Наталя
Керуючий готелем
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2477581
Досвід роботи
Керуючий готелем
з 04.2021 по 09.2021
(5 місяців)
ТОВ " Фонтан Престиж", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Готельно -ресторанний
Апарт комплекс 4 *.
Номерний фонд- 23 котеджа з басейном/ терасою, 27 апартаментів; ресторан та банкетна зала на 80 посадкових місць .
Обов' язки: операційне
керування готелем.
Участь в завершенні будівельних робіт комплекса, комплектації номерного та адміністративного фонду. Запуску готеля " з нуля".
Керуючий готелем / готельно-спортивним комплексом , СОК Люстдорф.
з 03.2020 по 02.2022
(1 рік 11 місяців)
ТОВ Блек Сі Хотел Груп, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Операційне керування спортивним оздоровчим комплексом ( тренувальна база ФК " Чорноморець" : готель на 45 номерів, ресторан на 60 пос. місць, спортивно-тренувальний комплекс) за напрямом " розвиток інших видів спорту"
Керуючий ГРК
з 10.2018 по 03.2020
(1 рік 5 місяців)
ГРК "Арк Палас Отель", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Готельно -ресторанний комплекс 4 *, номерний фонд- 34 номера, конференц-зала, ресторан на 80 посадкових місць з літньою терасою на 70 місць.
Обов'язки:
Операційне керування готелем.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 33 співробітника.
• Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу.
• Робота над підвищенням якості сервісу. Контроль дотримання стандартів гостинності та їх удосконалення.
• Підбір та навчання персоналу.
• Управління продажами, формування ефективної стратегії продажів.
• Ціноутворення.
• Планування, ведення, контроль і своєчасне надання фінансово-господарської діяльності комплексу (формування бюджету, кошторисів; оптимізація витрат, складання плану продажів, складання тарифної сітки, пошук і впровадження механізмів збільшення доходів, прорахунок планованих продажів) . Складання і нарахування Фот робітників. Складання Штатного розкладу.
• Рішення адміністративно-господарських та фінансових питань.
• Взаємодія з контрольованими органами. Взаємодія з інженерного і адміністративними службами будівлі.
• Контроль за матеріально-технічною базою готелю, підвищення рівня її комфортабельності (забезпечення схоронності і утримання приміщень та майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил). Контроль за ремонтними роботами комплексу.
•Робота з постачальниками. Укладання договорів з контагентами.
• Складання та ведення звітності власнику.
Директор комплекса
з 05.2017 по 03.2018
(10 місяців)
ФОП Кучеренко А.В., Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Готельно- Ресторанний Комплекс « BossFor » , Аркадія .
Номерний фонд - 15 номерів, ресторан на 50 посадкових місць, 2 конференц-зали на 20 і 70 персон.
Обов'язки:
• Операційне управління комплексом.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 35 працівників.
• Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу.
• Робота над підвищенням якості сервісу. Контроль дотримання стандартів гостинності та їх удосконалення. • Підбір та навчання персоналу. • Ціноутворення. Формування бюджету. Оптимізація витрат.
• Маркетинг. Управління продажами, формування та реалізація найбільш ефективної стратегії продажів і просування готельних, ресторанних послуг, а також, конференц-сервісу. Створення та впровадження планів по збільшенню і залученню клієнтської бази, програм лояльності, PR компаній, розробка поліграфічної продукції. Ведення переговорів, укладання договорів з потенційними партнерами. Робота з постачальниками.
• Організація та контроль за матеріально-технічною базою. Рішення адміністративно-господарських та фінансових питань.
• Створення нормативної та документальної бази готелю: штатний розклад, посадові інструкції, договори про матеріальну відповідальність, стандарти обслуговування, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила прийому і розміщення, інструкції з прибирання і т.д. Впровадження внутрішньої системи звітності підрозділів. Укладання трудових договорів.
Досягнення:
Розвиток комплексу «з нуля».
Причина звільнення: закінчення контракту, передача в приватне управління власнику комплексу.
Керуючий готелем
з 04.2016 по 04.2017
(1 рік)
ТОВ " АЛЬФА 777", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Бізнес-Готель Каліфорнія 5 *, номерний фонд-44 номера, конференц-зал на 60 персон, ресторан.
Обов'язки:
• Операційне управління готелем.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 40 працівників.
• Організація ефективної діяльності готелю. Робота над підвищенням якості сервісу.
• Керування продаж, реалізація найбільш ефективної стратегії продаж й просування готельних послуг на внутрішньому
та міжнародних ринках.
•Маркетингові дослідження; створення і впровадження планів по збільшенню та залученню клієнтської бази, програм лояльності.
• Організація та контроль за матеріально-технічною базою. Проведення ремонтних робіт будівлі, оновлення номерного фонду.
Досягнення:
Підвищення класифікації готелю з 4 * на 5 *, підготовлення
та проходження відповідної сертифікації.
Планомірне Завантаження номерного фонду 78-90%.
Причина звільнення: закінчення контракту.
Керуючий готелем, директор
з 08.2013 по 05.2015
(1 рік 9 місяців)
ТОВ «Пале Рояль», ТОВ «Пале Рояль Одесса», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Бутік-готель «Palais Royal», кафе «Sparja» (готельно-ресторанний бізнес), номерний фонд 19 номерів, ресторан
Обов'язки:
• Відкриття та запуск підприємства з «нуля», документальний супровід.
Управління готелем:
• Організація ефективної діяльності готелю.
• Управління персоналом (підбір, оцінка, навчання, контроль, координація роботи). Розробка програм мотивації для персоналу. Робота над підвищенням якості сервісу.
• Складання та регулювання структури і штатного розкладу готелю.
• Планування, ведення, контроль і своєчасне надання фінансово-господарської діяльності готелю (формування бюджету, оптимізація витрат, складання плану продажів, складання тарифної сітки, пошук і впровадження механізмів збільшення доходів, прорахунок планованих продаж).
• Маркетингові дослідження (моніторинг, аналіз, вибір цільової аудиторії). Розробка маркетингу готелю й прогнозування розвитку підприємства. Складання маркетингового плану і PR компаній. Розробка поліграфічної продукції. • Розробка сайту та контроль SEO-просування. Складання переліку основних і додаткових послуг готелю.
• Керування продажами. Ціноутворення. Створення і розширення клієнтської бази; планів по збільшенню і залученню клієнтської / партнерської бази; впровадження комплексу заходів щодо продаж та просування, програм лояльності, спец пропозицій.
• Створення нормативної та документальної бази готелю. Розробка і впровадження системи звітності підрозділів. Написання стандартів, контроль над якістю обслуговування гостей, правильним використанням, обліком і розподілом житлових номерів і місць. Робота з комунальними службами, укладання договорів. Висновок і контроль виконання договорів з постачальниками.
• Контроль за матеріально-технічною базою готелю, підвищенню рівня її комфортабельності (забезпечення схоронності та утримання приміщень й майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил).
Досягнення:
Запуск і розвиток готелю «з нуля».
По закінченню контракту управління готелем передано власнику.
Директор Департамента Продаж та Маркетингу
з 03.2012 по 09.2013
(1 рік 6 місяців)
ДП ДО «Кооператор», готельний комплекс «Vele Rosse», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Готельно-ресторанний комплекс: готель на 54 номери; ресторан на 150 місць, бізнес-центр (3 конференц залу).
Обов'язки:
• Операційне управління СПіР, Департаменту Продаж та Маркетингу; контроль, координація і організація ефективної взаємодії служб готельного комплексу.
• Організація та контроль фінансової діяльності відділів. Ведення касової дисципліни. Звітність засновникам.
• Підбір та навчання персоналу.
• Створення та розширення клієнтської, партнерської бази; укладання договорів; ціноутворення; максимізація прибутку; ефективні продажі готельних послуг;
• Маркетинг.
Досягнення:
Успішний запуск готелю «з нуля» і функціонування готелю з планомірним зростанням завантаження. Виконання поставлених планів продажів (67-92% місць).
Організація роботи усіх служб готелю на старті; створення висококваліфікованої команди; впровадження високих стандартів гостинності та обслуговування гостей; розробка сайту готелю; вдале просування готелю, ресторану, додаткових послуг на ринку.
Освіта
КНУКМ
Менеджер міжнародного туризма, Одеса
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Спеціаліст, червоний диплом
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — просунутий
Додаткова інформація
Досвід роботи раніше:
Травень-Липень 2014 г. (3 міс.)
Надання операційних послуг із запуску готелю «Портофіно» на посаді директора готелю.
2009 по 2012 р.р. - декретна відпустка, робота не за наймом.
2008 по 2009 р.р. (10 міс., З початку відкриття) - готель "Гостинний
Двір "(10 номерів), керуючий готелю.
2005 по 2008 р.р. (3 роки, з початку відкриття) - Резиденція «Одеський Дворик» (25 номерів), адміністратор служби СПіР, помічник керуючого готелю.
до 2005 р (6 років) в торговельній сфері; в вільний час робота не по найманню
Сімейний стан: в розлученні, маю дитину 14 років.
Маю водійське посвідчення, автомобілем не керую.
Схожі кандидати
Адміністратор готелю
Одеса
Хостес, адміністратор готельно-ресторанного комплексу
Одеса
Адміністратор готелю
Одеса
Керуючий готелем, рестораном
Одеса
Администратор отеля, медицинского центра, ЖК, новостроя, консьерж
13000 грн, Одеса
Адміністратор готелю
Одеса