Резюме от 3 марта 2017

Богданова Олена Миколаївна

Администратор, 4 500 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость.

Дата рождения:
7 сентября 1977 (39 лет)
Город:
Луцк

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Адміністратор (в.о.директор)

с 04.2014 по 07.2016 (2 года 3 месяца)
Кафе "Шалена шкварка" та "Літній майдан", Луцьк (Ресторанний бізнес)

Забезпечення високого рівня обслуговування гостей;
Навчання та оцінка персоналу;
Організація і координація торгових процесів ресторану;
Управління персоналом ресторану.

Бухгалтер

с 08.2012 по 03.2014 (1 год 7 месяцев)
ПП"АВТ-інформ", Луцьк (оптова та роздрібна торгівля непродовольчими товарами)

Організація бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів на основі 1С:Підприємництво 7.7;соната(складання звітів),контроль за рухом грошових коштів;
облік приходу та списання ТМЦ;облік заробітної плати;ведення каси.

Бухгалтер

с 08.2007 по наст. время (9 лет 7 месяцев)
Ведення обліку ФОП дистанційно, Луцьк (продаж товарів)

Робота у програмі 1С бухгалтерія ,версія 7.7,Соната (складання бухгалтерської та податкової звітності ),ведення каси,облік приходу та списання ТМЦ,облік заробітної плати,-організація бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів на основі 1С: Підприємництво 7.7,контроль за рухом грошових коштів,робота з первинними документами ( прихідні та розхідні накладні, рахунки-фактури)


Образование

ЛУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І АУДИТ, ЛУЦЬК

Высшее, с 09.1996 по 06.2004 (7 лет 9 месяцев)

НАВЧАЛАСЬ У ЛУЦЬКОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ (1992-1996РР.),ЛУЦЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ТЕХНІКУМІ(1996-1997РР.)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Навички роботи з персональни комп’ютером:
    MS Word,MS Excel,Internet,1-C Бухгалтерия

Дополнительная информация

Особисті якості: Наполегливість, відповідальність, прагнення та вміння самостійно приймати рішення, пунктуальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, ініціативність,комунікабельність, уважність, ввічливість,пунктуальність,охайність, легко знаходжу спільну мову з людьми ( маю досвід роботи з людьми і досвід у управлінні), стійка до стресових ситуацій, вести контроль за якістю обслуговування в залі, підбір персоналу, спілкування з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій, формування бенкетних замовлень.

Знання мов: Українська, російська.

Захоплення: Психологія, література.

Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити.

контроль за якістю обслуговування в залі, підбір персоналу, спілкування з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій, формування банкетних замовлень.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: