Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Наталя

Керуючий готелем

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий готелем

з 04.2021 по 09.2021 (5 місяців)
ТОВ " Фонтан Престиж", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Готельно -ресторанний
Апарт комплекс 4 *.
Номерний фонд- 23 котеджа з басейном/ терасою, 27 апартаментів; ресторан та банкетна зала на 80 посадкових місць .
Обов' язки: операційне
керування готелем.
Участь в завершенні будівельних робіт комплекса, комплектації номерного та адміністративного фонду. Запуску готеля " з нуля".

Керуючий готелем / готельно-спортивним комплексом , СОК Люстдорф.

з 03.2020 по 02.2022 (1 рік 11 місяців)
ТОВ Блек Сі Хотел Груп, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Операційне керування спортивним оздоровчим комплексом ( тренувальна база ФК " Чорноморець" : готель на 45 номерів, ресторан на 60 пос. місць, спортивно-тренувальний комплекс) за напрямом " розвиток інших видів спорту"

Керуючий ГРК

з 10.2018 по 03.2020 (1 рік 5 місяців)
ГРК "Арк Палас Отель", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Готельно -ресторанний комплекс 4 *, номерний фонд- 34 номера, конференц-зала, ресторан на 80 посадкових місць з літньою терасою на 70 місць.

Обов'язки:
Операційне керування готелем.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 33 співробітника.
• Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу.
• Робота над підвищенням якості сервісу. Контроль дотримання стандартів гостинності та їх удосконалення.
• Підбір та навчання персоналу.
• Управління продажами, формування ефективної стратегії продажів.
• Ціноутворення.
• Планування, ведення, контроль і своєчасне надання фінансово-господарської діяльності комплексу (формування бюджету, кошторисів; оптимізація витрат, складання плану продажів, складання тарифної сітки, пошук і впровадження механізмів збільшення доходів, прорахунок планованих продажів) . Складання і нарахування Фот робітників. Складання Штатного розкладу.
• Рішення адміністративно-господарських та фінансових питань.
• Взаємодія з контрольованими органами. Взаємодія з інженерного і адміністративними службами будівлі.
• Контроль за матеріально-технічною базою готелю, підвищення рівня її комфортабельності (забезпечення схоронності і утримання приміщень та майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил). Контроль за ремонтними роботами комплексу.
•Робота з постачальниками. Укладання договорів з контагентами.
• Складання та ведення звітності власнику.

Директор комплекса

з 05.2017 по 03.2018 (10 місяців)
ФОП Кучеренко А.В., Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Готельно- Ресторанний Комплекс « BossFor » , Аркадія .
Номерний фонд - 15 номерів, ресторан на 50 посадкових місць, 2 конференц-зали на 20 і 70 персон.

Обов'язки:
• Операційне управління комплексом.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 35 працівників.
• Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу.
• Робота над підвищенням якості сервісу. Контроль дотримання стандартів гостинності та їх удосконалення. • Підбір та навчання персоналу. • Ціноутворення. Формування бюджету. Оптимізація витрат.
• Маркетинг. Управління продажами, формування та реалізація найбільш ефективної стратегії продажів і просування готельних, ресторанних послуг, а також, конференц-сервісу. Створення та впровадження планів по збільшенню і залученню клієнтської бази, програм лояльності, PR компаній, розробка поліграфічної продукції. Ведення переговорів, укладання договорів з потенційними партнерами. Робота з постачальниками.
• Організація та контроль за матеріально-технічною базою. Рішення адміністративно-господарських та фінансових питань.
• Створення нормативної та документальної бази готелю: штатний розклад, посадові інструкції, договори про матеріальну відповідальність, стандарти обслуговування, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила прийому і розміщення, інструкції з прибирання і т.д. Впровадження внутрішньої системи звітності підрозділів. Укладання трудових договорів.

Досягнення:
Розвиток комплексу «з нуля».
Причина звільнення: закінчення контракту, передача в приватне управління власнику комплексу.

Керуючий готелем

з 04.2016 по 04.2017 (1 рік)
ТОВ " АЛЬФА 777", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Бізнес-Готель Каліфорнія 5 *, номерний фонд-44 номера, конференц-зал на 60 персон, ресторан.

Обов'язки:
• Операційне управління готелем.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 40 працівників.
• Організація ефективної діяльності готелю. Робота над підвищенням якості сервісу.
• Керування продаж, реалізація найбільш ефективної стратегії продаж й просування готельних послуг на внутрішньому
та міжнародних ринках.
•Маркетингові дослідження; створення і впровадження планів по збільшенню та залученню клієнтської бази, програм лояльності.
• Організація та контроль за матеріально-технічною базою. Проведення ремонтних робіт будівлі, оновлення номерного фонду.

Досягнення:
Підвищення класифікації готелю з 4 * на 5 *, підготовлення
та проходження відповідної сертифікації.
Планомірне Завантаження номерного фонду 78-90%.

Причина звільнення: закінчення контракту.

Керуючий готелем, директор

з 08.2013 по 05.2015 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Пале Рояль», ТОВ «Пале Рояль Одесса», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Бутік-готель «Palais Royal», кафе «Sparja» (готельно-ресторанний бізнес), номерний фонд 19 номерів, ресторан

Обов'язки:
• Відкриття та запуск підприємства з «нуля», документальний супровід.

Управління готелем:
• Організація ефективної діяльності готелю.
• Управління персоналом (підбір, оцінка, навчання, контроль, координація роботи). Розробка програм мотивації для персоналу. Робота над підвищенням якості сервісу.
• Складання та регулювання структури і штатного розкладу готелю.
• Планування, ведення, контроль і своєчасне надання фінансово-господарської діяльності готелю (формування бюджету, оптимізація витрат, складання плану продажів, складання тарифної сітки, пошук і впровадження механізмів збільшення доходів, прорахунок планованих продаж).
• Маркетингові дослідження (моніторинг, аналіз, вибір цільової аудиторії). Розробка маркетингу готелю й прогнозування розвитку підприємства. Складання маркетингового плану і PR компаній. Розробка поліграфічної продукції. • Розробка сайту та контроль SEO-просування. Складання переліку основних і додаткових послуг готелю.
• Керування продажами. Ціноутворення. Створення і розширення клієнтської бази; планів по збільшенню і залученню клієнтської / партнерської бази; впровадження комплексу заходів щодо продаж та просування, програм лояльності, спец пропозицій.
• Створення нормативної та документальної бази готелю. Розробка і впровадження системи звітності підрозділів. Написання стандартів, контроль над якістю обслуговування гостей, правильним використанням, обліком і розподілом житлових номерів і місць. Робота з комунальними службами, укладання договорів. Висновок і контроль виконання договорів з постачальниками.
• Контроль за матеріально-технічною базою готелю, підвищенню рівня її комфортабельності (забезпечення схоронності та утримання приміщень й майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил).

Досягнення:
Запуск і розвиток готелю «з нуля».
По закінченню контракту управління готелем передано власнику.

Директор Департамента Продаж та Маркетингу

з 03.2012 по 09.2013 (1 рік 6 місяців)
ДП ДО «Кооператор», готельний комплекс «Vele Rosse», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Готельно-ресторанний комплекс: готель на 54 номери; ресторан на 150 місць, бізнес-центр (3 конференц залу).

Обов'язки:
• Операційне управління СПіР, Департаменту Продаж та Маркетингу; контроль, координація і організація ефективної взаємодії служб готельного комплексу.
• Організація та контроль фінансової діяльності відділів. Ведення касової дисципліни. Звітність засновникам.
• Підбір та навчання персоналу.
• Створення та розширення клієнтської, партнерської бази; укладання договорів; ціноутворення; максимізація прибутку; ефективні продажі готельних послуг;
• Маркетинг.

Досягнення:
Успішний запуск готелю «з нуля» і функціонування готелю з планомірним зростанням завантаження. Виконання поставлених планів продажів (67-92% місць).
Організація роботи усіх служб готелю на старті; створення висококваліфікованої команди; впровадження високих стандартів гостинності та обслуговування гостей; розробка сайту готелю; вдале просування готелю, ресторану, додаткових послуг на ринку.

Освіта

КНУКМ

Менеджер міжнародного туризма, Одеса
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Спеціаліст, червоний диплом

Знання і навички

iiko B52 SERVIO Shelter

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Досвід роботи раніше:

Травень-Липень 2014 г. (3 міс.)
Надання операційних послуг із запуску готелю «Портофіно» на посаді директора готелю.
2009 по 2012 р.р. - декретна відпустка, робота не за наймом.
2008 по 2009 р.р. (10 міс., З початку відкриття) - готель "Гостинний
Двір "(10 номерів), керуючий готелю.
2005 по 2008 р.р. (3 роки, з початку відкриття) - Резиденція «Одеський Дворик» (25 номерів), адміністратор служби СПіР, помічник керуючого готелю.

до 2005 р (6 років) в торговельній сфері; в вільний час робота не по найманню

Сімейний стан: в розлученні, маю дитину 14 років.
Маю водійське посвідчення, автомобілем не керую.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: