Резюме від 19 квітня 2010

Алла

Офис-менеджер, делопроизводитель, 1 200 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація


РЕЗЮМЕ

Бодяко Алла Володимирівна

1978 р.н., м.Чернігів вул.Незалежності буд. 60 кв. 54
прописана за адресою м. Чернігів вул. Пухова буд. 103 кв. 107
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня, дітей немає.

Мета: секретар, робота менеджера бек-офісу, менеджера по роботі з клієнтами, консультанта, офіс-менеджера
Освіта: в 1999 році закінчила Чернігівський Державний педагогічний університет ім.
Т.Г. Шевченка, за спеціальністю “ вчитель початкових класів”

Досвід роботи: - з 03.07.08 по теперішній час – ЗАО «Альфа-банк» на посаді спеціаліст відділу обтяження.
- з 10.03.08 по 26.06.08 - Компанія з управління активами “Дельта-Капітал” на посаді спеціаліста по роботі з клієнтами

-з 20.08.07 р. по лютий 2008 р. працювала в ТОВ КБ “Дельта” на посаді менеджера з регіонального розвитку ( адміністратор сектору продажу);

•з 02.02.2007 р. по 20.08.07 р. працювала в ТОВ КБ «Дельта» на посаді інспектора кредитного.

- З 20.12.1999 р. по 31.12.2006 р. працювала у військовій частині А 3120 ( Чернігівський військовий госпіталь) на посаді – оператор електронно-обчислювальних машин.
В цій же установі працювала на посадах завідуючої діловодством поліклініки та друкарки інженера-електронщика.

Посадові обов'язки: обтяження рухомого майна, яке береться в кредит або майно яке береться під заставу, занесення інформації до Державного реєстру; інформування та консультування з приводу інститутів спільного інвестування, недержавного пенсійного фонду, заключення контрактів по покупці-викупу цінних паперів, оформлення пенсійних контрактів;
виконувала індивідуальні плани видачі кредитів на точках продаж, контролювала динаміку продаж на точках продажу та формувала звіти, контролювала дисципліну, зовнішній вигляд та дотримання корпоративного стилю інспекторів кредитних, навчання та інформаційну підтримку інспекторів кредитних, логістику договорів та забезпечення точок продажу матеріально-технічною базою, проводила моніторінг ринку споживчого кредитування.
Видавала кредити на точках продажу, консультації клієнтів, щодо умов кредитування, активний продаж кредитних продуктів, оформлення кредитів та формування кредитних справ, ведення та складання поточних звітів, контроль за оплатою виданих мною кредитів.
Ведення документації ділового характеру, складання звітів, електронний облік поступивших та виписаних хворих, складання розрахунків для платних хворих.

Додаткова інформація: Добрі навички роботи на ПК з програмами Windows XP, Word, Exel, Lotus Notes7, Spider, впевнений користувач Internet Explorer, вмію користуватися електронною поштою, швидкий набір тексту, вмію працювати зі сканером, принтером та копіювальною технікою.

Особисті якості: охайна, зібрана, відповідальна, ввічлива, тактовна у спілкуванні з людьми, вмію логічно мислити, збирати та обробляти інформацію, комунікабельна, вмію швидко приймати рішення, психологічно стійка. Оптимістично настроєна до роботи, до співробітників. Вмію працювати та спілкуватися з людьми. Прагну до навчання, вдосконалення свого досвіду. Шкідливих звичок не маю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: