Резюме від 1 липня 2020 PRO

Аліна

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер, помічник керівника

з 07.2015 по нині (8 років 10 місяців)
ТДВ "Рожищенський сирзавод", Рожище (виробництво, молочна промисловість)

- Організація та ведення діловодства підприємства;
- Відправка та отримання поштової кореспонденції;
- Підготовка відомостей, необхідних керівнику в роботі;
- Здійснення роботи щодо підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
- Оформлення протоколів засідань і нарад;
- Організація забезпечення канцтоварами керівника та підрозділи підприємства;
- Робота з оргтехнікою;
- Організація прийому відвідувачів.

Менеджер з продажу кредитних продуктів

з 12.2014 по 06.2015 (6 місяців)
ПАТ "Акцент банк", Луцьк (Фінанси, банки, страхування)

Видача кредитів на торгових точках м. Луцька;
Ведення ділової документації та переписки;
Налагодження та співпраця із підприємцями щодо реклами та популяризації кредитних продуктів.

Менеджер з продажу кредитних продуктів

з 10.2014 по 12.2014 (2 місяці)
ПАТ "Платинум банк", Луцьк (Фінанси, банки, страхування)

Видача кредитних продуктів клієнтам на торгових точках м. Луцька.

Фахівець із соціальної роботи

з 07.2012 по 07.2014 (2 роки)
Центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді, Луцьк (надання соціальних послуг малозахищеним верствам населення)

надання соціальних послуг малозахищеним верствам населення;
виведення кризових сімей зі складних життєвих обставин;
організація та участь в акціях, заходах соціального характеру;
ведення офісної документації;
робота з офісної технікою.

Освіта

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Педагогічний факультет, соціальна педагогіка, Луцьк
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Спеціаліст соціальної педагогіки.

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Нахамець Аліна Віталіївна

Адреса: м. Луцьк
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: отримання посади офіс-менеджера, помічник керівника, адміністратора.

Професійні навички:

-Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point, 1С 8.2. (документообіг)
-Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
-Середній рівень знання англійської мови.
-Навички проведення заходів.
-Навички ведення переговорів і ділового листування.
-Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
-Замовлення авіа/білетів, закордонних готелей та оформлення закордонних відряджень.

Досвід роботи:

2015р. – теперішній час у ТДВ «Рожищенський сирзавод».

Посада: секретар, помічник керівника

Функціональні обов'язки:
-Організація роботи підрозділу адміністрації;
-Контроль і документарний супровід процесів, пов'язаних з відрядженнями співробітників компанії, контроль виконання бюджету при організації відряджень;
-Розробка і реалізація проектів з метою вдосконалення роботи;
-Ведення і контроль графіка відпусток співробітників;
-Робота з діловою документацією;
-Життєзабезпечення офісу;
-Організація і супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз);
-Робота з кур'єрами.

2012-2014 рр.
Рожищенський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Посада: фахівець із соціальної роботи

Посадові обов'язки: соціальний супровід сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах; соціальна допомога малозахищеним верствам населення, на визначеному мікрорайоні міста; організація та участь в акціях соціального характеру на території міста; проведення відкритих уроків у школах міста на соціальні на асоціальні теми.

2014-2015 рр.
ПАТ «Акцент банк»

Посада: менеджер з продажу кредитних продуктів
Посадові обов’язки: ділове листування; ведення та оформлення відповідної документації; видача кредитних продуктів в магазинах міста.

Освіта:

2007-2012 рр.
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальність: соціальний педагог.

Особисті якості:
комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, ініціативність, здатність швидко навчатися.

Додаткові відомості:
Дата народження: 26 липня 1900 року
Сімейний стан: одружена, дітей немає.
Водійське посвідчення: так
Можливість відряджень: ні

Бажаю змінити місце роботи з офіційним працевлаштуванням та достойною зарплатнею. Хочу розвиватися в новій для мене сфері та стати хорошим фахівцем, надійним працівником організації, в якій буду працювати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: