Резюме від 27 лютого 2017

Алла

Менеджер по персоналу, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
56 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме

Лепак Алла Сергіївна

Вік: 48 років
Адреса: 10005, м. Житомир, проїзд І.Богуна, 4
№ моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Пошук цікавої роботи, де можливо було б максимально ефективно застосувати мої знання та ділові якості.
Освіта:
09.1999 – 03.2000
Житомирський обласний навчальний центр Державного комітету статистики України, спеціальність «Бухгалтерський облік», диплом бухгалтера виробничих підприємств.

09.1984 – 06.1989
Житомирський Державний технологічний університет,
спеціальність – технологія машинобудування, металорізальні станки та автомати,
диплом інженера-механіка.

Стаж роботи:

10.2012-06.2014 ТОВ «Атракціон-Сервіс», ТОВ «Острів розваг», менеджер з персоналу.
- Організація кадрової роботи на підприємстві (100 працівників) «з нуля».
- Ведення кадрового документообігу.
- Регулювання трудових відносин відповідно до норм чинного трудового законодавства (КЗпП України).
- Розробка посадових і робочих інструкцій.
- Пошук і підбір персоналу.
- Формування кадрового резерву.
- Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку.
- Формування і ведення особистих справ працівників.
- Оформлення лікарняних листків.
- Ведення бази даних 1С:Підприємство.
- Організація прийому на роботу, переведення, переміщення, звільнення, облік руху трудових книжок, їх заповнення , облік і збереження.
- Складання штатного розкладу з урахуванням класифікатора професій.
- Табелювання робочого часу працівників.
- Оформлення відпусток працівників: графік, облік, компенсація за невикористану відпустку, накази по відпусткам.
- Звітність в ЦЗ та управління статистики.
- Співпраця з ЦЗ та кадровими агенціями.
- Член комісії з соціального страхування ( організація засідань, ведення всіх документів комісії).
- Розробка документації з охорони праці.
- Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, ділове листування.

04.2011 – 02.2012 ТОВ «Глобал Айс», менеджер з реклами та адміністративної діяльності.
- активний пошук і залучення нових клієнтів з метою розміщення реклами на ковзанці «Глобал Айс»
- контроль і адміністрування документообігу: договори, рахунки, акти;
- знання КЗпП України, ведення кадрової документації по персоналу підприємства.

05.2008 – 03.2011 ПП Ловинюк (виробництво МП конструкцій), адміністратор торговельного залу.
- інформування покупців про споживчі властивості товарів, їх асортимент, ціни на товари і послуги, що надаються;
- надання допомоги у виборі товару;
- складання графіків роботи.

11.2005 – 03.2008 Житомирський обласний центр туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді Житомирської обласної ради, діловод.
-знання діловодства, ділового етикету і ділового листування;
-робота з вхідною, вихідною кореспонденцією.

10.2001 – 10.2004 ПП «ДАР-Р», агент з продажу нерухомості.
-пошук клієнтів;
-підбір відповідного варіанту квартири або іншого об'єкту нерухомості;
-організація огляду нерухомості покупцем і особистий супровід;
-знання технічної документації запропонованого до покупки об’єкту;
-супровід операції купівлі-продажу.

08.1989 – 11.1992 Бердичівський станкозавод «Комсомолець», конструкторське бюро відділу головного механіка, інженер-конструктор.
-розробка ескізних та технічних проектів деталей нестандартного обладнання;
-зняття ескізів складних деталей з натури;
-технічний розрахунок креслюнків.

Навички:Впевнений користувач ПК ( Word, Excel, Power-Point, 1С: Бухгалтерія 8.2 Кадри і Зарплата), досвід роботи з офісною технікою.
Знання діловодства та правил ділової кореспонденції, основ охорони праці ( в т.ч. складання інструкцій з ОП, ведення журналів тощо). Вміння дотримувати конфіденційність відносно ділової інформації; переконувати та презентувати інформацію; ефективно вирішувати складні конфлікті ситуації.

Мови: Українська – рідна, російська – вільно, німецька – середній рівень.

Ділові якості: Відповідальність, комунікабельність, акуратність, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: