Резюме від 24 вересня 2014

Светлана

Администратор, менеджер по персоналу, секретарь, 2 200 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Миколаїв (Львівська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

НФ КНУКиИ

Документоведение, Николаев
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Учебный центр "Фаворит", бухгучет,1С

2010, 4 месяца

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Текстові редактори Електронна таблиця

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація




Дата та місце народження: 17.03.1989р.н., смт.Новгородка, Кіровоградська обл.

Сімейний стан: незаміжня

Місце проживання: м.Миколаїв

Телефон:
E-mail:
Мета: отримання перспективної роботи з можливістю подальшого кар’єрного росту.

Освіта:

Період навчання Назва вищого навчального закладуФакультетКваліфікація
2006- 2011Миколаївська філія Київського Національного університету культури і мистецтвменеджменту і бізнесуменеджер органів державної влади і управління, документознавець


Додаткова освіта:

Назва
пройденного
курсуНазва організації, яка проводила курсиПеріод навчання
Бухгалтерський облік,1СУчбовий центр «Фаворит»Вересень-січень 2009-2010


Досвід роботи:
•Серпень-жовтень 2010 р.
інспектор відділу кадрів - секретар, ТОВ «Сателлит-холд»
- діловодство в повному об’ємі, ділова переписка;
- прийом гостей, організація переговорів;
- ведення кадрового діловодства відповідно до КЗпП України (прийом, переведення, звільнення, відпустки, лікарняні листи, штатний розпис, особові картки, звітність, ведення трудових книжок);
- координація життя офісу, забезпечення робочих місць необхідними засобами.

•Лютий 2011 – вересень 214, ТОВ «МБЦ «Олександрівський»:
менеджер з персоналу:
-ведення ділової переписки, організація зустрічей, телефонних переговорів;
-підбір персоналу;
-ведення кадрового діловодства відповідно до КЗпП України (прийом, переведення, звільнення, складення графіку відпусток, облік використання відпусток, лікарняні листи, обробка персональних даних, штатний розпис, колективний договір, особові картки, підготовка та подача звітності по кадрам до державних органів, ведення трудових книжок);
-оперативне виконання завдань директора.

старший адміністратор готелю:
-ведення звітності ( щоденної, місячної, річної):
-координація роботи персоналу служби прийому та розміщення;
-контроль касової дисципліни;
-вирішення конфліктних ситуацій;
-взаємодія з відділом бронювання;
-складання рахунків на проживання, конференц-сервіс , відстеження оплати по безготівковому рахунку.

керуючий готелем:
-контроль якості наданих послуг відповідно до класу готелю;
-аналіз стану, розробка поточних та перспективних планів розвитку;
-розвиток ділових контактів та постійна робота над збільшенням кількості замовників готельних послуг;
-керування процесами в’їзду та виїзду гостей, контроль оплати готельних послуг;
-аналіз динаміки ринку готельних послуг та попиту на них, конкурентоспроможність послуг;
-технічне оснащення готелю, умеблювання, наявність інвентарю, організаційної техніки, форменого одягу для працівників ; вживання заходів щодо усунення виявлених несправностей і некомплектності;
-реклама в усіх її проявах, просування готельних послуг;
-розгляд скарг та непорозумінь з боку клієнтів та гостей готелю;
-підготовка та своєчасне подання обліково-звітних документів;
-укладання угод з постачальниками товарів та послуг для забезпечення діяльності готелю;
-контроль стану охорони праці та протипожежного захисту;
-підбір, розстановка та навчання кадрів, контроль виконання працівниками посадових зобов’язань;
Знання та навики:
•мови: українська - вільно, російська - вільно, англійська – розмовний.
•впевнений користувач ПК: пакет MS Office; почтові програми, Internet, оргтехніка, 1С:7.7., 1С:8.2, Libro, WinTariff.
Особисті якості:
•вміння планувати та організовувати роботу, оперативність, хороша пам’ять, дикція, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, акуратність, аналітичний склад розуму, активна життєва позиція, прагнення до професійного та особистого росту.
Додаткова інформація:
-готовність до відряджень;
-наявність закордонного паспорту;
-шкідливих звичок не маю;
-займаюсь спортом, люблю квіти.

Схожі кандидати

Менеджер, адміністратор, бармен, продавець
Миколаїв (Львівська обл.), Львів

Бухгалтер, секретар, директор, помічник керівника, начальник виробництва
Миколаїв (Львівська обл.), Львів

Вчитель інформатики та трудового навчання, вихователь, секретар
Миколаїв (Львівська обл.), Стрий

Еколог, офіс-менеджер, касир, продавець
20000 грн, Миколаїв (Львівська обл.), Львів, Стрий

Помічник керівника
Миколаїв (Львівська обл.)

Адміністратор
Миколаїв (Львівська обл.), Львів

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: