- PRO
Ольга
Менеджер з персоналу, помічник керівника, офіс-адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Кременчук
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2668379/
Досвід роботи
Інспектор відділу кадрів
з 02.2024 по 03.2025
(1 рік 1 місяць)
ТОВ "МАРКЕТ 360", Кременчук (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Організація кадрового діловодства з нуля запуск кадрового відділу відповідно до законодавства;
-Впровадження автоматизованого обліку кадрів в BAS КОРП
-Розробка та впровадження внутрішньої регламентуючої документації підприємства ( штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції, положення про відділи та підрозділи, положення про оплату праці, положення про відрядження);
-Контроль та облік робочого часу працівників ;
- Взаємодія з керівниками підрозділів з питань кадрового адміністрування та трудового законодавства;
- Надання консультацій з кадрових питань та трудового законодавства;
-Повний спектр кадрової роботи.
-Підбір та адаптація персоналу.
(Робота за сумісництвом)
Інспектор з кадрів та помічник керівника
з 12.2021 по 03.2025
(3 роки 3 місяці)
ТОВ "В-ПЛАСТ", Кременчук (Будівельна промисловість, деревообробка)
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток,суміщення,сумісництво працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників оцифрування і передача до ПФУ;
- Ведення і контроль лікарняних листів та оформлення відповідно до чинного законодавства;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, складання графіків роботи,облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;
-Розробка штатного розкладу підприємства та введення різних виробних структур до нього;
- Своєчасне закриття вакансій кваліфікованими кадрами навіть у такі тяжкі часи як зараз.
-Розроблення та упорядкування посадових інструкцій;
-Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;
-Видача довідок про трудову діяльність;
-Звітність до ЦЗ;
-Ведення та контроль табеля робочого часу;
-Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;
-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;
-Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація.
- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику
-Ведення протоколів зборів
-Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.
-Повне забезпечення життєдіяльності офісу(хоз.товари,канц.товари,вода)контроль залишків.
-Організація привітань з ДН та організація корпоративів
Вмію приймати рішення та нести відповідальність за них.
Інспектор з кадрів
з 06.2020 по 03.2021
(9 місяців)
ТОВ "Вест - Експрес", Кременчук (Транспорт, логістика)
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;
-Підготовка штатного розкладу підприємства;
- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.
•Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.
Менеджер по персоналу, помічник керівника
з 11.2017 по 04.2020
(2 роки 5 місяців)
ТОВ "ФКІК", Кременчуг (Фінанси, банки, страхування)
Проведення первинних співбесід;
Упорядкування посадових інструкцій;
Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;
Оформлення прийому, перекладу, відпусток, звільнення працівників відповідно до уніфікованих форм первинної документації (накази);
Формування та ведення особових справ та карток працівників;
Ведення, облік та зберігання трудових книжок;
Видача довідок про трудову діяльність;
Звітність до ЦЗ;
ведення табеля робочого часу;
Упорядкування штатних розкладів;
Розробка та впровадження посадових інструкцій;
Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;
ведення діловодства;
Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація.
Інспектор відділу кадрів,секретар
з 07.2013 по 09.2016
(3 роки 2 місяці)
ТОВ СП «НІБУЛОН», Кременчуг (Сільське господарство, агробізнес)
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;
- Розробка посадових інструкцій;
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток;
- Здійснення пошуку та підбору персоналу відповідно до кваліфікаційних вимог;
- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.
-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;
- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику
-Ведення протоколів зборів та нарад.
-Ведення військового обліку.
Діловод
з 12.2012 по 07.2013
(7 місяців)
Дошкольное учебное учреждение, Кременчуг (Освіта, наука)
загальні документи, організаційно-нормативні документи, фінансово-господарська діяльність
Освіта
Кременчугский национальный университет имени Михаила Остроградского
Юридический факультет «деловод-менеджер информационной деятельности», Кременчуг
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)
Основные дисциплины, которые составляют профессиональную подготовку:
1. Модели документо-информационной службы.
2. Теория и практика рекламы.
3. Теория и практика PR
4. Социальные коммуникации.
5. Информационный менеджмент.
6. Информационный бизнес.
7. Обработка информации баз данных и знаний.
8. Теория коммуникаций.
9. Документоведение
10. Информационно-библиографические технологии.
11. Аналитико-синтетическая обработка документов.
12. Информационно-аналитическая деятельность.
13. Архивоведение.
14. Документная лингвистика.
15. Основы литературного редактирования
Знання і навички
- Пользователь ПК
- MS Office
- Пользователь Internet
- 1С
- Работа с оргтехникой
- Делопроизводство
- Навыки организации и ведения полного цикла кадрового учета сотру
- Опыт первичной оценки кандидатов
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — просунутий
Додаткова інформація
Моя ціль отримати цікаву роботу в дружньому колективі.
Схожі кандидати
-
HR-менеджер
30000 грн, Кременчук, Горішні Плавні, Миргород -
Адміністратор
Кременчук -
Адміністратор, логіст, менеджер
Кременчук, Дистанційно -
Інспектор з кадрів, HR-менеджер, адміністратор, діловод
Кременчук -
Офіс-менеджер
15000 грн, Кременчук, Дистанційно -
Адміністратор
15000 грн, Кременчук