Резюме від 4 жовтня 2017

Светлана

Бухгалтер, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel

Додаткова інформація

Великоконь Світлана Сергіївна
Вакансія: касир
Рівень заробітної платні: 4000 – 6000 грн.
Адреса проживання: запорiжжя
Номер телефона мобильний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата та місто народження: 07.04.1987р., маю дитину.
Професійна мета: отримання посади, яка дозволяє застосувати знання та досвід, що дають можливість для професійного та особистого зростання.
Освіта:
- навчальний заклад
2005-2010р.р. Комерційний Приватний Університет м. Запоріжжя
факультет: економічний
спеціальність: банківська справа (бакалавр)
2010-2011 р.р. Комерційний Приватний Університет м. Запоріжжя
факультет: економічний
спеціальність: банківська справа (магістр)
Додаткова інформація:
Знання 1С v 8.1, MS-Office (Word, Excel, Access), Internet.
Досвід роботи з офісною технікою та відповідною програмою.





Досвід роботи:
З 19.10.12р. і до сьогодні працюю на ПП «Украинский продукт» у м. Запоріжжя старшим оператором з компьюторного набору (керівник відділу операторів - у підпорядкуванні 4-о роботників).
Функціональні обов’язки:
Прийом заявок від торгівельних представників, складання реєстрів. Ведення і перевірка первинної документації, формування повного пакету документів для клієнтів та на склад. Повний контроль правильності ведення облікових залишків товару на складах по базі фірми, інвентаризації, прихід товару . Формування звітів, податкових листів с використання бензину по легковому автотранспорту водіїв і торгових представників, ТМЦ, внесення шляхових листів до бази даних.
З 14.03.11 по 24.09.12 на ООО МПК «Скворцово» бухгалтером по первинній документації.
Функціональні обов’язки:
Робота з первинною документацією ( зведення складів по фактичним залишкам, оформлення возвратів, списання та приходування товарів). Проведення інвентаризацій готової продукції та товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ).
Складання реєстрів, прийом грошових коштів від клієнтів. Формування актів звірок, податкових накладних, корегувань для клієнтів.

З 01.06.2010р. – 10.03.11р. СМ «Rainford» на виробництві оператором ПК по введенню даних.
Функціональні обов’язки:

Робота з первинною документацією (ведення, обробка, накопичення, систематизація інформації, контроль залишків на складах, проведення інвентаризацій, а також замовлення товару постачальнику).


З 17.06.2009р.-01.06.2010р. оператор ПК по введенню даних у відділі обліку та програмного забезпечення (3-ої категорії) у СМ «Rainford».
Функціональні обов’язки:
робота з первичною документацією (введення, обробка інформації); контроль залишків на складах, проведення інвентаризацій, складання реєстрів.

З 17.09.2007р.-17.06.2009р. адміністратор з прийому та розміщення товару у СМ «Rainford»
Функціональні обов’язки:
Правильний, швидкий і якісний прийом і розміщення товару.
Оформлення документів, підбір сертифікатів та якісне посвідчення.
Обробка первинної документації, формування реєстрів, возврат постачальникам.

З серпня 2004р.- 17.09.2007р. продавець-консультант на ПП «Ян».
Функціональні обов’язки:
Обслуговування покупців, заповнення та ведення касово-розрахункових журналів.
Прийом товару та розміщення у торговому залі. Замовлення товарів постачальникам, оформлення возвратів, списання, інвентаризація. Обробка первинної документації.



Ділові якості:
самостійна, відповідальна, комунікабельна, прагнення до професійного росту, весела, грамотна, вмію працювати у колективі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: