Резюме від 10 травня 2021 PRO

Анастасія

Офіс-менеджер, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

SMM-менеджер, UI/UX Designer

з 01.2019 по 01.2021 (2 роки)
freelancer, Вінниця (social media marketing)

- розробка індивідуального дизайну та стилю сторінки в соц мережах;
- написання унікального контенту відповідно до галузі;
- забезпечення фото та відео контентом, проведення фотосесій;
- працюю з різними фото і відеоредакторами (Photoshop, Lightroom, Snapseed, InShot);
- розробка дизайну (рекламні банери, логотипи, візитки, презентації, афіші, листівки, прототипи, лендінги, інтернет-магазини, мобільні додатки, адмін-панелі тощо).

Контент-менеджер

з 03.2017 по 04.2018 (1 рік 1 місяць)
Makeup.ua, Вінниця (Роздрібна торгівля)

- робота в інтернет магазинах: MakeupUa Україна, MakeupPl Польща, MakeupStore Росія (косметика, парфюмерія), Shopster (одяг, взуття), Panama (дитячі товари);
- наповнення сайту контентом;
- додавання товарних позицій на сайт;
- редагування та вдосконалення контенту сайту;
- відстеження і підтримка актуальної інформації на сайтах компанії;
- підготовка та розміщення ілюстрацій;
- робота з адмінкою сайту;
- робота в 1С Підприємство 7.7.

Офіс-менеджер, адміністратор

з 09.2015 по 02.2017 (1 рік 5 місяців)
EuroСтандарт, Вінниця (Реалізація систем очистки води)

- підбір персоналу: розміщення вакансій, пошук кандидатів, телефонні інтерв'ю, проведення анкетувань, проведення співбесід;
- підготовка щоденних документів для роботи співробітників (оформлення і друк договорів);
- своєчасна відправка і прийом кореспонденції по електронній пошті;
- ведення клієнтської бази: заповнення, внесення змін, дзвінки клієнтам, які знаходились у базі компанії;
- прийом та розподіл вхідних дзвінків;
- формування щоденних, щотижневих і щомісячних звітів;
- прийом, зберігання, інкасація коштів;
- ведення офісних витрат;
- організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу.

Освіта

Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського

Психологія, психолог, Вінниця
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 10 місяців)

- відвідувала тренінги та майстер-класи з психології;
- проходила фестивалі практичної психології;
- успішно проходила навчально виробничу практику.

Додаткова освіта та сертифікати

Вінницький коледж менеджменту

2006-2007

Вінницький фестиваль психологічних практик "Бути живим"

2010 - 2012

Курс “Веб-дизайн для початківців” (Web Design for beginners) в Artinov School

2018

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК MS Office Adobe Photoshop MS PowerPoint Adobe Illustrator Figma Windows Linux Adobe MacOS

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Не заміжня. Без шкідливих звичок, веду здоровий спосіб життя.
У вільний час займаюся фото та відео зйомкою, редагуванням фото, йогою, малюванням.
Обожнюю споглядати прекрасне і насолоджуватися життям.
Люблю людей і маю велике бажання працювати та розвиватись.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: