Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 липня 2020

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2468757

Економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер (касові операції, розрахунки з оренди)

з 11.2018 по нині (5 років 5 місяців)
Роздрібна торгівля

Касові операції:
-Ведення бухгалтерського з розрахунками готівкою (250 касових апаратів), POS-термінальним операціями, інтернет-еквайрингу.
-контроль касової дисципліни (дотримання відділеннями ліміту каси; правильність заповнення КОРО, РК);
-оформлення наказів та розрахунків на встановлення лімітів залишку грошових коштів у касових підрозділах (магазинах);
-звірка повноти зарахування коштів інкасації, операцій еквайрингу на рахунки компанії: виявлення розбіжностей і виправлення
-перевірка коректності закриття "відкритих" звітів з продажу та закриття дня співробітниками магазинів
-участь в підготовці регламентних документів з касової дисципліни
Розрахунки з оренди:
-Узгодження та контроль умов договорів оренди(перевірка сформованого пакету документів на предмет відповідності умовам договору оренди і даними системи SAP)
-проведення і контроль дотримання порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів (Акти здачі-приймання виконаних робіт), розрахунків і платіжних зобов'язань (інформація про контракт, ЗНП,ЗНЗ, заявку на оплату);
-відображення та контроль в системі SAP кредиторської заборгованості згідно актів виконаних робіт і послуг за договорами з постачальниками;
-перевірка і формування реєстрів на оплату(згідно умов договорів за термінами оплат);
-контроль та перевірка розрахунків орендної плати, експлуатаційних,маркетингових, комунальних послуг.
-формування рахунків на оплату оренди, комунальних послуг.
-проведення звірок взаєморозрахунків з орендодавцями
-взаємодія з IT-департаментом: формування, контроль бізнес-вимог, технічних завдань для автоматизації обліку орендних операцій

Бухгалтер

з 01.2018 по нині (6 років 3 місяці)
Інтернет-магазин партнер Епіцентр К и Нова Лінія

-Ведення бухгалтерського і податкового обліку з розрахунками готівкою (100 касових апаратів), POS-термінальним операціями (85 POS-терміналів), інтернет-еквайрингу (оплата на сайті)
-контроль касової дисципліни (дотримання відділеннями ліміту каси; правильність заповнення КОРО, РК);
-реєстрація та введення в експлуатацію РРО, перереєстрація, скасування реєстрації РРО;
-консультації матеріально-відповідальних осіб по роботі з РРО.
-звірка періодичних Z-звітів;
-оформлення наказів та розрахунків на встановлення лімітів залишку грошових коштів у касових підрозділах (магазинах)
-взаємодія з банками щодо організації інкасації; встановлення POS-терміналів;
-контроль за дотриманням правильності зарахування грошових коштів на рахунок інкасації та інтернет-еквайрингу;
-формування, контроль, реєстрація податкових зобов'язань компанії з роздрібної реалізації. (Облік в 1с, формування та реєстрація ПН і РК);
-контроль правильності оборотів і залишків по рахунках: 301, 333, 36Р, 6434;
-підготовка інструкцій для бухгалтерів кас, центрів обслуговування покупців 27.ua (понад 60 осіб) і касирів (більше 150 чоловік) по роботі зі стаціонарними РРО, мобільних РРО (виїзна торгівля);

Бухгалтер

з 07.2016 по 12.2017 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Споживчий центр", Київ (Надання короткострокові кредити)

- контроль та своєчасне проведення операцій з грошовими коштами (готівкова виручка, поповнення каси) в 1С( 200 касових апаратів);
- оформлення відряджень (накази, кошториси); проведення в 1С виданих авансів на відрядження та формування авансових звітів; контроль своєчасного повернення невикористаних підзвітних коштів;
- проведення первинних документів в 1С ( акти здачі-прийняття робіт, видаткові накладні);
- контроль касової дисципліни( дотримання відділеннями ліміту каси; правильність заповнення КОРО, РК; звіту по фіскальним реєстраторам);
- оформлення наказів та актів інвентаризації грошових коштів;
- архівування та передача касових документів в архів;

Помічник бухгалтера

з 09.2015 по 07.2016 (10 місяців)
ТОВ "Споживчий центр", Київ (Надання короткострокові кредити)

-перевірка касових документів на предмет правильності оформлення та заповнення необхідних реквізитів
-архівування та передача касових документів у архів

Помічник головного бухгалтера

з 04.2013 по 06.2013 (2 місяці)
Стажування в ТОВ "БОТАНІК-СЕРВІС", Київ (Надання комунальних та експлуатаційних послуг)

- Оформлення первинних документів(рахунки-фактури, подактові накладні, акти здачі-прийняття робіт);
- Проведення банківських виписок;
- Впорядкування всіх бухгалтерських документів;
- Ведення кадрового діловодства.

Освіта

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Економіка та підпримництво/Облік і аудит, магістр, Київ
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 4 місяці)

Київський професійно-педагогічний коледж імені А. Макаренка

Економіка і підприємництво/Бухгалтерський облік, Молодший спеціаліст, Київ
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

"Оператор комп'ютерного набору"

02.01.2013р.-09.02.2013р

Школа English Prime - рівні А1,А2

6 місяців

Знання і навички

MS Office Користувач ПК M.E.Doc 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік САПР 1С:Управління торгівлею MS Dynamics NAV MM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: