Дмитрий

Охранник (ГБР)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Работягов Дмитро Анатолійович
Дата народження: 31. 05. 1983 р.
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Найти інтересну та перспективну роботу із можливістю професійного розвитку.
Освіта
1989-1997 рр. - навчався в середній школі № 1 м. Переяслав – Хмельницький.
1997-2000 рр. - навчався в Київському військовому ліцеї ім. Івана Богуна.
2001-2006 рр.– навчався в Київському національному торговельно-економічному університету, на обліково-фінансовому факультеті, напрямок “Фінанси підприємства”, диплом бакалавра -спеціальність “Економіка підприємства”, диплом магістра - спеціальність «Економічна кібернетика».
Досвід роботи
15.03.2013-25.10.2016рр. - ФОП
5.02.2010-18.02. 2013рр. ЗАТ "Безпека", посада - охоронець групи швидкого реагування, оператор відеоспостереження
Основні обов'язки:
- цілодобовий контроль охоронюваних об'єктів;
- контрольно-пропускний режим;
- забезпечення в'їзду - виїзду ВІП персон;
- збереження і передача матеріальних цінностей;
- у випадках надзвичайної ситуації виїзд на об'єкт із засобами спец. захисту;
- стежити за технічним станом і безперебійною роботою системи відеоспостереження.
16.03.2008-28.02.2009рр. ВАТ “Київ ЗНДІЕП”, посада – економіст із планового-економічного відділу
Основні обов’язки :
-ведення дебіторської і кредиторської заборгованості;
-складання актів виконанних робіт;
-ведення фінансової звітності;
-ведення звітності нарахування премії;
-аналіз затрат відділу з метою оптимізації витрат підприємства.
18.06.2007-21.02.08рр. Укрвійськбуд при МОУ, посада – менеджер з відділу маркетингу
Основні обов’язки :
-ведення фінансової звітності;
-консультація та продаж продукції;
-прийняття участі в удосконаленні планової, програмної й облікової документації та у підготовці методичних матеріалів по організації обліку;
-проведення переговорів з потенційними корпоративними клієнтами, заключення договорів про співробітництво;
-складання й розміщення оголошень в Інтернеті /друкованих ЗМІ;
-ведення та контроль клієнтської бази ;
-навчання співробітників.
24.07.2006-20.05.2007рр. Компанія “Воля”, посада – системний адміністратор
Основні обов’язки :
-адміністрування більше 200 ПК;
-адміністрування Active Directory;
-обслуговування копіювальної техніки активного мережного устаткування;
-навчання користувачів у роботі із ПК і нового програмного забезпечення;
-уміння знаходити рішення виниклих проблем із користуванням ПК;
-забезпечення інформаційно-технічної підтримки діяльності офісів у компанії.

Знання програмного забезпечення
MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook), Internet. Навики роботи зі сканером, принтером, ксероксом, факсом .
Мова
Українська (вільно), російська (вільно), англійська (базова).
Особисті якості
Відповідальний, аналітичні якості, порядний, комунікабельний, швидко вчуся та адаптуюсь к новим умовам, ініціативний, кмітливий, самостійно приймаю рішення та швидко реагую на поставленні задачі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: