Резюме від 29 квітня 2022

Олексій

Таможенный брокер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Южноукраїнськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник митного брокера

з 01.2022 по 02.2022 (1 місяць)
ТОВ "Консольлайн", Одесса (Транспортно-експедиторська організація)

Функції:
1. Розрахунок митних платежів.
2. Визначення коду УКТЗЕД.
3. Перевірка та складання необхідних ЗЕД документів – для кожного оформлення.
4. Набір МД у митному режимі імпорт.
5. Перевірка документів
6. Допомога в заповненні документів

Агент з митного оформлення вантажів

з 05.2021 по 10.2021 (5 місяців)
ТОВ «Абордаж Логістикс», Київ (Транспортно-експедиторська організація)

Функції:
1. Розрахунок митних платежів.
2. Визначення коду УКТЗЕД.
3. Перевірка та складання необхідних ЗЕД документів – для кожного оформлення.
4.Оформлення МД у всіх митних режимах.
5.Комунікації з брокерами, контрагентами, транспортними компаніями.
6.Одержування дозвільних документів і печаток
(сес., Екологія, карантин, і т.д.).
7.Робота з кур'єрськими службами доставки (DHL, Fedex, UPS, TNT тощо);
8.Ділове листування з клієнтами і співробітниками компанії;
9.Рішення спірних питань, що виникають в процесі митного оформлення;
у всіх режимах.
10.Допомога в заповненні документів
11.Переговори з контрагентами;
12.Рішення ситуацій з державними органами (митниця, що дозволяють служби).


Наявність автомобіля!

Помічник митного брокера

з 09.2020 по 04.2021 (7 місяців)
ТОВ «Статік Логістікс», Одесса (Імпорт автомобілів США, Канада)

Функції: набір митних декларацій в режимі імпорт для громадян та Юридичних осіб (інколи експорт), подача декларацій в митницю та супровідних документів для митного оформлення, розрахунок митних платежів до курсу НБУ. Комунікація з: митницею (з приводу акредитацій, повернення надлишкових коштів та інше), експертами (технічні довідки, цінові довідки, судові довідки), експедиторами

Бухгалтер (за сумісництвом)

з 09.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
ТОВ «Одеське бюро технічної інвентаризації», Одесса (Технічна документація з нерухомості)

Функції: заробітна плата, звіти, сплата рахунків ті інших обов’язкових платежів, облік договорів, ведення первинної бухгалтерської документації, баланс.
Режим роботи: віддалена робота.

Юрист

з 09.2019 по 12.2021 (2 роки 3 місяці)
Профспілка будівельників та промисловості будівельних матеріалів України, Одесса (Защита трудовых прав)

Функції: юридичні консультації, облік членів профспілки, розробка методичних інструкцій, організація зібрань членів профспілки, взаємодія з державними органами та іншими зацікавленими суб’єктами.

Юрисконсульт

з 03.2019 по 07.2019 (4 місяці)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРИ ДА», Одеса (оптова торгівля неорганічними добривами)

Функції: забезпечення виконання змін чинного законодавства, юридичні консультації, взаємодія з державними органами та іншими зацікавленими сторонами, виконання колективних договорів, договірна робота, претензійна робота, досудове урегулювання спорів, зовнішньоекономічна діяльність, отримання дозволів та ліцензій, взаємодія с Міністерством аграрної політики.

За суміщенням з 01.04.2019 по 03.07.2019 року:
1) інспектор з кадрів. 2) менеджер з продажу неорганічних імпортних добрив + виконання функцій логіста за потребою.
3) помічник бухгалтера.

Юрист

з 10.2018 по 03.2019 (5 місяців)
Бухгалтерсько-правовий центр «Бізнес-сфера», Одеса (Діяльність у сфері права та бухгалтерії суб'єктам господарювання)

Функції: юридичні консультації з господарських питань для суб’єктів господарювання; реєстрація, внесення змін та ліквідація суб’єктів господарювання; розроблення для клієнтів методичних матеріалів щодо перевірок держаними органами; кадровий аудит підприємств та відновлення кадрової документації, супровід в отриманні ліцензій; взаємодія з монопольними підприємствами, бухгалтерські послуги, підготовка позовних документів та виконання інших обов’язків.

Юрисконсульт

з 04.2018 по 11.2018 (7 місяців)
Одеська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України, Одеса (Профспілкова діяльність)

функції: забезпечення виконання змін чинного законодавства, юридичні консультації членів профспілки, взаємодія з державними органами та іншими зацікавленими сторонами, виконання колективних договорів, проведення семінарів й тренінгів

Надання юридичних послуг

з 10.2016 по нині (7 років 8 місяців)
Нам Везде Зеленый свет, Одесса (Юриспруденція)

Надання юридичних, кадрових, бухгалтерських послуг в разі звернення громадян, ФОП, юридичні особи (прибуткові та не прибуткові) – у вільний від роботи час.

Юрисконсульт

з 04.2016 по 09.2017 (1 рік 5 місяців)
Одеський професійний ліцей технологій та дизайну Державного закладу "ПНПУ ім. К.Д. Ушинського", Одеса (Освіта, наука)

Юрисконсульт. Функції ті самі.
За суміщенням - інспектор кадрів. Функції ті самі.

Інспектор кадрів

з 11.2015 по 03.2016 (4 місяці)
ТОВ «Гідропром», Одесса (Виробництво)

Функції: накази по особовому складу, посадові інструкції, трудові книги, особові справи, атестація робочих місць, кадрові журнали, П-2, довідки, військовий облік, підбір кваліфікованого персоналу.

Директор - «зовнішнє сумісництво»

з 12.2013 по 11.2015 (1 рік 11 місяців)
Благодійний фонд "Актив", Одесса (Благодійна діяльність)

Функції: створення юридичної особи, відкриття та поточна діяльність з банківського рахунку, внутрішня документація, програма діяльності, виконання рішень щодо виплат та придбання товарів (послуг), робота з готівкою, бухгалтерська документація та звіти, взаємодія із спонсорами.

Юрисконсульт; Інспектор кадрів - за суміщенням

з 09.2013 по 11.2015 (2 роки 2 місяці)
Одеський професійний ліцей технологій та дизайну Державного закладу "ПНПУ ім. К.Д. Ушинського", Одесса (Освіта, наука)

з 01.09.2013р. по 20.11.2015р.
Одеський професійний ліцей технологій та дизайну ДЗ «ПНПУ
імені К.Д. Ушинського» - юрисконсульт.
Функції: договірна та претензійна робота, взаємодія з державних органами, законність проведення перевірок, юридичні консультації з питань діяльності ліцею, забезпечення виконання змін чинного законодавства);

з 10.06.2014р. по 20.11.2015р. - інспектор кадрів «за суміщенням».
Функції: накази по особовому складу, посадові інструкції, трудові книги, особові справи, атестація робочих місць, кадрові журнали, П-2, довідки, військовий облік).

Освіта

Національна академія державного управління при Президентові України Одеський регіональний інститут державного управління

За спеціальністю «Управління проектами»; кваліфікація «керівник проектів і програм», Одесса
Вища, з 2015 по 2016 (6 місяців)

за спеціальністю «Управління проектами»; кваліфікація «керівник проектів і програм»

Національний університет «Одеська юридична академія»

Судово-адміністративний, Одеса
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 8 місяців)

за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація – юрист

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг з Державних закупівель (в системі Prozzoro)

з 05.10.2015р. по 07.10.2015р.

навчальний центр "Good School"Курси «Бухгалтерський і податковий облік»

З 01.07.2017 по 20.08.2017р.

Курси з кадрового аудити підприємств.

з 22.05.2019р.-23.05.2019р.

Федерация Профсоюзов Украины, Обучение «Правового/общественного инспектора по труду профсоюзов»

с 29.10.2018г. по 02.11.2018г.

«Бухгалтерский и налоговый учет +1С», Консалтингово - тренинговая группа Финансовый город"" група

с 01.07.2018г. по 20.08.2018г.

«Міжнародний бухгалтерський облік», Консалтингово - тренинговая группа Финансовый город"" група

01.12.2019-30.01.2020

Курси митних брокерів - ФОП Коробкова

с 03.03.2020 по 30.04.2020

Курси транспортна логістика та основи ЗЕД

01.05.2021-31.05.2021

Знання і навички

Google Chrome M.E.Doc ОПЗ Месплан Google Prozorro Rada.gov.ua ЄДР Банківська справа Закупівлі Клієнт-Банк ЛІГА:ЗАКОН Регистрация, изменения, прекращение СПД, Юридические лица Податкова звітність Логістика

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий

Рекомендації

Шапошникова Наталия Петровна

Шапошникова Наталия Петровна

Директор, Одесский профессиональный лицей технологий и дизайна Государственного учереждения «ПНПУ им. К.Д. Ушинского"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Додатковий досвід:
1)05.08.2019р. - 15.10.2019р. ТОВ «БТІ Альтернатива» - агент з нерухомості, юрист.
2) 25.08.2014р. - 05.01.2015р. - Страхова компанія «ПЗУ» - страховий агент.
3) 03.08.2016р. - 10.02.2017р. Інтернет магазин - менеджер по роботі з покупцями.
4) 01.09.2017р. - 02.10.2017р. ПП «Інесса» - менеджер по закупівлям сільськогосподарських культур для експорту.
5) 11.10.2016р. - 14.10.2018р. – підприємницька діяльність продаж у мережі інтернет текстильних товарів для населення.


Суспільна діяльність:
1)член дільничної виборчої комісії на виборах: з 26.08.2012р. по 16.09.2012р.;
з 01.10.2012р. по 29.10.2012р.
2) з 10.05.2014р.по сьогоднішній день член Всеукраїнської громадської організації «Асоціація правників України»;
3) з 12.06.2015р. по сьогоднішній час - Одеська обласна організація профспілки працівників текстильної та легкої промисловості України – голова.
4) з 01.06.2016р. по 02.06.2018р. – Молодіжна Рада Федерації Профспілок Одеської області – голова.

Наявність автомобіля!

Особисті якості:
Працьовитість, посидючість, наполегливість в досягненні мети, комунікабельність, чемність, відчуття гумору.

Інтереси та захоплення:
Спорт (тренажерний зал, боротьба, спортивне орієнтування на місцевості), туризм, відпочинок на природі, нові гаджети, їзда на автомобілі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Митний брокер
Київ, Дистанційно

Митний брокер
Дистанційно

Митний брокер
Дистанційно

Таможенный брокер
Київ, Дистанційно

Таможенный брокер
Дистанційно

Декларант, менеджер ЗЕД
Одеса, Вінниця , ще 3 міста

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: