- PRO
Ірина
Бухгалтер з первинних документів, оператор ПК, помічник бухгалтера, фахівець з обліку
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 42 роки
- Місто проживання:
- Нікополь
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Нікополь, Одеса, Харків, Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2731080/
Досвід роботи
Фахівець з обліку
з 07.2009 по нині
(16 років 1 місяць)
Укррічфлот, АСК, Нікополь (Транспорт, логістика)
Управлінський облік, економіка, кадри, фінанси, бухгалтерія, секретаріат, закупівля, економіст з праці
Освіта
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Менеджмент та економіка, Черкаси
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)
Знання і навички
- MS Excel
- 1С:Бухгалтерія
- Неконфліктність
- Користувач 1С
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
П.І.Б. - Анетченко Ірина Юріївна
Дата народження - 11.05.1983 р.н.
Місце народження - м. Нікополь
Місце проживання -Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь
Сімейний стан - Заміжня
E-mail [
Освіта - середня медична освіта, вища економічна освіта
Дата закінчення - 30.06.2005 - Східноєвропейський
університет економіки і менеджменту « Менеджмент»
Кваліфікація Бакалавр з менеджменту
Дата закінчення - 29.06.2002
Нікопольське медичне училище «Сестринська справа»
Кваліфікація Медична сестра
Період роботи:
З 06 липня 2009 року по 31.07.2019 року - економіст (повна зайнятість);
з 01.08.2019 по теперішній час - фахівець з обліку (зараз у декреті з дитиною 2 роки, але готова працювати у вільний час та нічний час з документами).
Найменування компанії:
Філія «Нікопольський річковий порт» АСК «Укррічфлот»
Посадові обов’язки та досягнення:
1) Внесення первинних документів (Видаткових накладних та Актів виконаних робіт (наданих послуг) до 1-С УПП).
2) Здійснення закупівель (внутренний заказ, заказ поставщику, заявка на расходование ден. средств, работа с поставщиком, оформление и распределение товаров между подразделениями, складской учет, внесение номенклатуры).
3)Складання бюджетів підприємства (Бюджет Доходів та Витрат, прогнозний баланс, Бюджет з заробітної плати, Бюджет руху грошових коштів), контроль виконання, план/факт аналіз.
4) Аналіз фінансової діяльності компанії.
5) Фінансове планування і ведення управлінського обліку.
6) Складання штатного розкладу підприємства і підрозділів, контроль заповнення табелів обліку робочого часу.
7) Оперативний облік руху продукції.
8) Внесення та контроль рахунків. 9) Кадровий облік.
Спеціальні трудові навики:
Комп’ютер -WINDOWS 7,ОЗУ 4 ГБ
(Word, Excel, Fine Reader, Інтернет, Електронна пошта, 1-С Підприємство 8.2, сканування тексту). Досвідчений користувач.
Головні якості:
Відповідальність, працелюбність, наполегливість, комунікабельність, ініціативність, старанність, знання оргтехніки.
Відсутність шкідливих звичок.
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
Черкаси -
Бухгалтер, офіс-менеджер, помічник бухгалтера, оператор 1С
12000 грн, Дніпро -
Фахівець з обліку
20000 грн, Дніпро, Кам'янське -
Бухгалтер
20000 грн, Дистанційно -
Оператор 1С, помічник бухгалтера
Київ -
Помічник бухгалтера
Кам'янське, Дистанційно