручки, оформлення товарних накладних, оформлення касових ордерів, проведення безготівкових розрахунків через РОS-термінали і видаткові накладні (для розрахунків через поточні рахунки), дотримання касової дисципліни.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Адміністратор
15000 грн, Біла Церква

Адміністратор
15000 грн, Біла Церква

Адміністратор
17000 грн, Біла Церква

Адміністратор
Біла Церква

Администратор
Біла Церква

Адміністратор салону краси
Біла Церква

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: