Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Диана

Помічник керівника, 23 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 03.2023 по 03.2024 (1 рік)
ТОВ "Країна іграшок", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- реєстрація та облік вхідної та вихідної кореспонденції;
- ведення ділового листування;
- організація нарад, ведення протоколів нарад; контроль виконання задач, доручених керівникам структурних підрозділів;
- виконання доручень керівника;
- приймання та розподіл дзвінків, електронних листів, звернень;
- робота з міні-АТС та оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс);
- планування та організація зустрічей керівника, зустріч відвідувачів керівника;
- організація відряджень (у тому числі закордонних), оформлення віз (зокрема візи в КНР.): повне самостійне супроводження отримання візи (збір необхідних документів, комунікація з працівниками Посольства, заповнення онлайн -анкет); бронювання та замовлення квитків та місць розташування;
- вирішення організаційних питань.

Помічник генерального директора з економічних питань

з 10.2013 по 03.2023 (9 років 5 місяців)
Інтертелеком, ТОВ, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- реєстрація організаційно-розпорядчих документів, контроль за їх виконанням;
- реєстрація та облік вхідної та вихідної кореспонденції;
- ведення ділового листування;
- виконання доручень керівника, контроль виконання задач, доручених керівникам структурних підрозділів;
- приймання та розподіл дзвінків, електронних листів, звернень;
- робота з міні-АТС та оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс);
- підготовка кабінету керівника до робочого дня;
- планування та організація зустрічей керівника;
- зустріч та організація приймання відвідувачів керівника;
- організація відряджень, підготовка документів для оформлення віз, бронювання та замовлення квитків та місць розташування;
- вирішення організаційних питань.

Начальник відділу

з 03.2003 по 10.2013 (10 років 7 місяців)
Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одеси, Одеса (Державні організації)

- здійснення загального керівництва підрозділом,
- організація розгляду заяв, скарг громадян;
- організація підвищення кваліфікації працівників підпорядкованого підрозділу та інших підрозділів інспекції з питань діловодства та архівної справи;
- складання, аналіз зведеної номенклатури справ інспекції;
- ведення архіву справ постійного та тривалого термінів зберігання (відбір справ, що підлягають зберіганню, комплектація, систематизація, облік, видача справ для ознайомлення; виділення для знищення справ, які не підлягають зберіганню);
- складання наказів та розпоряджень з основної діяльності інспекції, наказів про відрядження;
- ведення загального діловодства, здійснення методичної допомоги працівникам структурних підрозділів з питань ведення загального діловодства;
- листування з організаціями, юридичними та фізичними особами, контролюючими органами з питань діяльності відділу;
- реєстрація та облік службової документації, організаційно-розпорядчих документів, вхідної/вихідної кореспонденції:
- виготовлення, видача та облік бланків суворої звітності;
- реєстрації, облік, ведення звітності документів з грифом "Для службового користування";
- взаємодія із правоохоронними органами з питань роботи відділу.

Освіта

Одеський державний аграрний університет

Факультет післядипломної освіти. Облік і аудит, Одеса
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Кваліфікація – спеціаліст з обліку і аудиту

Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського

Факультет математичного аналізу, Викладач математики, Одеса
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Диплом магістра педагогіки з відзнакою

Гімназія № 4 з поглибленним вивченням англійської мови

Одеса
Середня, з 1986 по 1997 (11 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Центр перепідготовки та підвищенн кваліфікації управлінськ кадрів органів державної податкової служби ПА України

2008, 2 тижні
Сертифікат

Знання і навички

Уміння користуватись оргтехнікою Користувач ПК Користувач ОС Windows Користувач Internet Систематизація та аналіз інформації Висока працездатність Ведення документації Робота з великим обсягом інформації Вміння працювати з різними СЕД Уважність MS Excel MS Word Відповідальність Грамотна усна та письмова мова Організованість Здатність до навчання Оперативність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Французька — початковий
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, порядність, пунктуальність, енергійність, проактивність, комунікабельність, висока стресостійкість, толерантність, прагнення до довгострокового співробітництва; маю організаційні та аналітичні навички та високу здатність до самоорганізації

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: