Резюме від 20 травня 2024 PRO

Наталія

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 04.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
AHK POLAND, Інші країни (допомога розвитку державного і бізнесу між польщею і німеччиною, неприбуткова організація)

ведення 5 міжнародних компаній (польща, німеччина) інвойси , рознесення банківских виписок, звіти і розрахунок заробітноі плати, вивчення бухгалтерських законодавчих і юридичних понять для EU.

Головний бухгалтер (дикретна позиція)

з 09.2021 по 10.2022 (1 рік 1 місяць)
AHK Ukraine, Київ, інші краіни (не прибуткова організація)

проведення банку, рахунки - фактури, акти, виставлення рахунків для членів палати,фінансова звітність, нарахування заробітноі плати, міжнародна звітність в программі compas, успішне проведення аудиту украінсього та міжнародного за 2021рік, робота в CRM SAP системі, конроль за фінансуваням проктів які надаються коштами з німеччини, в підпорядкуванні одна людина

Бухгалтер з нерезидентів

з 03.2020 по 08.2021 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "КЕРНЕЛ", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

ведення бухгалтерського обліку підприємств згідно МСФЗ (5 компаній).
Контроль руху матеріальних, фінансових та інших цінностей.
Контроль розрахунків з контрагентами відповідно до договірних зобов'язань, проведення звірок.
Контроль рахунків бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
Складання управлінської звітності PL , BS.
Контроль коректності складання і своєчасності подання податкової та фінансової звітності.
Податкове планування.
Проходження аудиту.
робота в програмі NAVISION ( бухгалтерські операціі)
робота з таблицями і формулами Exel

Головний бухгалтер

з 12.2017 по 12.2019 (2 роки)
ТОВ "ТССM", Киев (оптовая продажа телефонов)

• Побудова взаємовідносин компаніі постачальниками, покупцями і банками з 0
• Bмію вести переговори
• Уміння вести ділову переписку;
• Навички складання бізнес-планів, договорів і різних документів;
• налагоджувала зворотні зв'язки з покупцями (облік скарг і пропозицій), постачальниками і банками ;
• укладала договори від імені компанії;
• Контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах;
• ведення документів в програму для звітності (Navısıon)
• формування. та аналіз, міжнародних фінансових звітів.
• накази та видача авансів на відрядження, авансові звіти,
• аналіз, формування та контроль фінансового бюджетування.
• нарахування заробітної плати, оформлення документів, звітів по заробітній платі.
• Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи.
• Валютні операції (оформлення заявки для банку, оплата рахунків нерезидидентам, контроль оформлення документів)
• Робота в програмі: 1С: Бухгалтерія 8.2
• Облік кадрів підприємства.
• участь в процессах складання бюджету та контроль виконання
• досвід у проходженні перевірок державними органами та міжнародний аудит
• відвідання тренінгів та стажування за кордоном ( Чехія, Німеччина)

Заместитель главного бухгалтера

з 01.2016 по 11.2017 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "Синхрон", Киев (АЙ ТІ компания)

• (ведення документів по банку, довіреності, розрахунки з постачальниками та покупцями, виписка та проведення рахунків - фактур, видаткових та податкових накладних, актів виконаних робіт, тощо).
• Робота в программі: 1С: Бухгалтерія 8.2
• нарахування заробітної плати, оформлення документів, звітів по заробітній платі.
• Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи
• переклад документів на англійську мову для директора
• звіти в таблицях EXEL для директора
• звіти та комунікація з керівниками компанії
• Уміння вести ділову переписку;
• Навички складання бізнес-планів, договорів і різних документів;
• налагоджувала зворотні зв'язки з покупцями, постачальниками і банками ;
• Контроль стану замовлень, дебіторської заборгованості по клієнтах;

Провідний Бухгалтер

з 12.2015 по 03.2017 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "ТНТ- Україна", Борисполь (логістичні послуги, брокерські послуги, міжнародні перевезення)

1) Проведення банківських документів ( постачальники і покупці)
2) Рахунки, акти виконаних робіт, ПН,ВН ( постачальники і покупці)
3) Перевірка банка.
4) ВЕД, покупка валюти, ГТД.
5) Проведення, підготовка та перевірка НДС ( постачальники і покупці)
6) Ведення та контроль реестру платежів
7) Підготовка НДС ( постачальники і покупці) для подачі фінансової звітності
8) Автоматизація програми 1С Управління торговим підприємством 8.2
9) Ведення та Списання ТМЦ, ГСМ
10) Акти звірки ( постачальники і покупці)
11) Робота в програмі 1С Управління торговим підприємством 8.2
12) Робота в програмі SAP ( ведення оплат від покупців послуг)
13) Домога головному бухгалтеру при проведенні міжнародного аудиту
14) перевірка на наявність документів від постачальників і покупців
15) Основні засоби

Заступник головного бухгалтера

з 07.2015 по 11.2015 (4 місяці)
ТОВ "Туристична компанія "ЯНА", Киев (Туризм)

• (проведення документів по банку, кассові операціїї, Валютні операції)
• Робота в программі: 1С: Бухгалтерія 8.0
• Робота в программі: Кліент банк
• Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи (ПДВ)

Бухгалтер

з 08.2014 по 06.2015 (10 місяців)
ФОП Дьячук Н.С., Киев (бухгалтерия, переклади з англіської)

ведение ФОП 3 я група (повний комплекс бухгалтерских послуг, з 0) ведення ТОВ, ФОП, ведення представницв, переклад документів з англіської на російську та українську мову.

Провідний бухгалтер

з 03.2013 по 05.2014 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "ФЕС УКР" (FMG)

• (ведення документів по банку, довіреності, розрахунки з постачальниками та покупцями, виписка та проведення рахунків - фактур, видаткових та податкових накладних, актів виконаних робіт, тощо).
• Робота в программі: 1С: Бухгалтерія 7.7. 8.2
• нарахування заробітної плати, оформлення документів, звітів по заробітній платі.
• Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи (ПДВ)
• Перевірка документів і платежів, пов’язаних з рекламою (відділом маркетингу) на відповідність стандартів бухгалтерського обліку, податкового законодавства та політики компанії і процедур. Піготовка та проведення первинних документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних та податкових накладних, рахунків фактур)
• Списання рекламної продукції, акти на знижки (накази, кошториси, звіти про проведення рекламних роздач і акцій)
• проведення податкових накладних, актів виконааних робіт и видаткових накладних, доручення, контроль.
• Нарахування заробітної плати

Головний бухгалтер

з 09.2012 по 03.2013 (6 місяців)
ТОВ "Інмедсервіс", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• ведення касових документів,
• формування податкових , бухгалтерських і фінансових звітів,
• розрахунки з постачальниками і покупцями .
• облік кадрів підприємства
• касові операціі
• повний комплекс ведення бухгалтерского и податкового обліку

Бухгалтер

з 08.2008 по 05.2012 (3 роки 9 місяців)
ТОВ "Сі Ем Ес Камерон МакКенна Ел Ел Сі", Киев (предоставление юридический услуг)

• введення документів в програму для звітності (FRX ELITE)
• формування. та аналіз, міжнародних фінансових звітів.
• ведення касових документів,
• накази та видача авансів на відрядження, авансові звіти,
• аналіз, формування та контроль фінансового бюджетування.
• нарахування заробітної плати, оформлення документів, звітів по заробітній платі.
• Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи.
• Валютні операції (оформлення заявки для банку, розрахунок, оформлення документів)
• Робота в програмі: 1С: Бухгалтерія 7.7. 8.2
• Частковий облік кадрів підприємства.
• участь в процессах складання бюджету та контроль виконання
• досвід у проходженні перевірок державними органами та міжнародний аудит
• відвідання тренінгів та стажування за кордоном

Бухгалтер

з 08.2007 по 07.2008 (11 місяців)
Ернст енд Янг ТОВ, Київ (аудиторські послуги)

• ведення касових документів,
• накази та видача авансів на відрядження, авансові звіти
• формування фінансових звітів,
• розрахунки з постачальниками і покупцями .
• формування фінансових звітів,
• робота в програмі SAP

Помічник фінансового директора

з 05.2006 по 08.2007 (1 рік 3 місяці)
UDEC (надання послуг звязку)

економіст з фінансової роботи – асистент фінансового директора
• Переклад та заповнення фінансових документів та звітів
• Виписка рахунків – фактур, провдення актів виконаних робіт по етапам будівництва
• Паливо на підприємстві (приход, списання)
• Ведення звітів по оплатам контрагентами

Бухгалтер

з 11.2005 по 09.2006 (10 місяців)
ТОВ ІОНІЯ, Київ (Продаж кави та кавового обладнання)

• (ведення документів по банку, довіреності, розрахунки з постачальниками та покупцями, виписка рахунків - фактур, видаткових та податкових накладних, актів, тощо).
• Робота в програмі Клієнт Банк (відправлення платежів, тощо).
• Облік та ведення реєстру договорів.
• Облік та ведення кадрів підприємства для бухгалтерії (накази на прийняття, відрядження, звільнення, оформлення трудових книжок).
• Валютні операції (оформлення заявки для банку, розрахунок, оформлення документів)
• Робота в програмі: 1С: Бухгалтерія 7.7.

Освіта

КНЕУ

ФИнансы и кредит, Киев
Вища, з 1999 по 2004 (5 років 2 місяці)

Освіта:
1999– 2003 Київський Національний Економічний Університет (КНЕУ)
• Факультет: Фінансово – економічний.
• Спеціальність: Фінанси і кредит.
• Кваліфікація: Бакалавр з фінансів.

2003 – 2004 Київський Національний Економічний Університет (КНЕУ)
• Факультет: Фінансово – економічний.
• Спеціальність: : Фінанси і кредит.
• Кваліфікація: Магістр з фінансів.

Додаткова освіта та сертифікати

курсы английского языка "Менеджер"

1997 - 1999

Курсы бухгалтерского учета "Успех"

2005-2006

Курсы 1С Предприятие 7.7

2004

Тренинги на тему "IFRS Finance Accounting" Румыния, Лондон Великобритания и изучение международной бухгалтерской программы ELITE

2009

Тренинги на тему "IFRS Finance Accounting" Румыния

2008

Тренинг на тему " IFRS Finance Accounting " Лондон Великобритания

2010

Тренинг на тему " IFRS Finance Accounting " и изучение международной бухгалтерской программы Navision" в Праге Чехия, в Берлине

2017

Тренинг на тему " IFRS Finance Accounting " Германия, Берлин

2019

Тренинги изучение международной бухгалтерской программы SAP,Украина, Киев

2015-2016

Тренинги изучение международной бухгалтерской программы SAP,Украина, Киев

2007-2008

Знання і навички

M.E.Doc Користувач ПК MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк 1С:Підприємство Windows Internet Explorer САПР BAS Банківська справа CRM КОМПАС QuickBooks Страхування

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Додаткова інформація:
1997– 1999 Курси англійської мови “Менеджер”
• Удосконалення знань з англійської мови ( читання, написання, бізнес лексика).
2002 Курси бухгалтерського обліку
• Вивчення програми 1С: Підприємство 7.7, 1С: Бухгалтерія 7.7. и 8.2. Медок (для відправки звітів)

• Російська мова і українська рідна.
• Знання ПК (MS Windows, MS Office, Internet Explorer, 1С:Підприємство 7.7, 1С:Бухгалтерія 7.7, Клієнт –банк, 1С:Документи (страхування).
• Водійське посвідчення категорії B, власний автомобіль.

• Комунікабельна, працелюбна, пунктуальна, наполеглива у досягненні мети, врівноважена, розуміння цілей та задач компанії . Зацікавлена у кар'єрному зростанні та набутті додаткового досвіду.
- Неконфліктність;
- Ерудиція;
- Уміння вести переговори по телефону;
- грамотно;
- Працездатність і стресостійкість;
- Уміння переконувати, знаходити спільну мову з клієнтами;
- Чемність;
- Клієнтоорієнтованість;
- Чесність і порядність;
- Хороша здатність до навчання і прагнення до кар'єрного росту;
- Здатність працювати в команді дотримуючись регламенту компанії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: