Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Наталія

Офіс-менеджер, логіст, спеціаліст, інспектор з кадрів, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Дружківка
Готовий працювати:
Дистанційно, Дружківка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Консультант Центру сучасних технологій

з 10.2019 по 10.2020 (1 рік)
ТОВ "Телесвіт", Краматорськ (Телекомунікації, зв'язок)

- наставництво та коучинг;
- оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
- оформлення поточної документації;
консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
- виконання плану продаж;
- робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
формування реєстрів службових документів.

Помічник логіста

з 10.2018 по 04.2019 (6 місяців)
ТОВ "Агрофірма "Гермес", Краматорськ (Сільське господарство, агробізнес)

Робота в 1 С:

- перемовини з постачальниками та покупцями;
- постачання відповідно до виробничих потреб, пошук постачальників;
- транспортна логістика та документальний супровід вантажів;
- планування та облік запасів на складах;
- допомога у пошуках постачальників,введення карток нових контрагентів, рахунків;
- робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
- замовлення та видача палива, дорожні листи, формування та закриття маршрутних листів;
- перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
- формування та друк товарно-транспортних видаткових документів.


Дод. обов'язки:

- встановлення маячків (Мій Київстар);
- розсилка СМС;
- Larditrans – поповнення рахунку, активація, пошук супутніх вантажів.

Консультант Центру сучасних технологій

з 05.2016 по 10.2020 (4 роки 5 місяців)
ТОВ "Телесвіт", Краматорськ (Телекомунікації, зв'язок)

наставництво та коучинг;
- оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
- оформлення поточної документації;
консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
- виконання плану продаж;
- робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
формування реєстрів службових документів.

Секретар, інспектор з кадрів

з 09.2014 по 04.2016 (1 рік 7 місяців)
Міський палац культури "Будівельник", Краматорск (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- виконання особистих доручень керівника;
- реєстрація, прийом, надсилання кореспонденції;
- кадрове діловодство (прийом, звільнення, переведення працівників, планування відпусток, підбір персоналу, робота з онлайн-майданчиками з пошуку претендентів, публікація вакансій);
- поточне діловодство (накази з основної діяльності, складання звітності з кадрів, творчих колективів);
- архівне діловодство (опис та оформлення документів на зберігання);
- прийом громадян, телефонних дзвінків;
- формування перспективних, поточних планів;
- вступні інструктажі прийому працювати;
- зберігання та ведення трудових книжок.


Додаткові функції:

- ведення соціальних груп facebook;
складання поточних планів;
робота зі ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
- підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
- контроль за станом канцелярського приладдя;
- підтримка оргтехніки у робочому, справному стані;
- кур'єр.

Старший податковий інспектор

з 03.2014 по 06.2014 (3 місяці)
Державна податкова інспекція, Краматорск (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Організація особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Проведення документальних, камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі набряку єдиного соціального внеску.
- Сприяння у провадженні справ про адміністративні правопорушення, передбачені законом.
- Застосування санкцій порушення норм законодавства.
- Здійснення обліку єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
- Організація діяльності центрів обслуговування платників.
- Особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.

Освіта

Донбаська державна машинобудівна академія

Економіки та менеджменту, Краматорськ
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Магістр спеціальність "Економіка підприємства"

Машинобудівний коледж Донбаської державної академії

Діловодство, Краматорськ
Середня спеціальна, з 2007 по 2010 (3 роки)

Діловод. Секретар адміністративний

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ "Телесвіт" корпоративні тренінги з продажів, комунікації та конфліктології

Один раз на пів року

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS PowerPoint Windows MS Access HTML MS Publisher CSS Total Commander Ділова телефона розмова Користувач 1С Управління конфліктом Здатність до навчання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навички та знання:

- знання планово-облікової документації;
- методи економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємства;
- порядок та строки складання звітності;
- знання законодавства у телекомунікаційній, трудовій сфері, державній службі.

Особистісні
якості:

-цілеспрямованість;
- аналітичне мислення;
- комунікабельність;
-Організаторські, управлінські здібності;
-здатність швидко навчатися.

Публікації
та наукові
конференції:

Курина Н.С., Ровенская В.В. Особенности оценки персонала в новой экономической ситуации // Вісник ЖДТУ, Серія: економічні науки статті 211.

Куріна – Х. : ХІБС УБС НБУ, 2013. Н.С., Дарченко Н.Д. Інноваційна модель концепції професійної адаптації персоналу // Науковий журнал "Бізнес інформ". 2013 – № 8 (427), С. 348 – 353.

Куріна Н.С., Ровенська В.В. Коучинг як засіб розвитку персоналу // Шостий Всеукраїнський конкурс на кращу наукову роботу серед студентської молоді Всеукраїнський конгрес профспілок) березень-квітень 2012 р.

Курина Н.С., Ровенская В.В Мотивация как прогрессивный механизм управления персоналом на промышленных предприятиях // Научная конференция Modern problems and ways of their solution in science, transport, production and education 2012 режим доступа: http:// www. sworld. com.ua

Курина Н.С., Михайличенко Н.М. Рекомендации по применению современных методов оплаты труда на отечественных предприятиях, как фактор мотивации персонала // Наукові дослідження молоді - вирішенню проблем європейської інтеграції : тези доп. II Міжнародної наук.-практ. конф. молодих учених та студентів.

- Участвовала в турнире молодых профессионалов ТеМП 2013 от Корпоративной академии Росатома (2-е место - управленческий проект по адаптации персонала)
- Участвовала в краудсорсинговом проекте "Таланты 2013" компании Световые технологии


Дополнительная
информация:

Заміжня, дітей немає, шкідливих звичок немає.

Хобі -- сучасні технології, психологія, читання, здоровий спосіб життя, подорожі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: