Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Наталія

Начальник управління операційного обліку договорів страхування

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу контролю за договорами страхування. Управління обліку та звітності договорів страхування.

з 01.2019 по 06.2021 (2 роки 5 місяців)
Страхова компанія "USI", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Створення відділу із "нуля".

-Організація та впровадження системи штрафних санкцій у компанії.

-Координація роботи регіональних управлінь.

-Контроль обліку договорів автострахування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи).

-Навчання та контроль роботи персоналу (надання консультацій працівникам регіональних управлінь, практична допомога в організації роботи за договорами страхування, усунення виявлених недоліків та порушень).

-Організація та контроль документообігу відділу.

Підготовка звітів.
-Контроль ведення коректної бази даних.

-Прийом та перевірка звітів регіональних управлінь з бланків суворої звітності.

-Виявлення фактів фальсифікації та зловживань під час укладання договорів страхування.

-Контроль за виконанням наказів та розпоряджень регіональними управліннями.

-формування інформації за договорами страхування в цілому по Компанії, аналіз, пропозиції щодо вдосконалення обліку бланків суворої звітності в базі даних, тестування нововведень.

Досягнення: Організація та запровадження системи штрафних санкцій компанії з "нуля". Зменшення кількості помилок із боку Регіональних представництв на 90%.

Керівник відділу прийому та обліку товару

з 12.2015 по 12.2018 (3 роки)
Kuehne+Nagel,, Киев (Транспорт, логістика)

.Організація прийому ТМЦ;

-контроль процесів прийому ТМЦ, розміщення, переміщення та відвантаження ТМЦ;

-Організація безперервної роботи відділу;

-Участь у проведенні інвентаризації;

-підготовка та подання звітності керівництву

Волонтер

з 04.2014 по 11.2017 (3 роки 7 місяців)
Волонтерська організація "Твоя допомога армії", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Керівник відділу обліку ТМЦ

з 08.2013 по 04.2014 (8 місяців)
BOSCH Україна, Киев (другое)

Організація складської діяльності підприємства;

-Організація прийому ТМЦ;

-контроль процесів прийому ТМЦ, розміщення, переміщення та відвантаження ТМЦ;

-Організація безперервної роботи відділу;

-розробка форм та методів ведення звітності;

-контроль правильності та своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу;

-Забезпечення документообігу всіх технологічних процесів;

-координація взаємодії відділу коїться з іншими підрозділами підприємства;

-Участь у проведенні інвентаризації;

-підготовка та подання звітності керівництву;

Начальник відділу операційного обліку

з 03.2013 по 08.2013 (5 місяців)
ТДВ СК «Нафтогазстрах», Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Створення відділу із "нуля".

-Координація роботи регіональних управлінь.

-Контроль обліку договорів автострахування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи, "проведення" договорів страхування).

-Облік страхових платежів (підтвердження про оперативний порядок страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування).

-Облік та контроль бланків суворої звітності.

-Навчання та контроль роботи персоналу (надання консультацій працівникам регіональних управлінь, практична допомога в організації роботи з обліку бланків суворої звітності, договорів страхування, усунення виявлених недоліків та порушень).

-Організація та контроль документообігу.

-Координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів.

-Створення системи внутрішнього та операційного обліку.

-Контроль ведення коректної бази даних.

-Прийом та перевірка звітів регіональних управлінь з бланків суворої звітності.

-Виявлення фактів фальсифікації та зловживань під час укладання договорів страхування.

-Контроль за виконанням наказів та розпоряджень регіональними управліннями.

-розробка проектів наказів, розпоряджень та інших нормативних документів.

-Формування інформації за договорами страхування загалом по Компанії, аналіз, пропозиції щодо вдосконалення обліку у базі даних, тестування нововведень.

Досягнення: Формування відділу. Розробка внутрішніх та нормативних документів. Організація операційного обліку договорів у компанії

Директор департаменту страхової звітності

з 04.2011 по 06.2011 (2 місяці)
ПАО УСК "Гарант-АВТО" Київська філія "Сіті", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Контроль роботи департаментів з усіх видів страхування.

-Контроль обліку договорів страхування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи, реєстрація договорів страхування)

-Контроль ведення коректної бази даних.

-Облік страхових платежів (підтвердження про оперативний порядок страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування)

Облік та контроль бланків суворої звітності.

-Навчання та контроль роботи персоналу.

-Організація та контроль документообігу.

-Координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів.

Досягнення: Закриття вищезгаданого департаменту у зв'язку з реорганізацією КФ "Сіті" УСК "Гарант-АВТО" та скороченням чисельності штатних співробітників.

Директор департаменту страхової звітності

з 12.2008 по 04.2011 (2 роки 4 місяці)
УСК "Дженералі Гарант" Киевська філія "Сіті", Київ (Страхова компанія)

Контроль роботи департаментів з усіх видів страхування.

-Контроль обліку договорів страхування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи, реєстрація договорів страхування)

-Контроль ведення коректної бази даних.

-Облік страхових платежів (підтвердження про оперативний порядок страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування)

Облік та контроль бланків суворої звітності.

-Навчання та контроль роботи персоналу.

-Організація та контроль документообігу.

-Координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів.

Досягнення: Успішна робота департаменту. Вдосконалення системи внутрішньої звітності.

Директор департаменту аналітики, звітності та контролю за страховою діяльністю

з 01.2007 по 12.2008 (1 рік 11 місяців)
УСК "Дженералі Гарант" Київська Дирекція "Сіті", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Створення департаменту з "нуля".

-Координація роботи 9 філій по Києву та області. (штат понад 50 осіб).

-Контроль роботи департаментів з усіх видів страхування.

-Контроль обліку договорів страхування (перевірка коректності та повноти інформації, своєчасного введення договорів до облікової системи, реєстрація договорів страхування)

-Контроль ведення коректної бази даних.

-Облік страхових платежів (підтвердження про оперативний порядок страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування).

-Облік та контроль бланків суворої звітності.

-Навчання та контроль роботи персоналу.

-Організація та контроль документообігу.

-Координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів.

-Організація роботи та управління філіальною мережею.

-Взаємодія між центральним офісом та філіальною мережею.

-Підбір кадрів

-Створення системи внутрішнього та оперативного обліку

-Оперативне керівництво підлеглими підрозділами компанії та організація взаємодії між ними.

Досягнення: Сформовано департамент, що успішно функціонує. Розробка внутрішніх та нормативних документів. Налагоджено взаємодію з філіями по Києву та області. Організовано та налагоджено звітність за бланками суворої звітності (полісами)

Фахівець, провідний, головний спеціаліст аналітичного управління

з 12.2002 по 12.2006 (4 роки)
УСК "Гарант АВТО" Київська філія "Сіті", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз страхового портфеля, ефективність роботи регіональної мережі.

-Моніторинг страхового ринку

-Контроль виконання планів та ведення операційної діяльності

-Аналіз структури та збитковості страхового портфеля.

Досягнення: Виконання поставлених завдань. Підвищення з посади головного спеціаліста посаду директора департаменту.

Провідний фахівець відділу страхування

з 04.1997 по 11.2002 (5 років 7 місяців)
УСК "Гарант АВТО" Київська філія "Ліко", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук нових клієнтів, укладання договорів страхування (КАСКО, ОСГОПВ, майна, вантажів, ЗК) Виконання особистого плану продажу.

Перестрахування (супровід договорів про співпрацю, забезпечення перестрахування договорів страхування, супровід укладених договорів перестрахування, розрахунок перестрахувальних тарифів, розмірів комісій за договорами, що передаються у перестрахування, контроль за своєчасним надходженням та перерахуванням)-

Оператор баз даних

з 09.1994 по 04.1997 (2 роки 7 місяців)
Міністерство транспорту України. Київське обласне бюрю ліцензування перевезень. (Державний сектор), Київ (Державні організації)

Оформлення ліцензій.

Освіта

Державна академія керівних кадрів. Магістратура.

Менеджмент організацій із вивченням економіки. Менеджер- економіст. Магістратура, Киев
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)

Державна академія керівних кадрів.

Менеджмент організацій із вивченням економіки. Менеджер., Киев
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Університет економіки та права "Крок". Финансовий директор.

січень 2012. 2,5 месяцев

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook EWA Стаж роботи у страховій сфері понад 15 років Стаж работи у страховій сфері більше 15 років Стаж в страховій сфері більш 15 років Стаж в страхов сфері більше 15 років.

Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальність, порядність, чесність, робота на результат, здатність до самонавчання, старанність, цілеспрямованість, комунікабельність, пунктуальність, вимогливість, дипломатичність, маю організаторські здібності.

Мета: Здобути перспективну роботу керівника в одній із стабільних компаній з метою застосування 15 досвіду роботи у страхуванні, з можливістю подальшого кар'єрного зростання. Бути корисною роботодавцю, використовуючи свої знання. Отримання гідної зарплати.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: