- PRO
Юлія
Операційний директор, керівник відділу маркетингу
- Розглядає посади:
- Операційний директор, керівник відділу маркетингу, Менеджер проєктів
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 42 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2382476/
Досвід роботи
Операційний директор
з 05.2022 по 01.2025
(2 роки 8 місяців)
Learn to Earn Global, Дистанційно (Освіта, наука)
https://ua.learntoearn.global/
- Створення освітньої онлайн-платформи у вузькій ніші (WEB3) “з нуля” в умовах повномасштабного вторгнення
- Досягнення ROMI 230% (без участі відділу продажів) та ROI 30% на першому етапі стартапу
- Розробка продуктової лінійки та вихід у B2B і B2C сегменти
- Впровадження KeyCRM та автоматизація операційних процесів
Операційний директор інвестиційного напрямку
з 05.2021 по 04.2022
(11 місяців)
Treeum, Київ, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Оптимізація операційних процесів з підвищенням ROMI вдвічі
Реструктуризація системи продажів і продуктової лінійки
Розробка та впровадження маркетингової стратегії фінтех-напрямку
Директор відділу маркетингу та реклами (проєктна робота)
з 11.2020 по 05.2021
(6 місяців)
Profit Centre, Київ (IT)
- Побудова відділу маркетингу "з нуля" для B2B розробки
- Досягнення ROMI 700% через системну оптимізацію процесів
- Розробка нової торгової марки для виходу продукту на ринок
Директор з маркетингу та реклами
з 07.2019 по 10.2020
(1 рік 3 місяці)
Украфлора, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Стрімке зростання продажів на початку пандемії: +95% у квітні та +106% у травні 2020
- Збільшення річного обороту інтернет-магазину більш ніж удвічі (до пандемії)
- Підвищення ефективності роздрібної мережі на 40%
Директор з маркетингу
з 05.2017 по 07.2019
(2 роки 2 місяці)
Golden Staff, Київ (Пошук персоналу, HR)
- Комплексна оптимізація маркетингових процесів холдингу
- Збільшення кількості заявок на 80% після запуску нового сайту
- Ребрендинг і розробка комунікаційної стратегії ІТ- напрямку
Керівник напрямку інтернет-маркетингу та SMM
з 06.2014 по 09.2016
(2 роки 3 місяці)
MAMA маркетинг, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- Розробка та реалізація комплексних маркетингових стратегій
- Формування з “нуля” відділу інтернет-маркетингу (14 осіб)
- Планування та реалізація комплексних рекламних кампаній для замовників
Директор з комунікацій (проєктна діяльність)
з 02.2014 по 06.2014
(4 місяці)
Асоціація "Інформаційні технології України", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- Організація парламентських слухань
- Розробка і реалізація програми проф орієнтації старшокласників (для IT компаній)
Директор департаменту комунікацій та зв'язків із громадськістю
з 05.2012 по 02.2014
(1 рік 9 місяців)
ЧАО "Сьогодні Мультимедіа" / Група компаній СКМ, Київ (ЗМІ, медіа)
- Розробка та запуск нового продукту "Прес-студія" з окупністю за 5 місяців без маркетингового бюджету
- Реалізація антикризового плану зі зростанням продажів 30-100%
- Створення ефективної системи внутрішніх комунікацій
А також,
1. Розробка та впровадження інформаційної політики підприємства:
Формування стратегій комунікацій для ефективного просування бренду.
2. Розробка та реалізація комплексних рекламних кампаній:
Створення інтегрованих маркетингових рішень для підвищення впізнаваності бренду та залучення клієнтів.
3. Організація та проведення спеціальних заходів:
Планування та реалізація корпоративних і PR-заходів, спрямованих на підвищення лояльності аудиторії.
4, Управління PR першої особи компанії:
Створення та підтримка іміджу керівника як експерта у своїй галузі через інтерв’ю, публічні виступи та медіаактивності.
5. Внутрішні комунікації:
Розробка та впровадження стратегій для покращення взаємодії між співробітниками, формування корпоративної культури.
6. Керівництво пресстудією як окремим комерційним проєктом:
Розробка концепції, організація діяльності та забезпечення прибутковості пресстудії, яка надавала послуги зовнішнім клієнтам.
Директор з маркетингу та PR
з 05.2009 по 04.2012
(2 роки 11 місяців)
Здоров'я українського народу, міжнародний благодійний фонд, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- Розробка та реалізація благодійних проектів національного масштабу
- Налагодження співпраці з 40+ профільними організаціями та медіа
- Створення системи фандрейзингу
- Реалізація двох національних проєктів у співпраці з міністерством Охорони здоров’я
Директор з розвитку бізнесу
з 08.2008 по 03.2012
(3 роки 7 місяців)
Перше медичне рекламне агентство "Марсмедіа", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- Успішне антикризове управління: збереження всього персоналу під час кризи 2008 року
- Розширення штату у 2009 році завдяки оперативній реструктуризації продуктової лінійки
- Створення продуктової лінійки та системи ціноутворення
Автоматизація роботи з клієнтами через впровадження CRM
Директор Київського представництва
з 10.2005 по 03.2008
(2 роки 5 місяців)
ДП "Контракти-Медіа" ТзОВ "УРА Галицькі Контракти", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- Створення представництва "з нуля" з виходом на самоокупність за 3 місяці
- Формування та управління командою з 9 осіб
- Розробка системи мотивації та проведення внутрішніх тренінгів
Освіта
ЛНУ ім. І. Франко
Філологія, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Знання і навички
- Медиа-планирование
- Копирайтинг\журналистика
- Разработка и реализация PR стратегий ( втч. в интернете )
- Соц. маркетинг (стратегическое планирование проектов,реализация)
- Digital
- Управление пректами (ивент, социальные, благотворительные пр)
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
Додаткова інформація
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
- Створення систем маркетингу та продажів "з нуля"
- Оптимізація бізнес-процесів і бюджетів
- Антикризове управління та оптимізація бізнес-процесів
- Розробка та запуск нових продуктів/проєктів
- Побудова та управління командами
- Системна оптимізація маркетингових інвестицій
- Управління комплексними проєктами національного масштабу
- Реструктуризація бізнес-процесів у кризових умовах
- Розробка та впровадження нестандартних бізнес-рішень та проєктів
ЦІКАВІ КЕЙСИ
- Запуск прибуткової освітньої онлайн-платформи в умовах війни
- Успішне антикризове управління під час пандемії: збільшення продажів інтернет-магазину і збереження продуктового роздрібу у перші місяці карантинних обмежень
- Створення нового продукту "Прес-студія" для групи компаній СКМ. З виходом на окупність за 5 місяців без маркетингового бюджету
- Реалізація комплексної маркетингової антикризової стратегії для “Сьогодні Мультимедіа” (Група компаній СКМ)
- Реалізація антикризової стратегії у 2008-2009 роках (Світова економічна криза): збереження всього персоналу та розширення штату в 2009
- Успішний перезапуск київського представництва рекламного холдингу з виходом на самоокупність за 3 місяці
Схожі кандидати
-
Операційний директор
40000 грн, Дистанційно, Київ -
Керівник відділу
Дистанційно, Дніпро -
CEO, COO
Дистанційно, Київ, Інші країни -
Директор департамента
100000 грн, Дистанційно, Івано-Франківськ , ще 3 міста -
Заступник начальника відділу
Дистанційно, Київ -
Операційний директор
50000 грн, Дистанційно, Львів