Олександр

Бізнес-аналітик, 90 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний бізнес аналітик

з 05.2023 по 10.2023 (5 місяців)
МХП, ПрАТ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Впровадження системи планування і виконання попреджувально планових ремонтних робіт для виробничого облданання та інтеграція з вимірювальними пристроями для оцінки стану роботи обладнання

Провідний бізнес аналітик

з 05.2021 по 04.2023 (1 рік 11 місяців)
Rozetka, Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та подальша оптимізація існуючих бізнес процесів
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Формування технічних завдань на розробку та тестування
- Впровадження розроблених продуктів, проведення навчань, передача в підтримку

Виконані проекти:
- Інтеграція власного ПО з ПРРО Вчасно Каса і платіжною системою EVO PAY
- Перехід в електронний від власних послуг
- Розробив і впровадив інструменти для проведення інвентаризація в точках видачі
- Розробив і впровадив механізм щвидкого замовлення алко з залишків точок видачі
- Реалізував обмін та контроль за термінами придатності

Провідний бізнес аналітик

з 06.2019 по 04.2021 (1 рік 10 місяців)
ТОВ Аграрные системные технологии, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та оптимізація існуючих бізнес процесів
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Адміністрування команди розробки
- Формування технічних завдань на розробку та тестування реалізованих доробок
- Впровадження розроблених продуктів, проведення навчань, передача в підтримку

Виконані проекти:
- Аналіз систему обліку ТТН Поле-Елеватор, налаштування інтеграції з обліковою системою, формування правил для забезпечення оперативного обліку
- Розробка та впровадження системи обліку ТМЦ при переміщенні між складом та польовими робітниками
- Інтеграція з системами GPS моніторингу і переробка системи обліку простоїв СГ техніки
- інтеграція вагових та обладнання для аналізу якості зерна з обліковою системою
- Інтеграція з існуючими обліковими системами та впровадження системи обліку агро операцій Cropio

Керівник відділу інформаційних технологій

з 12.2017 по 05.2019 (1 рік 5 місяців)
ТОВ ШИКО, Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки:
- Управління розробкою облікових систем
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Пошук програмних продуктів під потреби бізнесу
- Підтримка всієї ІТ інфраструктури

Виконані проекти:
- Реорганізація ІТ інфраструктури офісу (резервні сервера, підключення телефонії)
- Переробка інтеграції між ERP і WMS системами для забезпечення резервування товару на складі
- Аналіз потреб по роботі з клієнтами вибір і впровадження CRM системи
- Розробка і впровадження правил інвентаризації
- Повна переробка інтеграції ERP з інтернет магазином
- Розробка механізму контролю сумм по ФОП при формуванні відвантажень товару
- Розробка аналітичних звітів
- Підтримка 20 роздрібних магазинів

Консультант з бізнес-процесів

з 07.2015 по 11.2017 (2 роки 4 місяці)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки:
Аналіз потреб фінансового департаменту, розробка нового функціоналу
Адміністрування обміну даних між обліковими системами
Створення звітності під потреби бізнесу


Виконані проекти:
-Аналіз вимог бюджетування, розробка та впровадження необхідних змін в оперативний облік
-Оптимізація існуючих обмінів між обліковими системами, 3 бази консолідованого обліку + 120 баз магазинів
-Розробка звіту для звірки даних між 3 обліковими базами
-Переробка правил формування ТТН та документів переміщень
-Підтримка 120 магазинів

Проектный менеджер

з 02.2010 по 04.2015 (5 років 2 місяці)
ООО Янсер лтд, Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та оптимізація існуючих бізнес процесів
- Адміністрування команди розробки
- Адміністрування обміну даних між обліковими системами та зовнішніми системами
- Адміністрування серверів баз даних
- Технічна підтримка офісу
- Разработка нового функционала и оптимизация существующего в 1С (включая постановку задач, тестирование, написание инструкций)
-Создание базы знаний, технической документации
-Обучение сотрудников компании.

Виконані проекти:
-Організація серверної інфраструктури
-Автоматизація обміну даних з рознічних магазинів (240 точек)
-Перехід обліку з 40 окремих баз в єдину облікову систему
-Розробка та впровадження інтеграції з EDI системами
-Автоматизація друку маркування товарів
-Розробка та впровадження категоризації товарів, розробка звітів
-Розробка механізму акцій з різноманітними правилами

Керівник технічного відділу

з 01.2009 по 07.2009 (6 місяців)
ПП "Зеон", Київ (IT)

Функціональні обов’язки:
- Керування проектами автоматизації
- Розробка та впровадження програмного забезпечення
- Технічна підтримка клієнтів компанії

Виконані проекти:
- Впровадження ERP системи для ДП «Кнауф маркетинг» (збір вимог, їх аналіз, розробка рішень та впровадження, навчання співробітників);
- Впровадження ERP системи для ПП «Митекс»(збір вимог, їх аналіз, розробка рішень та впровадження, навчання співробітників);
- Реорганізація ІТ інфраструктури в готельно-ресторанному комплексі «Козацький стан», інтеграція облікової системи з системой управления отелем та АТС

Інженер комп'ютерних систем

з 01.2008 по 01.2009 (1 рік)
ПП "Зеон", Київ (Дизайн)

Функціональні обов’язки:
- технічна підтримка клієнтів компанії
- адміністрування серверів під керуванням Windows, AD, DNS, DHCP, збереження файлів
- адміністрування облікових систем.
- Аналіз та реорганізація ІТ інфраструктури клієнтів компанії
- Організація каналів зв’язку між різними офісами
- Вибір та закупівля ІТ продуктів під потреби клієнтів

Інженер комп'ютерних систем

з 04.2007 по 09.2007 (5 місяців)
ТОВ "Мода-групп", Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки:
- Впровадження та підтримка ERP системи
- Забезпечення оперативного обміну даних між роздрібними точками компанії
- Адміністрування серверної інфраструктури
- Організація каналів зв’язку
- Відкриття нових роздрібних точок
- Закупівля, налаштування та підтримка торгівельного обладнання(РРО, сканери ШК, принтери ШК)

Системний адміністратор

з 03.2005 по 02.2007 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки:
- адміністрування серверів під керуванням Windows, AD, DNS, DHCP, збереження файлів
- адміністрування облікових систем.
- обслуговування торгівельного обладнання
- технічна підтримка користувачів
- розробка нового функціоналу для облікової системи
- Створення та обслуговування ІТ інфраструктури
- Розробка та впровадження приймання товару, інвентаризацій за допомогою ТЗД

Інженер-програміст

з 06.2004 по 03.2005 (9 місяців)
ТОВ "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки:
- технічна підтримка користувачів
- Монтаж та обслуговування СКС
- Обслуговування торгівельного обладнання (Чекодрукуючі ваги, РРО, зчитувачі та принтери ШК)
- Обслуговування оргтехніки

Додаткова освіта та сертифікати

Комплексный тренинг по бизнес-анализу, Art of Business Analysis, лектор Денис Гобов

40 часов

Знання і навички

  • Адміністрування серверів
  • Впровадження ERP-системи
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • Jira
  • Confluence
  • Написання ТЗ
  • Аналіз вимог
  • SQL
  • MySQL
  • Постановка задач

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: