• PRO

Алла

Economist

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Репетитор англійської

з 01.2019 по нині (6 років 7 місяців)
L.A.V., Харків (Освіта, наука)

Office Manager (Education Center for Foreign Students)

з 09.2014 по 08.2018 (3 роки 11 місяців)
«GEC Education Center», Харків (Освіта, наука)

Office Manager in education of Foreign Students, «GEC Education Center».
Responsibilities:
•selection of candidates for study abroad;
•arranging admissions for foreign students;
•business correspondence and phone calls (in English language);
•translation of documents (passport, school leaving certificate, birth certificate, police clearance certificate, medical certificate etc.) from English into Ukrainian;
* task management, database management;
•on-line registration of the application for a visa at the Ministry of Foreign Affairs website.

Database specialist at the Sales Department

з 09.2012 по 09.2013 (1 рік)
PJSC «SUN InBev Ukraine», Kharkiv (Food industry)

Database specialist at the Sales Department, PJSC «SUN InBev Ukraine».
Responsibilities:
•database support of finished goods (beer and beer beverages), sales outlets, sales team in 1C system;
•monitoring and data entry of quality certificates of finished goods to the 1C system.

Legal database specialist at the Procurement Department

з 05.2011 по 08.2012 (1 рік 3 місяці)
PJSC «SUN InBev Ukraine», Харків (Харчова промисловість)

Legal database specialist at the Procurement Department , PJSC «SUN InBev Ukraine».
Responsibilities:
•monitoring the expiration terms of the trademarks’ certificates and patents;
•categorization of suppliers/clients within the framework of the contract-making process;
•creation of drafts of the general/notarial powers of attorney.

Customer service specialist at the Logistics Department

з 06.2009 по 05.2011 (1 рік 11 місяців)
PJSC «SUN InBev Ukraine», Kharkiv (Food industry)

Customer service specialist at the Logistics Department, PJSC «SUN InBev Ukraine».
Responsibilities:
•receiving beer orders from distributors in accordance with the beers’ quotas and delivery plan;
•analyze and entry these orders to the system SAP;
•making internal department reports.

Accountant

з 08.2007 по 02.2009 (1 рік 6 місяців)
«TD «Agroimport» Ltd, Kharkiv (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Accountant, «TD «Agroimport» Ltd.
Responsibilities:
•accounting and tax accounting of the wholesale enterprise, trading spare parts to the agricultural machinery;
•accounting of the fixed assets;
•reconciliation acts;
•primary documentation;
•cash reports;
•salary;
•tax accounting (VAT, profit tax etc).

Economist

з 10.2005 по 07.2007 (1 рік 9 місяців)
OJSC «Kharkovspetcstroy», Kharkiv (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Economist, OJSC «Kharkovspetcstroy».
Responsibilities:
•drawing up and finalizing of contracts;
•carrying out payments in the client-bank system;
•tracking of receivables;
•accounting of materials according to the calculated design estimates.

Освіта

Kharkiv National University of Economics

Faculty of International Economic Relations, Master Degree in International Economics, Kharkiv
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Intensified training course «Excel Advanced + the basic course elements» (Training Center «i-klass», Kiev)

12/2011

Specific training course of the financial trader at the FOREX market

08/2005-09/2005

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Клиент-Банк
  • Бухгалтерский учет
  • Бест-Звит
  • Налоговая отчетность
  • Ведение отчетности
  • Налоговый учет
  • АРМ-ЗС
  • Intermediate level of English
  • SAP ERP

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Skills & Qualifications:
•database management experience in various programs;
•accounting and tax accounting, primary documents;
•management accounting;
•customer service, receiving and request processing;
•intermediate level of English (written and spoken);
•confident MS Office user (Word, Excel, Internet), skilled in working with SAP-ERP, 1C;
•result-oriented, high level of responsibility, attention to detail, flexibility, creativity, hard worker, good team player with ability to learn quickly, ability to establish priorities.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: