Резюме от 20 октября 2017

Сапьяна Светлана Анатольевна

Юрист

Полная занятость.

Дата рождения:
24 октября 1985 (31 год)
Город:
Днепр

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Сап'яна Світлана Анатоліївна

Дата народження – 24 жовтня 1985 року
Адреса 49005, м. Дніпропетровськ,
телефон – [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан – не заміжня

Мета – отримати посаду начальника юридичного відділу, юриста

Освіта – 2002-2007 рр. Дніпропетровський національний університет (ДНУ), юридичний факультет. Спеціальність «Правознавство», кваліфікація юрист. Диплом спеціаліста.
Додаткова освіта –21.04.2009-24.04.2009рр. Національна академія державного управління при Президентові України Дніпропетровський регіональний інститут державного управління. Підвищення кваліфікації за напрямком «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні»
- квітень 2013 року. Національна школа суддів України. Підготовка для секретарів судового засідання окружних адміністративних судів на тему: «Фіксація судового процесу технічними засобами».

Досвід роботи:Квітень 2014 року - січень 2016 року – Державне підприємство «Науково – дослідний та конструкторсько – технологічний інститут трубної промисловості ім. Я.Ю. Осади». Заступник начальника адміністративного відділу з юридичних питань.
Функції:
- підготовка проектів господарських договорів (контрактів), перевірка їх відповідність законодавству;
- правова експертиза проектів наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру;
- представництво інтересів інституту у адміністративних, господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- складання процесуальних документів, ведення претензійно – позовної роботи;
- листування з Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, підприємствами, установами, організаціями, органами місцевого самоврядування щодо діяльності інституту;
- робота з органами Пенсійного фонду України та Державною виконавчою службою;
- юридичний супровід скорочення чисельності робітників на підприємств, складання попереджень про майбутнє звільнення, написання наказів про притягнення до дисциплінарної відповідальності;
- складання Положень та посадових інструкцій;
- забезпечення правильного застосування законодавства про працю;
- надання консультативної допомоги робітникам підприємства.

Грудень 2012 року - квітень 2014 року – Дніпропетровський окружний адміністративний суд. Секретар судового засідання.
Функції:
- забезпечення належної організації підготовки та розгляду адміністративних справ у суді відповідно до вимог процесуального законодавства;
- здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді;
- формування та оформлення адміністративних справ, приєднання до них відповідних матеріалів;
- повне забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами;
- забезпечення ведення журналів судового засідання, відтворення технічного запису судового засідання, ознайомлення осіб, які беруть участь у справі, з даними технічного фіксування судового засідання;
- складання протоколів про вчинення окремої процесуальної дії поза залом судового засідання або під час виконання судового доручення;
- здійснення оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи.
- забезпечення внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду щодо справ, які знаходяться у провадженні судді

червень 2012 - липень 2012р. Обласний Комунальний заклад «База спеціального медичного постачання”. Юрисконсульт І категорії.
Функції:
- членство в комітеті конкурсних торгів, участь в процедурах закупівлі товарів за державний кошт;
- перевірка документації конкурсних торгів, приведення її до відповідності згідно чинного законодавства
- відповіді на жалоби та запити учасників конкурсних торгів та інших контрагентів;
- надання консультативної допомоги робітникам підприємства,
- листування з контролюючими органами тощо.

– лютий 2008р. – лютий 2011р. Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпропетровської міської ради. Юрисконсульт І категорії.
Функції:
- складання процесуальних документів, ведення претензійно – позовної роботи,
- перевірка договорів щодо їх відповідності нормам чинного законодавства,
- представництво інтересів підприємства в суді, підприємствах, установах, організаціях різних форм власності,
- робота з виконавчою службою,
- надання консультативної допомоги робітникам підприємства,
- листування з органами місцевого самоврядування, Прокуратурою міста.

Додаткова інформація.
Технічні навики: Windows, Word, Internet, правова система «Ліга закон»;
Офісне устаткування: факс, копіювальний апарат;
Мови: українська та російська вільно.

Інше – комунікабельна, працьовита, охайна, пунктуальна, швидко вчусь, не маю шкідливих звичок.

__________ 2016 р.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: