- PRO
Tatyana
Юрисконсульт, юрист з договірної роботи, 40 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2810722/
Досвід роботи
Провідний спеціаліст з договірної роботи
з 06.2023 по нині
(1 рік 4 місяці)
КП Автотранспортне підприємство, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Виконання роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів);
Підготовка та здійснення заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань;
Співпраця з підрядними організаціями;
Забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів автотранспортного підприємства.
Досягнення: своєчасне і якісне укладання договорів (розроблення, оформлення, підписання).
Юрисконсульт
з 11.2022 по 06.2023
(7 місяців)
Постачальник електричної енергії, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- юрисконсульт відділу постачання електричної енергії та природного газу.
-Основні завдання та обов’язки:
-Проведення попереднього комплаєнсу замовника публічних закупівель;
-Аналіз кваліфікаційних вимог та проектів договорів до обраних закупівель;
-Підготовка повного пакету документів для тендерних пропозицій;
-Укладання договорів по результатам закупівель;
-Укладання додаткових угод за різних підстав внесення змін до договорів;
-Контроль за поверненям примірників договорів, ДУ, первинних бух. документів;
-Участь у підготовці скарг до АМКУ;
-Ведення претензійно-позовної роботи щодо неналежного виконання договорів про постачання електричної енергії (підготовка та надсилання вимог/претензій та відповідей на претензії/вимоги, позовних заяв, відзивів, заперечень, клопотань);
-Робота зі стягнення дебіторської заборгованості; взаємодія зі споживачами ( листування по e-mail, пересилання документів - укрпочта та нова почта), вирішення спірних питань;
-Взаємодія з ОСР в частині неухильного дотримання умов укладених договорів, моніторинг періоду дії договорів та вчасна пролонгація таких договорів.
-Постійний моніторинг змін законодавств ста у сфері публічних закупівель, нормативно – правових актів НКРЕКП, висновків моніторингу АМКУ.
Досягнення: Розроблено типовий договір про постачання ел.ен. споживачу та проекти додаткових угод щодо внесення змін до істотних умов договору, що мінімізувало визнання їх недійсними в подальшій роботі.
Провідний юрисконсульт
з 04.2016 по 09.2022
(6 років 5 місяців)
Підприємство учасник ринку електроенергії, Київ (розподіл електроенергії)
Основні завдання та обов’язки:
- ведення документообігу юридичного управління;
- юридичний супровід підприємства; - учасника ринку електроенергії;
- правова експертиза, роз’яснення умов та юридичних наслідків, укладання та і супроводження договорів/угод, додаткових договорів/угод до них;
- аналіз/розроблення документів правового характеру підприємства (в тому числі: Статут підприємства, Положення про філіії підприємства, положення про наглядову раду, положення про принципи формування наглядової ради, посадові інструкції, протоколи, рішення, заяви тощо);
- підготовка відповідей на запити контролюючих органів, правоохоронних органів, адвокатські запити тощо;
- підготовка довіреностей, супроводження посвідчення нотаріальних довіреностей;
- розробка разом з іншими підрозділами наказів, підготовка пропозицій про зміну чинних або відміну тих наказів, що втратили чинність, та інших нормативних актів, які були видані на підприємстві;
- ведення претензійно-позовної роботи (підготовка та надсилання вимог/претензій та відповідей на претензії/вимоги, позовних заяв, відзивів, заперечень, клопотань, апеляційних і касаційних скарг тощо);
- здійснення моніторингу чинного законодавства України, підбір судової практики з визначених питань;
- вирішення інших питань, що виникають в процессі діяльності підприємства.
офис-менеджер
з 06.2007 по 09.2014
(7 років 3 місяці)
Дочернее Предприятие, Киев (производство)
Контроль и обеспечение жизнедеятельности офиса:
-организация хозяйственного, технического и сервисного обслуживания (решение хозяйственных и эксплуатационных вопросов, управление персоналом кладовщиков, уборщиц, ремонтников, управление бюджетом хоз. отдела);
-взаимодействие с арендодателями, коммунальными и коммуникационными службами;
-организация и контроль документооборота (работа с документами от момента их составления до передачи их на постоянное место хранения);
-координация входящих телефонных звонков;
-организация и прием посетителей, координация совещаний руководителей высшего звена;
-регистрация и отправка корреспонденции всех отделов предприятия; организация деловых поездок руководителей и сотрудников компании (заказ виз, билетов, бронирование гостиниц, контроль документооборота);
-сбор и обработка документов автопарка предприятия;
-работа с первичной бухгалтерской документацией;
-поиск и аналитическая обработка информации по заданию руководителя;
-подготовка пакета документов для участия в тендерах; проверка правильности оформления договоров подрядных организаций; составление претензий, писем, внутренних инструкций и приказов;
-помощь в ведении кадровой работы, подготовка ответов на запросы правоохранительных органов.
-Организация поздравлений, Дней рождений и корпоративных мероприятий
Менеджер
з 06.2006 по 06.2007
(1 рік)
Формикс (проектно-строительная)
Основные обязанности:
Контроль и обеспечение жизнедеятельности офиса:
-координация внутренней деятельности отдела снабжения и менеджеров по строительству, контроль выполнения бюджетных показателей проекта, строительных смет;
-прием и обработка авансовых отчетов отдела снабжения, регулярное проведение анализа рынка строительных материалов и услуг, поиск необходимых материалов, сбор/анализ оперативной информации по запросу руководителя,
-прием, распределение и фильтрация входящей информации, взаимодействие с учреждениями и организациями с целью решения оперативных вопросов производственной деятельности компании;
-регистрация входящей/исходящей корреспонденции, организация работы офиса, снабжение расходными материалами, канцелярией, подготовка встреч, переговоров, выполнение поручений руководителя.
Администратор отдела продаж
з 12.2001 по 06.2006
(4 роки 6 місяців)
ЗАО «ИД» МАКСИМУМ» (издательство, СМИ)
Основные обязанности:
-работа с первичными бухгалтерскими документами (взаимодействие со всеми подписными агентствами Киева и Украины);
-систематизация, учет и организация документооборота отдела продаж (знание делопроизводства);
-составление договоров, работа с заказами на печатную продукцию издательства (работа с клиентами);
-координация проектов по проведению акций для подписчиков и подписных агентств;
-организация работы офиса;
-ведение склада издательства (учет, выдача, хранение продукции).
Освіта
КНЛУ
Романо-германская филология, Киев
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)
Знание русского, украинского и английского языков.
Пользователь ПК (Word, Excel, Micr. Outlook, Internet Explorer, 1СV7).
Додаткова освіта та сертифікати
КНТЭУ, ИВК, правовед
3 года
Знання і навички
- Внимательность
Знання мов
Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Порядність, відповідальність, уважність к деталям, коммунікаційні навички, энергійність, иніціативність, вміння розподіляти завдання за пріоритетністю і забезпечувати іх своєчасне, якісне виконання, вміння роботи в команді.
Схожі кандидати
-
Начальник юридичного відділу, заступник начальника, головний юрисконсульт
37000 грн, Київ -
Начальник юридичного відділу, заступник керівника
Київ, Бородянка , ще 5 міст -
Головний юрист, заступник начальника юридичного відділу, юрисконсульт
Київ, Дистанційно -
Юрист, начальник юридичного відділу, директор, заступник директора
Київ, Вінниця , ще 2 міста -
Юрисконсульт, адвокат, заступник начальника юридичного відділу
Київ -
Юрист, начальник юридичного відділу, заступник директора
Київ, Миколаїв, Одеса