Резюме від 15 січня 2024 PRO

Дмитро

Керівник

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Свалява
Готовий працювати:
Дистанційно, Мукачево, Свалява

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керуючого супермаркетом

з 10.2023 по нині (6 місяців)
Alma, Поляна (Роздрібна торгівля)

✅ Відкриття та закриття супермаркету, згідно графіку роботи відділення
✅ Прийом товарів та перевірка їх відповідності, до договорів поставки
✅ Оформлення повернень товарів із браком та протермінованих товарів
✅ Оформлення та комплектація акційних товарів (акція, уцінка, списання)
✅ Ведення відміток про вихід на роботу персоналу та закінчення їх робочого часу
✅ Нагляд за дотриманням викладки товарів згідно зі стандартами компанії
✅ Вирішення конфліктних ситуацій із відвідувачами супермаркету (якщо такі мають місце)
✅ Координація дій персоналу, для їх найбільш ефективної роботи
✅ Прийом виручки та перевірка касових документів при закритті зміни
✅ Інкасація

Керівник відділення Лайфселл Свалява

з 04.2022 по 08.2023 (1 рік 4 місяці)
Лайфселл Свалява, Свалява (Телекомунікації, зв'язок)

✅ Підбір, найм, інструктаж та навчання персоналу;
✅ Вирішення конфліктних ситуацій між клієнтами та сервісом Лайфселл;
✅ Ведення документації та закупівля товарів;
✅ Розвиток та збільшення кількості клієнтів компанії в нашому регіоні;
✅ Вирішення питань пов'язаних з налаштуванням та ремонтом обладнання магазину;
✅ Ведення бухгалтерії (заключення договорів, підрахунок та видача З/П, звітність до органів ДПС).

📈 перше в Україні відділеня, відкрите не у форматі сервісів Лайфселл, розміщене у супермаркеті, що підвищує потік клієнтів;
📉 виконуємо поставлений план обслуговування на 50% (працюємо над стратегією покращення показників)

Керівник відділення Київстар Свалява

з 11.2020 по 08.2023 (2 роки 9 місяців)
Київстар Свалява, Свалява (Телекомунікації, зв'язок)

✅ Пошук та підготування приміщення до відкриття магазину;
✅ Підбір, найм, інструктаж та навчання персоналу;
✅ Вирішення конфліктних ситуацій між клієнтами та сервісом Київстар;
✅ Ведення документації та закупівля товарів;
✅ Розвиток та збільшення кількості клієнтів компанії в нашому регіоні;
✅ Вирішення питань пов'язаних з налаштуванням та ремонтом обладнання магазину;
✅ Ведення бухгалтерії (заключення договорів, підрахунок та видача З/П, звітність до органів ДПС).

📉 Промах у виборі розміщення торгової точки (вирішено переміщенням до нової локації та просуванням через соціальні мережі та відмітки на Google Maps);
📈 Співпраця із страховою компанією (оформляємо страхові поліси), що допомагає збільшити кількість клієнтів для обох сторін;
📈 Виконання планів поставлених компанією Київстар (при відкритті магазину виконували на 40%, до травня 2022 вийшли на рівень 100%, уточнимо, що показники плану збільшуються кожного місяця), станом на грудень 2022 - 120%

Командир відділення

з 06.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Свалява (Державні організації)

✅ Виконувати функції керівника гасіння пожежі (за відсутності, на місці, осіб вищих за посадою та/або званням);
✅ Забезпечувати виконання наказів керівника гасіння пожежі;
✅ Організація роботи особового складу відділення та несення відповідальності за його дії;
✅ Контроль за дотриманням вимог безпеки праці під час виконання робіт, в тому числі і при ліквідації надзвичайної ситуації;
✅ Виконання обов'язків, як керівника ланки газодимозахисної служби, так і обов'язків бойової одиниці у складі групи розвідки пожежі.

Керуючий

з 02.2017 по 05.2020 (3 роки 3 місяці)
ФОП, Свалява (Роздрібна торгівля)

✅ Закупівля та виявлення найбільш рентабельної продукції для продажу;
✅ Пошук постачальників та укладання договорів співпраці;
✅ Проведення бесід з постачальниками про відтермінування платежів за закуплений товар;
✅ Підбір персоналу;
✅ Підрахунок та нарахування заробітної плати;
✅ Контроль за чистотою торгового обладнання та вітрин;
✅ Вихід та реалізація товарів в онлайн

📈 Програмна систематизація та контроль продажу продукції;
📈 Кожні два місяці збільшували обсяг реалізованої продукції на 10% (до карантину);
📈 Відточена система бонусування продавців, яка максимально заохочує до збільшення реалізації товару

Менеджер сервісного центру

з 06.2015 по 02.2017 (1 рік 8 місяців)
Zirka-comp, Свалява (Роздрібна торгівля)

✅ Спілкування з клієнтами;
✅ Узгодження термінів та ціни на ремонт обладнання;
✅ Контроль за дотриманням термінів обслуговування;
✅ Координація роботи працівників сервісного центру(СЦ);
✅ Прийом платежів за ремонт та діагностику;
✅ Контроль по замовленню запчастин та їх якості;
✅ Підрахунки заробітної плати працівників СЦ;
✅ Ведення звітності в програмі 1С.

📈 Піднято прибуток СЦ на 26,8% за два місяці.
📈 Підвищено стандарти до перевірки якості виконаних робіт, що в свою чергу підвищило рівень їх виконання!

Координатор готелю

з 08.2013 по 01.2014 (5 місяців)
Готель Здравниця Карпат, Поляна (Готельно-ресторанний бізнес)

✅ Координація роботи персоналу готелю (10 осіб); підбір персоналу;
✅ Ведення касової звітності;
✅ Пошук партнерів по заселенню - завдяки знайденим партнерам, заселення готелю збільшилося з 45% до 67%.
✅ Реклама готелю через туристичні сайти.
✅ Вирішення проблем, які виникали через допущені помилки при будівництві готелю, у результаті витрати на готель зменшилися на 14%;
✅ Поселення, спілкування з гостями та клієнтами, проведення опитувань серед відвідувачів;
✅ Координація ремонтних робіт та робіт по будівництву ресторану.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 03.2013 по 08.2013 (5 місяців)
Готель Континент, Свалява (Готельно-ресторанний бізнес)

✅ Прийом та допомога в проведенні конференцій. За період роботи успішно проведено 4 (з 4-х) конференції.
✅ Координація роботи працівників готелю (30 осіб) (Housekeeping, бармени та офіціанти, працівники кухні, охорони, сантехнік та адміністратори).
✅ Спілкування з клієнтами та гостями готелю, аналіз та реалізація їх рекомендацій щодо покращення роботи готелю;
✅ Періодична закупка товарів (два рази на тиждень)
✅ Вирішення поточних завдань (форс-мажор та конфлікти)

Старший адміністратор комплексу

з 03.2012 по 03.2013 (1 рік)
Екостандарт М, Чинадієво (Автобізнес та автосервіс)

✅ Координація роботи персоналу (більше 20 осіб) за відсутності директора: авто-мийки, - стоянки, бара-столової;
✅ Відповідальний за закупки товарів;
✅ Розробка бізнес пропозицій для майбутніх партнерів;
✅ Перевірка звітів по касі та передання її директору;
✅ Вирішення поточних завдань (в тому числі і конфліктних ситуацій);
✅ Досягнення: створено план закупок продукції необхідних для ефективної роботи комплексу.

Адміністратор готелю

з 12.2011 по 03.2012 (3 місяці)
Готель Континент, Поляна (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов`язки:
✅ відповідь на телефонні дзвінки;
✅ надання консультацій по проживанню та оплаті послуг готелю;
✅ перевірка та відповідь на листи електронної пошти;
✅ зустріч та поселення клієнтів;
✅ ведення клієнтської бази;
✅ прийом платежів за послуги готелю;
✅ організація екскурсій та трансферу;
✅ перевірка графіку роботи персоналу та складання касових звітів за зміну.

Освіта

Мукачівський державний університет

Економічний, Менеджмент організацій та адміністрування, Мукачево
Вища, з 2011 по 2012 (9 місяців)

Мукачівський технологічний інститут

Економічний, Менеджмент, Мукачево
Вища, з 2007 по 2011 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Сам собі поліграф

2023 р., 1 міс

Фінансова грамотність

2023 р., 1 міс

Цифрограм для держслужбовців

2023 р.
Сертифікат

Пожежна безпека / Надання домедичної допомоги

2022, 1 місяць

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office 1С:Торгівля і склад Навчання персоналу УкрСклад МійСклад Навички работи з клієнтами та персоналом Аналіз та адаптація Формули для рахування в Exel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Цікавить |часткова зайнятість| за сумісництвом.
На підставі Закону № 2352-IX від 01.07.2022 (набрання чинності 19.07.2022) «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин» відредаговано статтю 102-1 КЗпП України «Оплата праці за сумісництвом».,

Мої основні навички:
* цілеспрямованість;
* комунікабельність;
* стресостійкість;
Всі свої навички здобув та перевірив на практиці. Всі умови праці та її оплати можемо обговорити онлайн або при особистій зустрічі.
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
З повагою, Ванін Дмитро.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати