Резюме від 14 березня 2024

Olga

Бухгалтер-экономист, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е
Призвіще Гурська
Ім`я Ольга
По батькові Григорівна
Дата народження 29.12.1965
Мобільний тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Період роботи
Січень 2021 – Серпень 2021 БО «БФ «Фонд Біорізноманіття України
Економіст з договірних та претензійних робіт
Травень 2020 – Листлпад 2020 ТОВ «Гарбіс-Охорона» - послуги охорони
Бухгалтер
Квітень 2018 – Квітень 2020 ТОВ «СКАЙАВІАТРАНС» - бізнес авіація.
Бухгалтер
Квітень 2017 – Березень 2018 ТОВ «Аеролакс» - туроператорська діяльність
Економіст-бухгалтер
Грудень 2014- квітень 2017 ТОВ «Бізнес Джет Тревел»- бізнес авіація
Провідний економіст
Квітень 2013 – травень 2014 ТОВ «Укрпідшипник»
Економіст виробничого департаменту
Квітень 2005- Березень 2013 ТОВ «Авіакомпанія «Аеро - Чартер» м. Київ
Фінансово-економічний департамент
Бухгалтер з податкового кредиту та ТМЦ,
Бухгалтер – економіст (ведення банк – клієнт)
Начальник відділу дебіторської та кредиторської заборгованості
Головний економіст
Квітень 2000- Жовтень 2004 ВАТ «Світанок», м. Київ
Дільниця №7 (СТО, магазин Автозапчастин)
Диспетчер, касир-продавець, бухгалтер ТМЦ.
Час навчання
1999-2000
Назва учбового закладу, факультет
Міжрегіональний університет післядипломної освіти м. Києва
Спеціальність, кваліфікація
Бухгалтерський облік та Аудит

Досвід роботи та навички:
Ведення бухгалтерського обліку в програмі 1С 8.3, формування податкових накладних та звітів в програмі М.Е.Д.О.К., проведення звірки розрахунків з дебіторами та кредиторами, виконання обов`язків касира (касова дисципліна), відділу кадрів (оформлення трудових книжок, наказів, штатного розпису, довідок за місцем вимоги для працівників та інше), нарахування заробітної плати, ведення банку-клієнт, купівля-продаж іноземної валюти при зарахуванні або перерахуванні при розрахунках з нерезидентами. Перевірка рахунків (інвойсів), виставлених, як резидентами, так і нерезидентами. Обробка та внесення інформації в програму 1С 8.3 для формування звітів для управління.
Володіння іноземною мовою:
Англійська – середній рівень
Комп’ютерні навички
Упевнений користувач MS Offiсе, Word, 1С 8.3, Інтернет, банк – клієнт, електронна пошта. Участь у розробці та удосконаленню програми 1С 8.2 з «нуля».
Найбільш сильні сторони професійної діяльності:
Висока працездатність, вміння працювати в команді, відповідальність, комунікабельність, стійка до стрессів, виважена. Здібна до навчання та засвоювання нової інформації, бажання досягати високих результатів. Прагну підвищувати свою кваліфікацію .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: