Резюме від 24 грудня 2018

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2465158

Головний бухгалтер, заступник директора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Івасик Олександр Сергійович
с.Пирогово
Вінницького району Вінницької області
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Відомості про себе:Рік і місце народження: 1979, с. Бджільна, Теплицького р-ну Вінницької області
•Національність: українець
•Діти: син – Івасик Олександр Олександрович
•Батьки: батько – Івасик Сергій Артемович, мати – Івасик Катерина Іванівна
Мета: Головний бухгалтер.
Освіта:2001Вінницький державний аграрний університет, обліково-фінансовий факультет
Спеціаліст, економіст-бухгалтер
Хобі: Волейбол, теніс
Знання мов:Англійська розмовна, українська та російська мови досконально.

Стаж роботи:
01.06.2001ТОВ «ЛіЯр» м. Вінниця Головний бухгалтер
01.07.2002 ДПА у Вінницькій області м. Вінниця Державний податковий інспектор відділу документальних перевірок суб'єктів підприємницької діяльності юридичних осіб
18.02.2003 ДПА у Вінницькій області м. Вінниця Старший державний податковий ревізор-інспектор відділу документальних перевірок суб'єктів підприємницької діяльності юридичних осіб
06.09.2004 ПСП «Агрос» с. Петрашівка Заступник директора
24.11.2005 Вінницьке регіональне відділення Аграрного фонду м. Вінниця Головний спеціаліст
14.08.2006 ТОВ „Картошка” Головний бухгалтер
06.03.2014 ТОВ „Барбаріс” Директор
02.04.2015 ТДВ „Вінницяметалопостач” Головний бухгалтер

Професійні навики та знання:
Користувач ПК: MS Windows, MS Office, Internet, M.E.Doc, Арт Звіт, 1С, інші види облікових програм, Liga.
Успішний досвід проходження перевірок фіскальними органами - податкова, СЕС, пожарніки, управління праці, інспекція праці, архітектура, захист прав споживачів, екоінспекція, антимонопольний комітет.
Знання всіх участків роботи бек-офісу.

Додаткові відомості:
Аналітичні здібності.
Вміння працювати в стресових ситуаціях.
Неконфліктність.
Добропорядочність, вміння знаходити порозуміння з людьми, доказувати та відстоювати свою позицію.
Вміння організовувати роботу і делегувати обов'язки.
Готовність приймати рішення і брати на себе відповідальність.
Наполегливість в досягненні поставленої задачі, увага до деталей.

Ознайомлений з роботою Keeper (R, Game, Time), Store House, "1С-Управління підприємств 8.0".
Маю у власності автомобіль та права категорії «В», «С».

Основні обов’язки:
Організація та контроль роботи бухгалтерії.
Дозвільна документація, взаємодія з державними та контролюючими органами.
Організація та контроль податкового, бухгалтерського та управлінського обліку на підприємстві.
Розробка облікової політики.
Організація роботи працівників бухгалтерії, складів, кас.
Проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємств і бюджетного планування.
Моніторинг змін в податковому та дозвільному законодавстві.
Поставлення технічних задач для ІТ-спеціалістів та контроль їх виконання.
Контроль фінансової діяльності групи підприємств, розгляд і заключення договорів поставки та маркетингових договорів.
Організація і контроль проведення інвентаризацій.
Детальний розрахунок собівартості. Контроль собівартості і ціноутворення.
Аналіз і розрахунок ефективності діяльності структурних підрозділів, відокремлених господарств (закладів), аналіз продаж, контроль економічних показників, участь у формуванні цінової політики, ассортименту.
Розрахунок точки беззбитковості кожного закладу, структурного підрозділу та організації в цілому.
Робота із системами "Клієнт-банк".
Забезпечення виконання всіх видів розрахунків з контрагентами, своєчасної оплати зобов'язань підприємств.
Автоматизація бухгалтерського та управлінського обліку.
Впровадження ефективної системи внутрішнього контролю.
Впровадження ефективної системи управлінського обліку.
Підготовка управлінської звітності для керівництва та власників.
Планування, координація і контроль фінансових операцій.
Розробка і впровадження фінансової структури групи підприємств і управлінської звітної політики.
Контроль за складанням і здачею бухгалтерської, статистичної, управлінської звітності. Контроль ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку в організації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: