Оксана
Офіс-менеджер
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2456592/
Досвід роботи
Адміністратор офісу
з 12.2024 по нині
(1 рік)
ТОВ, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- Організація та координація роботи офісу:
Забезпечення безперебійної роботи офісу, включаючи підтримку порядку та чистоти, координація роботи прибиральниці.
Організація та проведення корпоративних заходів.
Управління офісними витратами (бюджетування, складання звітів по втратах).
- Прийом та переадресація телефонних дзвінків. Моніторинг та обробка електронної пошти.
- Управління документами та інформацією:
Обробка вхідної та вихідної кореспонденції. Підготовка та оформлення документів.
- Робота з Укрпоштою та НП (отримання/відправка кореспонденції).
-Забезпечення офісу необхідними ресурсами:
Замовлення та контроль за наявністю канцтоварів, води, продуктів харчування та інших необхідних матеріалів.
Підтримка роботи офісної техніки (принтер, сканер, мережа), організація ремонту за потреби.
- Організація та супровід службових відряджень співробітників (бронювання квитків, готелів, логістика).
- Надання технічної допомоги керівникам та співробітникам.
Координація взаємодії між керівництвом та іншими підрозділами компанії.
Менеджер з адміністративної діяльності
з 10.2021 по 12.2024
(3 роки 3 місяці)
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ БІОЛАБТЕХ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- організація та координація роботи офісу, забезпечення його ефективного функціонування;
- координація роботи між іншими відділами Компанії;
- прийом відвідувачів та гостей Компанії;
- взаємодія з орендодавцем з організаційних питань;
- підтримка документообігу;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції, дзвінків, електронної пошти;
- відправка (прийом) кореспонденції через Нову пошту та Укрпошту, робота з кур'єрами;
- кадрове діловодство (оформлення прийому/звільнення, переведень, відпусток; облік та зберігання особових справ та трудових книжок співробітників; ведення табелів ОРЧ, внесення даних до програми БАС);
- контроль і документарний супровід процесів, пов'язаних з відрядженнями співробітників компанії, контроль виконання бюджету при організації відряджень;
- організація і супровід відряджень/ділових поїздок співробітників компанії (підготовка наказу, підбір маршруту, замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз)
- робота з постачальниками та партнерами, замовлення канцелярії, води та необхідних товарів/послуг для забезпечення безперебійної роботи офісу;
- виконання інших адміністративних завдань керівництва;
- підтримка чистоти в офісі, контроль роботи прибиральниці.
Менеджер соціальних проектів
з 06.2015 по 08.2021
(6 років 3 місяці)
БФ "Сподіваюсь і вірю", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Обов'язки:
- адміністративна робота: (виконання доручень керівництва, робота з оргтехнікою (сканування і роздрук документів), відповіді на телефонні дзвінки, написання листів, відправка кореспонденції, замовлення канцелярії, марок, води і т.д., відстеження стану картриджа в принтері);
- робота з електронною поштою (перевірка пошти і відповіді на всі листи з проханням про допомогу, відправка і отримання рахунків);
- робота з волонтерами та батьками хворих дітей;
- підготовка проектів;
-робота з платежами (підтвердження заявок з виписки по рахунку, перевірка надходження платежів у платіжних системах);
- щоквартальна розсилка.
Помічник вихователя
з 06.2011 по 07.2014
(3 роки 2 місяці)
ДНЗ № 5/489 ВМУ СБУ „Золотой ключик”., Київ (Освіта, наука)
Обов’язки:
- своєчасне прибирання групової кімнати, спальні, передпокою групи;
- робота по вихованню дітей: прищеплення культурно-гігієнічних навичок під час їжі, умивання, одягання і т.д., навчання дітей правильно сервірувати стіл, акуратно заправляти постіль.
- одягати і роздягати дітей на прогулянку, сон та інші заходи.
- допомога вихователю в підготовці до занять та прибирання після них.
Секретар-референт
з 04.1998 по 10.2007
(9 років 7 місяців)
ТОВ "Ремекс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функціональні обов’язки:
-реєстрація вхідної/вихідної документації, договорів. Підготовка листів, догогорів;
-кадрове виробництво: підготовка наказів на прийом, звільнення, відпустки та відрядження співробітників. Оформлення особистих справ, заповнення трудових книжок, виписка доручень та посвідчень про відрядження, їх реєстрація;
-робота з міні-АТС - прийом і розподіл дзвінків;
ксероксом, електронною поштою - прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
-робота з кур’єрськими службами та Укрпоштою;
-переклад зовнішньоекономічних контрактів з/на англійської, інвойсів та ін.документації;
- листування та телефонні переговори англійською з партнерами.
Секретар-референт
з 03.1996 по 06.1997
(1 рік 4 місяці)
СП українсько-американське „ЕКМІ”, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функціональні обов'язки:
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою DHL;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— переклад зовнішньоекономічних контрактів, інвойсів з/на англійську;
—листування англійською з партнерами
Освіта
Київський державний лінгвістичний університет
Факультет французької мови, спеціальність: іноземні мови (дві мови), Київ
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)
диплом спеціаліста: вчитель французької та англійської мов (денна форма навчання).
Додаткова освіта та сертифікати
Курси комп'ютерної грамотності при інституті електрозварки ім.Патона
1994р, 1 місяць
Курси по подготовці бухгалтерів-економістів МП, СП, АТ, держ.підприємств при Київському техникумі радіоелектроніки
2003, 2 місяці
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Робота з оргтехнікою
- Робота зі сканером
- Робота з ксероксом
- WordPad
- ABBYY FineReader
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Знання основ діловодства та документообігу
- Організація зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей
- Підготовка та організація відряджень
- Кадрове діловодство (ведення труд.книжок, накази, облік робчасу)
- Стресостійкість
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Неконфліктність
- Організованість
- Уважність
- Робота в команді
Знання мов
- Українська — вільно
- Французька — середній
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Особисті якості:
цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Маю досвід у адміністративній діяльності та соціальних проектах, секретарській справі, що дає змогу ефективно підтримувати робочі процеси.
Сімейний стан: одружена.
Діти: дочка, 17 років.
Шкідливих звичок немає.
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
Київ, Полтава, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
28000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ, Дистанційно -
Помічник керівника
Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Офіс-менеджер
Київ