Резюме від 17 лютого 2024

Ірина

Бухгалтер з первинних документів, оператор ПК, помічник бухгалтера, фахівець з обліку

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Нікополь
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Нікополь, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджмент та економіка, Черкаси
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)

Знання і навички

MS Excel 1С:Бухгалтерія Неконфліктність Користувач 1С

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

П.І.Б. - Анетченко Ірина Юріївна
Дата народження - 11.05.1983 р.н.
Місце народження - м. Нікополь
Місце проживання -Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь
Сімейний стан - Заміжня
E-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта - середня медична освіта, вища економічна освіта
Дата закінчення - 30.06.2005 - Східноєвропейський
університет економіки і менеджменту « Менеджмент»
Кваліфікація Бакалавр з менеджменту
Дата закінчення - 29.06.2002
Нікопольське медичне училище «Сестринська справа»
Кваліфікація Медична сестра
Період роботи:
З 06 липня 2009 року по 31.07.2019 року - економіст (повна зайнятість);
з 01.08.2019 по теперішній час - фахівець з обліку (зараз у декреті з дитиною 1,2 роки, але готова працювати у вільний час та нічний час з документами).
Найменування компанії:
Філія «Нікопольський річковий порт» АСК «Укррічфлот»
Посадові обов’язки та досягнення:
1) Внесення первинних документів (Видаткових накладних та Актів виконаних робіт (наданих послуг) до 1-С УПП).
2) Здійснення закупівель (внутренний заказ, заказ поставщику, заявка на расходование ден. средств, работа с поставщиком, оформление и распределение товаров между подразделениями, складской учет).
3)Складання бюджетів підприємства (Бюджет Доходів та Витрат, прогнозний баланс, Бюджет з заробітної плати, Бюджет руху грошових коштів), контроль виконання, план/факт аналіз.
4) Аналіз фінансової діяльності компанії.
5) Фінансове планування і ведення управлінського обліку.
6) Складання штатного розкладу підприємства і підрозділів, контроль заповнення табелів обліку робочого часу.
7) Оперативний облік руху продукції.
8) Внесення та контроль рахунків.
Спеціальні трудові навики:
Комп’ютер -WINDOWS 7,ОЗУ 4 ГБ
(Word, Excel, Fine Reader, Інтернет, Електронна пошта, 1-С Підприємство 8.2, сканування тексту). Досвідчений користувач
Головні якості:
Відповідальність, працелюбність, наполегливість, комунікабельність, ініціативність, старанність.
Відсутність шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: