Резюме від 4 квітня 2023 PRO

Наталія

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Львів, Тернопіль, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор фінансовий

з 06.2021 по 02.2022 (8 місяців)
ПрАТ «АБ Столичний», Київ (галузь – виробництво: промисловість будівельної індустрії.)

•Приймала участь в розробці стратегії діяльності і розвитку підприємства.
•Управління та контроль операційної діяльності підприємства.
•Розробка фінансової політики підприємства;
•Розробка та контроль виконання фінансових бюджетів компанії.
•Розробка та контроль реалізації операційних планів.
•Управління процесом ціноутворення.
•Розробка стратегії компанії щодо рівня прибутковості за окремими направленнями діяльності, розподіл ресурсів між окремими направленнями діяльності компанії задля максимізації прибутку підприємства.
•Податкове планування: ефективне використання «податкової парасольки».

Досягнення:

•В умовах енергетичної кризи 2021 отримано позитивний річний фінансовий результат.
•Виконано інвестиційний бюджет за кошти підприємства без потреби в додатковому зовнішньому фінансуванні.
•Оптимізація процесів господарської діяльності. Оптимізація виробничих витрат за рахунок підвищення ефективності використання виробничих потужностей.

Директор з економіки з функціями операційного директора

з 11.2016 по 10.2019 (2 роки 11 місяців)
ТОВ – підприємство “АВІС”, Вінниця (виробництво: харчова промисловість)

•Приймала участь в розробці стратегії діяльності і розвитку компанії.
•Управління та контроль операційної діяльності компаній, що входили в групу, включаючи нерезидентів.
•Розробка економічної політики групи (включаючи нерезидентів); консолідація операційного планування; розробка та контроль реалізації операційних планів.
•Розробка фінансової політики групи компаній (включаючи нерезидентів), консолідація фінансових планів; розробка та контроль виконання фінансових бюджетів компанії.
•Управління комерційним відділом компанії: формування комерційної політики, перемовини з ключовими клієнтами в тому числі нерезидентами, розрахунок цін та контроль ціноутворення.
•Розробка стратегії компанії щодо рівня прибутковості за окремими направленнями діяльності, розподіл ресурсів між окремими направленнями діяльності компанії задля максимізації прибутку підприємства.
•Податкове планування: ефективне використання «податкової парасольки».

Досягнення:

•Збільшення обсягів реалізації готової продукції підприємства на 50%.
•Підвищення показників маржинального прибутку по окремим направленням діяльності компанії на 50-100%
•Отримання додаткового високомаржинального контракту на послуги по переробці з метою збільшення ефективності використання виробничих потужностей.
•Оптимізація процесів господарської діяльності. Оптимізація виробничих витрат за рахунок підвищення ефективності використання виробничих потужностей.
•Розроблено, змодельовано та впроваджено систему балансування міжгупових бюджетів.

Фінансовий директор

з 07.2014 по 01.2015 (6 місяців)
Аякс, Рівне (Wholesale, distribution, imports, and exports)

•Формування фінансової політики підприємства; фінансове планування; складання та контроль за виконанням фінансових бюджетів.
•Керівництво обліковим відділом (фінансовий, бухгалтерський та управлінський облік) аналіз ефективності використання грошових коштів, планування та контроль показників рентабельності, ліквідності.
•Складання бюджету P&L; складання управлінської звітності підприємства; план-фактний аналіз доходів та витрат.
•Ціноутворення: формування політики ціноутворення, реалізація та контроль виконання.
•Підготовка та проведення бюджетних комітетів, цінових комітетів та комітетів розвитку.

Фінансовий директор

з 03.2011 по 06.2014 (3 роки 3 місяці)
ПАТ «Південьзахідшляхбуд» (будівництво доріг, мостів, аеропортів)

- Керівництво обліковим відділом (фінансовий, бухгалтерський та управлінський облік) аналіз ефективності використання грошових коштів.
- Розробка фінансової політики підприємства; фінансове планування; складання фінансових бюджетів, контролінг.
- Робота з фінансовими структурами; організація роботи щодо підготовки документів для отримання кредитів, рефінансування боргів, тощо.
- Складання бюджету P&L; складання управлінської звітності підприємства; план-фактний аналіз доходів та витрат.
- у прямому підпорядкуванні 25 осіб.

Директор з економіки

з 10.2004 по 03.2011 (6 років 5 місяців)
ТОВ – підприємство «АВІС», (виробництво: харчова промисловість)

- Розробка та впровадження системи бюджетування, складання бізнес-планів.
- Керівництво обліковим відділом (бухгалтерський, виробничий, управлінський облік).
- Аналіз господарської діяльності, збалансованих показників діяльності.
- Стратегічне планування.
- у прямому підпорядкуванні 14 осіб

Начальник економічного відділу, головний економіст

з 12.2002 по 10.2004 (1 рік 10 місяців)
ТОВ – підприємство «АВІС» (виробництво: харчова промисловість)

- Аналіз та оцінка фінансової діяльності підприємства.
- Налагодження та впровадження управлінського обліку.
- Складання виробничої та фінансової звітності, контроль, аналіз та знаходження шляхів зменшення витрат.
- Керівник проекту по розробці та впровадженню автоматичних систем управляння.
- Організація та планування виробничих процесів.
- Планування розподілення прибутку.

Начальник маркетингового відділу

з 09.1999 по 12.2002 (3 роки 3 місяці)
ТОВ – підприємство «АВІС» (виробництво: харчова промисловість)

- Організація та розвиток продаж шляхом прямої дистрибуції .
- Аналіз роздрібного та оптового ринків, контроль та аналіз тенденції змін продаж.
- Облік, ціноутворення, фінансові звіти.
- Логістика.

Освіта

Києво-Могилянська Бізнес-Школа

Програма Еxecutive MBA, Київ
Вища, з 2008 по 2009 (1 рік 6 місяців)

ступінь МВА, Диплом про перепідготовку Національного університету "Києво-Могилянська академія" кваліфікація спеціаліста з менеджменту організацій, менеджера - економіста

Вінницький державний технічний університет

Будівельний фаультет, Спеціальність: Економіст. Менеджер виробництва, Вінниця
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Києво-Могилянська Бізнес-Школа, Авторська програма управлінського розвитку : Фінансовий менеджмент

2004, 6 місяців

Marketingi Instituut під патронатом USAID, та EXPORT PROMOTION OFFICE OF UKRAINE

2019р-2020р, 8 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office 1C MS PowerPoint 1C:Enterprise MS Access LIGA:ZAKON Planning

Знання мов

  • Польська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: Наполегливість у досягненні цілей, комунікабельність, відповідальність.
Досвід роботи: більше 20 років
Водіння авто – Експерт, використовую на даний час.

VYSHNIVSKA Natalia

Objective:
Operative management of company cash flow, budgeting, planning, forecasting, controlling on the position of CFO (Finance Director)

Education: Higher

1994-1999 Vinnytsia State Technical University
Major: Economist. Production Manager

2004. Kiew-Mohylianska Business School
Author Managers’ Development Program: Finance Management

2008 -2009 Kiew-Mohylianska Business School
Program Еxecutive MBA, degree МВА.

2019р-2020. Marketingi Instituut under the patronage of the USAID, and EXPORT PROMOTION OFFICE OF UKRAINE
Program EXPORT EVOLUTION UKRAINE.


Work Experience:

June 2021 year, CFO (Finance Director) Private joint-stock company "Asfaltobetonnyiy zavod "AB Stolichnyiy". Manufacturing Industry.

•Took part in the development of the strategy of activity and development of the company.
•Managing and controlling over all the operating activities of the company.
•Development of financial policy of a group of company.
•Preparation and control of financial budgets execution.
•Preparation and monitoring of implementation of operational plans.
•Price Management.
•Developmen

November 2016 year – October 2019 , Director on Economic Issues with functions of CCO Limited Liability Company AVIS. Food production.
•Took part in the development of the strategy of activity and development of the company.
•Managing and controlling over all the operating activities of the group of companies including non-residents
•Development of economic policy of a group of companies (including non-residents) consolidated operational planning; preparation and monitoring of implementation of operational plans.
•Development of financial policy of a group of companies (including non-residents) consolidated financial planning; preparation and control of financial budgets execution.
•Main Management of the Commercial Department: Formation of sales policy, negotiations with key clients (including non-residents), definition and control of prices.
•Development of the enterprise's business strategy for the profitability of individual business areas, allocation of resources between the company's business areas to maximize profits.
•Tax planning: Effective use of "tax umbrella"

Achievements:

•Increase of sales volume of finished products of the enterprise by 50%
•Increase of margin of profit in individual directions by 50 - 100%.
•To receive additional high-margin service contracts as part of the capacity utilization.
•Optimization of activities. Optimization production costs by increasing efficiency use of production resources.
• It has been developed and implemented a model of balancing between group budgets.


March 2011 – May 2014 CFO (Finance Director), Public Joint-Stock Company “Pivdenzakhidshliakhbud”, Production: construction of roads, bridges, airports; direct reports – 25 persons.
- Management of finance & accounting department (finance, accounting and management accounts), analysis of efficiency of monetary funds use;
- Development of finance policy of the company; financial planning; financial budgeting, controlling;
- Work with financial structures; organization of work on documents preparation for loans receiving, debts refinancing etc.;
- Making P&L budgets; making management reports of the company; plan-fact analysis of profit and losses.

2006 – 2011 Director on Economic Issues, Limited Liability Company AVIS, Food production; direct reports – 14 persons.
- Development and introduction of budgeting system, business plan making;
- Management of accounting department (accounting, production, management accounts).
- Analysis of economic activity, balanced efficiency indicators;
- Strategic planning

2003-2005 Chief Economist, Limited Liability Company AVIS
- Analysis and appraisal of the company financial activity
- Introduction of management accounts
- Making production and finance reports, control, analysis and optimization of costs;
- Project manager on development and introduction of automatic control systems; Organization and planning of production processes;
- Planning of profit distribution.

Additional Information:

Computer Skills: advanced user: MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint), 1С 8.2. Enterprise, 1С «Financial Planning», Liga (Legislation Software)
Driving License – Expert
Personal strengths: persistent in goals achievement, sociable, reliable.
Languages: Ukrainian (native). Russian (fluent). English (conversational)
Age:44 y.o.
City: Vinnytsia
Total work experience: more than 20 years

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: