Резюме від 25 лютого 2015

Оксана

Медиапланер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

медіапланер

з 01.2004 по нині (20 років 5 місяців)
фріланс, Черкаси (Маркетинг, реклама, PR)

Із 2004 р. – керівник прес-центру (проект «Черкаський прес-клуб реформ» (CURE, USAID). Функціональні обов’язки – керівництво прес-центром, організація інформаційних заходів для ЗМІ, SMO & SMM, медіа-оптимізація, менеджмент проектів.
Із 2008 р. – також і медіа-консультант. Функціональні обов’язки – ефективний медіа-супровід діяльності VIP-персон, публічних діячів, державних та комерційних організацій. Із 2004 р. – участь у виборчих кампаніях різного рівня.

Освіта

Інститут журналістики Київського Національного університету імені Т.Г.Шевченка.

Журналістика, Киев
Вища, з 1996 по 2000 (3 роки 8 місяців)

Крім журналістики, поглиблено вивчала зв’язки з громадськістю(PR), менеджмент, психологію, маркетинг, рекламу, політологію, соціологію (Школа інформаційних технологій CURE, USAID)

Додаткова інформація

Особисті якості: системність, орієнтованість на досягнення результату, високий рівень самоорганізації, відповідальність, здатність працювати з великими обсягами робіт.
Можливості:
SMO & SMM (максимально ефективне залучення аудиторії соціальних медіа, оптимізація спрямованості на ЦА, просування і маркетинг у соціальних мережах, ведення груп, копірайтинг, рерайтинг, постинг унікального контенту)
Контент-менеджмент ( модерування і контент- підтримка сайтів - інформаційне наповнення сайту матеріалами замовника, забезпечення якісного унікального контенту)
Менеджмент проектів – інформаційних, рекламних, PR-кампаній (генерування ідей, управління проектами - проведення досліджень, розробка брифів, побудова технічних завдань, підбір виконавців, аудит)
Медіа-оптимізація (виявлення цільових аудиторій та основних комунікаційних каналів, медіа-планування, оперативне медіа-просування, забезпечення економного та ефективного розподілу рекламних бюджетів)
PR-менеджмент (підготовка та проведення інформаційних, PR- та рекламних кампаній будь-якої складності. Організація медіа-заходів (прес-конференцій, брифінгів, прес-турів, семінарів, тренінгів, презентацій, „круглих столів”): створення якісного інформаційного приводу, формування прес-анонсів та прес-пакетів, кваліфіковане оповіщення ЗМІ, організаційно-технічна підготовка заходу, підготовка спікера до спілкування з пресою, спічрайтинг (підготовка промов та тез виступу), модерація, поширення прес-релізів, медіа-моніторинг, прес-кліппінг. Антикризовий PR. Розробка PR-матеріалів (буклетів, брошур, іншої корпоративної і спеціальної продукції), розробка ключових повідомлень, підготовка факт-листів, інформаційних листів, бекграундерів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: