• PRO

Вадим

Менеджер з продажу, 40 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Менеджер роботи з клієнтами, Продавець-консультант, Офіціант, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 05.2024 по 05.2025 (1 рік)
Енерджі ЮА, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

Компанія "Енерджі Юа" працює для забезпечення громадян та компаній України альтернативною енергією, засобами іі генерації та збереження.

Наша мета — переведення України на екологічне й іноваційне використання електроенергії. Все що дарує нам сонце, вітер і вода — можна використовувати у побуті для самозабезпечення чистою енергією. Якщо ви не хочете залежати від рахунків, мереж, цін на електроенергію і перебоїв з постачанням ми зможемо Вам допомогти. Незалежно чи бажаєте Ви забезпечити себе електроенергією на природі чи у подорожі, електрифікувати альтернатовною енергією свій будинок, кварттиру або підприємство — ми допоможемо.

Серед товарів які я продавав в магазині: зарядні станції, сонячні панелі, системи резервного живлення, джерела безперебійного живлення, стабілізатори напруг,інвертори та інше.
Обов'язки:
Прийом та обробка телефонних дзвінків/вхідних заявок від клієнтів.
Пошук та привертання нових об'єктів та потенційних замовників.
Пошук нових постачальників.
Ефективна презентація асортименту продукції та послуг компанії.
Робота з первинною документацією-виставлення рахунків/видаткових накладних клієнтам.
Надання звітності керівнику.Про виконану роботу(раз на тиждень,ведення CRM).
Досвід у сфері продажів та знання альтернативної енергетики та енергоефективності(зарядні станції/сонячні електростанції/енергоефективні рішення).
Досвід у об'єктних продажах.
Наявність розроблених зв'язків та ділових контактів серед потенційних клієнтів.
Високий рівень комунікативності,вміння переконувати та успішна робота із запереченнями.
Відповідальність та уважність до деталей.
Амбіційність та ініціативність.

Адміністратор готельно рестораного комплексу

з 03.2022 по 05.2024 (2 роки 2 місяці)
Конча Заспа Парк KNZS, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Забезпечував роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створював для них комфортні умови.
Здійснював контроль за своєчасну підготовку приміщення до прийому відвідувачів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання,контроль якості сервісу.
Давав усні довідки, що стосуються послуг закладу.
Приймав та оформлював необхідні документи.
Працював з комп'ютерними програмами.
Проводив оплати послуг, відмітки про виконання послуг.
Регулярно вів звітність.
Контролював дотримання працівниками правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни.
Приймав заходи щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні клієнтів.
Розглядав претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням клієнтів і проводить відповідні організаційно-технічні заходи.
Інформував керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні клієнтів, приймав заходи до їх ліквідації.
Здійснював роботу із службою інкасації.
Контролював відповідні оплати і виконання послуг, перевіряв правильність оформлення бронювань гостей.
Здійснював контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва закладу.

Проджект-менеджер

з 05.2021 по 02.2022 (9 місяців)
Ok-Group, Киев (Роздрібна торгівля)

Збільшення продажів.
Розробка і реалізація проектів.
Контроль термінів відгрузки продукції відповідно до затвердженого плану (графіком).
Прогноз продажів по проектам, контроль і коригування прогнозу.
Розробляв і погоджував з керівником відділу, кураторами проектів концепції, цілі і основні етапи проектів.
Готував плани витрат, доходів, руху грошових коштів проектів.
Веде документацію по проектам.
Бере участь в управлінні витратами грошових коштів за проектами відповідно до бюджетів руху грошових коштів.
Організовув реалізацію проектів відповідно до плану робіт.
Готував і вів презентації проектів.
Готував і вносив зміни в проекти.
Виконув проекти в узгоджені терміни, в рамках виділеного бюджету і з необхідним рівнем якості.
Координував роботи учасників проектних груп.
Контролював якість виконання робіт по проектам.
Коригував план-графік і бюджет проектів і погоджує зміни з кураторами проектів.
Ініціював проведення нарад і їх планування по ходу виконання проектів.
Формував і погоджував проміжні і підсумкові звіти по проектам з керівником і представляв проміжні і підсумкові звіти з керівниками.

Продавець-Консультант

з 04.2019 по 03.2021 (1 рік 11 місяців)
ООО”БРЭНД-СТАЙЛ”-Ralph Lauren, Київ (Роздрібна торгівля)

Продавець-Консультант

з 02.2018 по 03.2019 (1 рік 1 місяць)
ООО”БНС-Трэйд”-Calvin Klein, Киев (Роздрібна торгівля)

Менеджер по работі с Vip клієнтами

з 03.2016 по 11.2017 (1 рік 8 місяців)
ArtRamus TM, Киев (Роздрібна торгівля)

ARTRAMUS — універсальна торгова марка (ТМ) авторського одягу, аксесуарів, предметів інтер'єру, заснована телеведучою-журналістом, українським громадським діячем
Тетяною Рамус.
Допомога у підборі цілого образу «Від А до Я».
Продаж брендового дизайнерського одягу та аксесуарів у бутіку
ArtRamus (Luxury)
(Асортимент, розмірний ряд, історія марки та особливості колекції цього сезону, наявність необхідних моделей на складі.
Обслуговування клієнтів: примірка, доставка моделі.
Робота з постійними клієнтами, (інформування про нові надходження, спеціальні акції, нові відкриття).
Підтримка порядку у торговому залі
Контроль наявності товару у торговому залі, своєчасне поповнення корнерів, контроль наявності та відповідності цінників.
Передпродажна підготовка товару, викладення товару.
Підтримка порядку у торговому залі, примірочних кімнатах та підсобних приміщеннях
Заповнення бази клієнтів, ведення.
Робота з постійними клієнтами по телефону та електронній пошті, повідомлення про проведення показів-модів, розпродажів, спеціальних закритих заходів, надходження нових колекцій.
Робота з касою та касовими документами.
Брав участь у заняттях, що проводяться для продавців, (навчання) з підвищення рівня знань за властивостями та особливостями продукції, мерчендайзингу товарів, техніки продажів, роботі на касі та інших знань та навичок, необхідних у роботі.
Робив переоблік, інвентаризацію товару, маркування товару, брав участь у дизайнерському оформленні торгового залу, манекенів та вітрин.

Мерчиндайзер, Менеджер з продажу

з 04.2014 по 02.2016 (1 рік 10 місяців)
ООО. «Таргет-Групп», Киев (Роздрібна торгівля)

Продажі товару, збільшення його збуту, проведення рекламних акцій які впливають потенційного споживача.
- Продаж техніки та аксесуарів компанії.
- Проведення промоушн-акцій.
- мерчендайзинг.
-Збільшення частки товару.
-Виконання місячного плану з продажу.
- встановлення ділових довгострокових зв'язків з клієнтами.
- проводив заходи щодо подання товарів з використанням наступних інструментів мерчандайзингу:
а) Space-management - викладення товару, способами, що заохочують імпульсивні купівлі товарів;
б) POS designing - розміщення рекламних елементів у просторі;
POS (плакатів, буклетів, воблерів, моделей товарів (підвісних, стоячих, ін.), гірлянд, прапорів, рекламного торгового обладнання (стійок, стелажів, світильників, ін.);
в) Stock-control — розрахунок необхідної та достатньої кількості (балансу) товарів у POS, забезпечення їх наявності.
- дотриманням концепції викладення товарів;
- цільове використання рекламного торговельного обладнання (дисплеїв, стелажів, полиць, ін.);
- контроль стану рекламних елементів.
- вживав заходів щодо реконструкції, ремонту, заміни несправних або непридатних рекламних елементів.
- здійснював навчання та підготовку обслуговуючого персоналу торговельного підприємства, за такими напрямками:
- основні споживчі характеристики товарів;
- принципи підтримки концепції викладення товарів;
- основи мотивації продажу товарів споживачам;
- аналізував принципи роботи в POS мерчандайзерів інших організацій;
- відстежував динаміку продажів;
- готував звіти (щотижневі, щомісячні) щодо товарів;
- здійснював збір інформації про продаж;
- формував банк даних (організаційно-правові форми, адреси, реквізити, номери телефонів, прізвища керівників та провідних фахівців, обсягів закупівлі та продажу.

Освіта

НАКККМ«Національная академія керівних кадрів культури і мистецв»

Менеджмент, Київ
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)

Специализація: Менеджемнт

Навчально науковий центр, професійно технічної освіти Академії педагогічних наук України

Слюсар з ремонту автомобілів, Київ
Середня спеціальна, з 2009 по 2010 (1 рік)

Знання і навички

  • Управлінські навички
  • Уміння слухати
  • Робота в команді
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Ведення ділових переговорів
  • Уміння переконувати
  • Адаптивність
  • Користувач Бітрікс24
  • Adobe Photoshop
  • Windows
  • Adobe Illustrator
  • CRM
  • Работа в команде
  • Linux
  • MacOS
  • iOS
  • Android
  • Adobe

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Перспективна людина з бажанням ЗАРОБЛЯТИ.
Аналітичний склад розуму та креативне мислення. Уміння знаходити спільну мову з людьми, незалежно від типу особистості – використовую зараз. Особисті якості: активна життєва позиція, енергійний та цілеспрямований, гарні комунікативні навички, порядна, відповідальна людина, чесний, уважний,
пунктуальний,організаторські здібності, орієнтація на результат,здатність до швидкого навчання, величезне бажання зростати професійно та розвиватися у всьому.Робота на результат, завзятість у досягненні мети, досвід продажу різних товарів та послуг.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: