Резюме от 19 сентября 2017 PRO VIP

Марчук Уляна Євгенівна

Помічник керівника, менеджер проектів, 25 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
31 октября 1986 (30 лет)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Помічник/менеджер

с 04.2016 по 08.2017 (1 год 4 месяца)
Компанія, Київ (Юридична, проектна)

Робота в різнопланових проектах, робота з будівельною документацією, створення брендбуку компанії, створення сайту компанії та ін.

Помічник генерального директора

с 04.2015 по 04.2016 (1 год)
Inkerman International (ТОВ "ТД"Інкерман"), Київ (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

- створення організаційно-розпорядчої документації, документів різнопланового характеру;
- представлення інтересів компанії в держустановах: міністерствах, посольствах, судах, реєстраційних органах та фінансових установах;
- робота, пов'язана з супроводом юридичних процесів компанії;
- виконання персональних завдань керівника;
- повний цикл організації відряджень по Україні та закордон;
- організація зборів та нарад акціонерів на міжнародному рівні (організація перебування, підготовка матеріалів засідань);
- підготовка презентацій та звітів;
- виконання письмових перекладів матеріалів на англійську мову;
- повне адміністрування офісу.

Помічник Голови Правління

с 05.2014 по 10.2014 (5 месяцев)
КБ "Фінансова Ініціатива" м. Київ, Київ (Банківська діяльність)

- ведення електронного документообігу, створення організаційно-розпорядчої документаціі, контроль обігу внутрішніх службових документів;
- організація нарад правління, селекторних нарад, організація внутрішніх та зовнішніх зустрічей;
- ведення календаря керівника;
- координація роботи працівників ГО та регіональних філій банку згідно вказівок керівництва;
- ведення електронки НБУ;
- виконання різнопланових персональних завдань керівництва.

Помічник директора Івано-Франківського філіалу

с 09.2008 по 04.2014 (5 лет 7 месяцев)
ВРНП ІФ ПАТ "Укрнафта", Івано-Франківськ (роздрібна торгівля нафтопродуктами (мережа АЗК))

- ведення електронного та паперового документообігу;
- створення організаційно-розпорядчої документації, відповідей на запити державних структур та партнерів;
- організація нарад та зустрічей керівництва, координація роботи працівників офісу, майстрів та персоналу АЗС згідно розпоряджень керівництва;
- заключення та ведення договорів з господарськоі діяльності;
- проведення тендерних закупівель на товари та послуги згідно процедури;
- проведення щоденного моніторингу роздрібних та гуртових цін на нафтопродукти в регіоні, організація проведення зміни цін на пальне на АЗС та гуртом;
- пошук необхідної інформації, підготовка аналітичних та статистичних звітів;
- виконання різнопланових доручень керівництва виробничого характеру;
- активна участь в усіх проектах та процесах компанії.


Образование

КНУ ім. Т.Шевченка

Право, Київ

Неоконченное высшее, с 09.2016 по 02.2020 (3 года 5 месяцев)

На даний час навчаюсь на відділенні післядипломної освіти юридичного факультету КНУ ім. Т.Шевченка за спеціальністю "право"

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Документознавство та інформаційна діяльність, Івано-Франківськ

Высшее, с 09.2004 по 05.2009 (4 года 8 месяцев)

Базові предмети у галузі права, англійської мови, маркетинку, PR, журналістики та інформатики


Дополнительное образование

  • Школа помічника народного депутата (Навчальна програма з професійної підготовки помічників депутатів 29.10. – 01.11.2015р.)
  • Юридична практика (2 тижні)
  • Музична школа, навчання в класі гри на фортепіано (7 років)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Професійне володіння пакетом програм Microsoft Office:exel,word, power point, CRM, програмами електронної передачі даних та електронної пошти, використання внутрішніх корпоративних програм електронного документооббігу.
  • Підбір персоналу (1 год опыта)
    Средний, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Английский — эксперт

Дополнительная информация

- високорозвинені комунікативні навички, вміння вести переговори, знаходити спільну мову з потрібними людьми;
- вміння оптимізувати документаційні та інформаційні потоки;
- вміння шукати, аналізувати та трансформувати потрібну інформацію (високорозвинені аналітичні здібності);
- вміння закривати термінові, складні та неможливі питання, знаходити вихід з нестандартних та форс-мажорних ситуацій;
- самрстійне ведення проектів компанії;
- вміння співпрацювати з закордонними партнерами та організаціями;
- хороший організатор та координатор;
- відкрита, дружелюбна харизматична особистість.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: