Наталія
Офіс-менеджер, логіст, спеціаліст, інспектор з кадрів, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 31 рік
- Місто проживання:
- Дружківка
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дружківка
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2436957
Досвід роботи
Консультант Центру сучасних технологій
з 10.2019 по 10.2020
(1 рік)
ТОВ "Телесвіт", Краматорськ (Телекомунікації, зв'язок)
- наставництво та коучинг;
- оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
- оформлення поточної документації;
консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
- виконання плану продаж;
- робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
формування реєстрів службових документів.
Помічник логіста
з 10.2018 по 04.2019
(6 місяців)
ТОВ "Агрофірма "Гермес", Краматорськ (Сільське господарство, агробізнес)
Робота в 1 С:
- перемовини з постачальниками та покупцями;
- постачання відповідно до виробничих потреб, пошук постачальників;
- транспортна логістика та документальний супровід вантажів;
- планування та облік запасів на складах;
- допомога у пошуках постачальників,введення карток нових контрагентів, рахунків;
- робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
- замовлення та видача палива, дорожні листи, формування та закриття маршрутних листів;
- перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
- формування та друк товарно-транспортних видаткових документів.
Дод. обов'язки:
- встановлення маячків (Мій Київстар);
- розсилка СМС;
- Larditrans – поповнення рахунку, активація, пошук супутніх вантажів.
Консультант Центру сучасних технологій
з 05.2016 по 10.2020
(4 роки 5 місяців)
ТОВ "Телесвіт", Краматорськ (Телекомунікації, зв'язок)
наставництво та коучинг;
- оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
- оформлення поточної документації;
консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
- виконання плану продаж;
- робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
формування реєстрів службових документів.
Секретар, інспектор з кадрів
з 09.2014 по 04.2016
(1 рік 7 місяців)
Міський палац культури "Будівельник", Краматорск (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
- виконання особистих доручень керівника;
- реєстрація, прийом, надсилання кореспонденції;
- кадрове діловодство (прийом, звільнення, переведення працівників, планування відпусток, підбір персоналу, робота з онлайн-майданчиками з пошуку претендентів, публікація вакансій);
- поточне діловодство (накази з основної діяльності, складання звітності з кадрів, творчих колективів);
- архівне діловодство (опис та оформлення документів на зберігання);
- прийом громадян, телефонних дзвінків;
- формування перспективних, поточних планів;
- вступні інструктажі прийому працювати;
- зберігання та ведення трудових книжок.
Додаткові функції:
- ведення соціальних груп facebook;
складання поточних планів;
робота зі ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
- підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
- контроль за станом канцелярського приладдя;
- підтримка оргтехніки у робочому, справному стані;
- кур'єр.
Старший податковий інспектор
з 03.2014 по 06.2014
(3 місяці)
Державна податкова інспекція, Краматорск (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- Організація особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Проведення документальних, камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі набряку єдиного соціального внеску.
- Сприяння у провадженні справ про адміністративні правопорушення, передбачені законом.
- Застосування санкцій порушення норм законодавства.
- Здійснення обліку єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
- Організація діяльності центрів обслуговування платників.
- Особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
Освіта
Донбаська державна машинобудівна академія
Економіки та менеджменту, Краматорськ
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)
Магістр спеціальність "Економіка підприємства"
Машинобудівний коледж Донбаської державної академії
Діловодство, Краматорськ
Середня спеціальна, з 2007 по 2010 (3 роки)
Діловод. Секретар адміністративний
Додаткова освіта та сертифікати
ТОВ "Телесвіт" корпоративні тренінги з продажів, комунікації та конфліктології
Один раз на пів року
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Професійні навички та знання:
- знання планово-облікової документації;
- методи економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємства;
- порядок та строки складання звітності;
- знання законодавства у телекомунікаційній, трудовій сфері, державній службі.
Особистісні
якості:
-цілеспрямованість;
- аналітичне мислення;
- комунікабельність;
-Організаторські, управлінські здібності;
-здатність швидко навчатися.
Публікації
та наукові
конференції:
Курина Н.С., Ровенская В.В. Особенности оценки персонала в новой экономической ситуации // Вісник ЖДТУ, Серія: економічні науки статті 211.
Куріна – Х. : ХІБС УБС НБУ, 2013. Н.С., Дарченко Н.Д. Інноваційна модель концепції професійної адаптації персоналу // Науковий журнал "Бізнес інформ". 2013 – № 8 (427), С. 348 – 353.
Куріна Н.С., Ровенська В.В. Коучинг як засіб розвитку персоналу // Шостий Всеукраїнський конкурс на кращу наукову роботу серед студентської молоді Всеукраїнський конгрес профспілок) березень-квітень 2012 р.
Курина Н.С., Ровенская В.В Мотивация как прогрессивный механизм управления персоналом на промышленных предприятиях // Научная конференция Modern problems and ways of their solution in science, transport, production and education 2012 режим доступа: http:// www. sworld. com.ua
Курина Н.С., Михайличенко Н.М. Рекомендации по применению современных методов оплаты труда на отечественных предприятиях, как фактор мотивации персонала // Наукові дослідження молоді - вирішенню проблем європейської інтеграції : тези доп. II Міжнародної наук.-практ. конф. молодих учених та студентів.
- Участвовала в турнире молодых профессионалов ТеМП 2013 от Корпоративной академии Росатома (2-е место - управленческий проект по адаптации персонала)
- Участвовала в краудсорсинговом проекте "Таланты 2013" компании Световые технологии
Дополнительная
информация:
Заміжня, дітей немає, шкідливих звичок немає.
Хобі -- сучасні технології, психологія, читання, здоровий спосіб життя, подорожі.
Схожі кандидати
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Дистанційно, Київ
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Дистанційно, Рогатин
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Дистанційно, Київ
Спеціаліст з управління персоналом, HR-менеджер, інспектор відділу кадрів
14000 грн, Дистанційно, Одеса
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
25000 грн, Дистанційно