Резюме від 6 вересня 2022 PRO

Оксана

Керівник відділу, департаменту, структурного підрозділу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу готівкового менеджменту

з 06.2021 по 10.2021 (4 місяці)
АТ "Укрпошта", Житомир (Транспорт, логістика)

- розрахунок та контроль лімітів кас відділень та головних кас, формування звітних таблиць та планових (прогнозних) розрахунків в забезпеченні грошовими коштами відділень;
- збір та аналіз інформації від відділень про необхідну суму підкріплення готівковими коштами та її погодження, про необхідність висилки понадлімітних залишків готівкових коштів;
- узгодження з банками питань фінансування згідно наданої інформації від органів соціального захисту населення та ПФУ;
- складання плану забезпечення відділень коштами для цільових виплат населенню згідно графіків маршрутів та контроль його дотримання;
- здійснення аналізу виконання планів та організації робіт працівників, їх технологічні, ринкові, фінансові досягнення чи прорахунки;
- контроль виконання вимог фінансового моніторингу.

Начальник відділу територіальної підтримки

з 06.2020 по 06.2021 (1 рік)
АТ "Укрпошта", Житомир (Транспорт, логістика)

- формування, коригування, доведення до мережі відділень планів виконання показників дохідності та обсягів від реалізації товарів/послуг, контроль за їх виконанням, підготовка аналітичної інформації щодо стану виконання таких планів;
- аналітичний супровід діяльності мережі відділень у розрізі послуг, що надаються, та моніторинг динаміки показників якості обслуговування клієнтів;
- здійснення щоденного та щотижневого контроль за виконанням відділеннями доведених планів та якості обслуговування клієнтів, щомісячний аналіз стану виконання плану територіальними менеджерами в розрізі кожного відділення;
- підготовка щомісячної аналітичної інформації на основі даних з відділень (територіальних менеджерів) та відповідальних підрозділів щодо обсягів наданих послуг відділеннями, динаміки показників, стану виконання плану, рейтингів, питомої ваги кожної з послуг, що надаються, тощо, а також визначення найкращих та виявлення недоліків у гірших;
- складання звітності та її аналіз, підготовка пропозицій та висновків за результатами аналізу.

Заступник головного бухгалтера по виплаті комісійної винагороди

з 09.2016 по 02.2020 (3 роки 5 місяців)
СК "Українська страхова група", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- супровід та ведення діяльності страхових агентів, виплата комісійної винагороди;
- відображення фінансових операцій в 1С, платіжних виписок в клієнт-банк, аналітики процесів в Excel;
- контроль та забезпечення відображення нарахувань та виплат на відповідних рахунках обліку;
- контроль та приведення дебіторської заборгованості до допустимого ліміту (регламентується специфікою бізнесу);
- перевірка оформлення договорів відповідно до умов виплати винагороди, контроль своєчасного внесення змін до них при зміні чинників;
- подекадне формування актів виконаних робіт та контроль правильності їх складання відповідно до встановлених вимог;
- здійснення контролю дотримання виплат у встановленні терміни відповідно до вимог фінмоніторингу;
- забезпечення оптимізації документообігу, фінансових операцій, автоматизація процесів в умовах синергії двох бізнесів.

Заступник головного бухгалтера

з 09.2013 по 10.2015 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "СПОРТ-СОЛЮШІН" (Sport Life), Київ (спортивно-оздоровчі послуги)

- формування бюджету заробітної плати, ведення обліку праці певної категорії працівників в Solaris;
- робота з клієнт-банками;
- формування вихідної та обробка, відображення вхідної первинної документації (послуги, матеріальні цінності);
- відображення операцій взаєморозрахунків з контрагентами, підрядних організацій;
- ведення обліку майна компанії (придбання - списання);
- робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- обробка податкових накладних (64 рахунок);
- розрахунок матеріальної винагороди певній категорії співробітників компанії;
- підготовка та формування внутрішньої звітності;
- вирішення щоденних операційних питань з керівництвом та співробітниками компанії;
- виправлення помилок минулих періодів, пов'язаних з некоректними даними управлінського та бухгалтерського обліку.

Бухгалтер обліку телекомунікаційних матеріалів та основних засобів (відділ обліку майна)

з 04.2008 по 12.2012 (4 роки 8 місяців)
ЗАТ " Українські радіосистеми" (Beeline), Київ (Телекомунікації/ Зв'язок)

Ведення обліку операцій щодо руху майна компанії - обладнання, комплектуючих частин, відображення на відповідних рахунках, ведення обліку пального, виправлення помилок залишків при некоректному перенесенні облікових даних:
-відображення господарських операцій в 1С, що стосувались придбання, переміщення, введення в експлуатацію, комплектації, ремонту, списання майна;
-прибуткові накладні від національних постачальників;
- ВМД по імпорту (до інвойсів закордонних постачальників);
- ведення обліку палива (прибуткування, списання, відображення залишків);
- моніторинг рахунку 153/152 - по надходженню необоротних матеріальних активів, введенню в експлуатацію;
- списання ТМЦ, контроль залишків;
- облік ОЗ, модернізація ОЗ, МНМА, НМА, МШП та їх переміщення;
- реалізація майна;
- проведення інвентаризації;
- усунення помилок пов'язаних з некоректним перенесенням залишків в нову облікову програму.

Бухгалтер обліку основних засобів та матеріальних цінностей

з 03.2007 по 04.2008 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Гарантія Маркет" (Фуршет), Київ (Роздрібна торгівля)

Ведення бхгалтерського та податкового обліку ТОВ:
- відображення господарських операцій в бухгалтерському та податковому обліку;
- опрацювання первинної документації;
- ведення бухобліку в повному обсязі (послуги);
- облік ОЗ, МНМА, НМА, МШП (оприбуткування, переміщення, списання, амортизування ОЗ);
- бухгалтерський облік операцій з постачальниками;
- контроль за дотриманням порядку оформлення первинних документі, розрахунків та платіжних зобов'язань, контроль дебіторської заборгованості, платіжних зобов'язань;
- забезпечення порядку проведення інвентаризації;
- забезпечення документообігу, подача інформації в банк та казначейство.

Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Економічний, "Облік і аудит", Київ
Вища, з 2003 по 2007 (4 роки)

освітній ступінь - магістр

Додаткова освіта та сертифікати

Курс підвищення кваліфікації "Фінансовий директор" (університет економіки та права «КРОК») м. Київ

2012, 6 місяців

Сертифікат проходження одного із курсів загальної програми (тренінгово-консалтингова компанія "Азімут") м.Київ

2011

Progress (курс - англійська мова)

2019, 2 роки

Знання і навички

MS Excel MS Office 1С:Підприємство Робота з оргтехнікою САПР Клієнт-Банк Зведені таблиці FinExpert Ведення соціальних мереж Банківська справа Solaris

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Вимоглива та відповідальна, активна та постійне прагнення розвитку, ініціативна та наполеглива, впевненість у власній позиції - доводжу, приймаю рішення виключно виходячи з ситуації.
Маю досвід стратегічного планування та контролю досягнення показників, управління працівниками, а також - підбору, навчання, адаптації, мотивування нових працівників. Працюючи у сфері обслуговування, маю бажання і далі забезпечувати високий рівень послуг для споживачів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: