Олександр
Бізнес-аналітик, 90 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2826449/
Досвід роботи
Провідний бізнес аналітик
з 05.2023 по 10.2023
(5 місяців)
МХП, ПрАТ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Впровадження системи планування і виконання попреджувально планових ремонтних робіт для виробничого облданання та інтеграція з вимірювальними пристроями для оцінки стану роботи обладнання
Провідний бізнес аналітик
з 05.2021 по 04.2023
(1 рік 11 місяців)
Rozetka, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та подальша оптимізація існуючих бізнес процесів
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Формування технічних завдань на розробку та тестування
- Впровадження розроблених продуктів, проведення навчань, передача в підтримку
Виконані проекти:
- Інтеграція власного ПО з ПРРО Вчасно Каса і платіжною системою EVO PAY
- Перехід в електронний від власних послуг
- Розробив і впровадив інструменти для проведення інвентаризація в точках видачі
- Розробив і впровадив механізм щвидкого замовлення алко з залишків точок видачі
- Реалізував обмін та контроль за термінами придатності
Провідний бізнес аналітик
з 06.2019 по 04.2021
(1 рік 10 місяців)
ТОВ Аграрные системные технологии, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та оптимізація існуючих бізнес процесів
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Адміністрування команди розробки
- Формування технічних завдань на розробку та тестування реалізованих доробок
- Впровадження розроблених продуктів, проведення навчань, передача в підтримку
Виконані проекти:
- Аналіз систему обліку ТТН Поле-Елеватор, налаштування інтеграції з обліковою системою, формування правил для забезпечення оперативного обліку
- Розробка та впровадження системи обліку ТМЦ при переміщенні між складом та польовими робітниками
- Інтеграція з системами GPS моніторингу і переробка системи обліку простоїв СГ техніки
- інтеграція вагових та обладнання для аналізу якості зерна з обліковою системою
- Інтеграція з існуючими обліковими системами та впровадження системи обліку агро операцій Cropio
Керівник відділу інформаційних технологій
з 12.2017 по 05.2019
(1 рік 5 місяців)
ТОВ ШИКО, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- Управління розробкою облікових систем
- Виявлення вимог та узгодження кінцевого дизайну рішення для нових потреб бізнеса
- Пошук програмних продуктів під потреби бізнесу
- Підтримка всієї ІТ інфраструктури
Виконані проекти:
- Реорганізація ІТ інфраструктури офісу (резервні сервера, підключення телефонії)
- Переробка інтеграції між ERP і WMS системами для забезпечення резервування товару на складі
- Аналіз потреб по роботі з клієнтами вибір і впровадження CRM системи
- Розробка і впровадження правил інвентаризації
- Повна переробка інтеграції ERP з інтернет магазином
- Розробка механізму контролю сумм по ФОП при формуванні відвантажень товару
- Розробка аналітичних звітів
- Підтримка 20 роздрібних магазинів
Консультант з бізнес-процесів
з 07.2015 по 11.2017
(2 роки 4 місяці)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
Аналіз потреб фінансового департаменту, розробка нового функціоналу
Адміністрування обміну даних між обліковими системами
Створення звітності під потреби бізнесу
Виконані проекти:
-Аналіз вимог бюджетування, розробка та впровадження необхідних змін в оперативний облік
-Оптимізація існуючих обмінів між обліковими системами, 3 бази консолідованого обліку + 120 баз магазинів
-Розробка звіту для звірки даних між 3 обліковими базами
-Переробка правил формування ТТН та документів переміщень
-Підтримка 120 магазинів
Проектный менеджер
з 02.2010 по 04.2015
(5 років 2 місяці)
ООО Янсер лтд, Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- Аналіз, документування та оптимізація існуючих бізнес процесів
- Адміністрування команди розробки
- Адміністрування обміну даних між обліковими системами та зовнішніми системами
- Адміністрування серверів баз даних
- Технічна підтримка офісу
- Разработка нового функционала и оптимизация существующего в 1С (включая постановку задач, тестирование, написание инструкций)
-Создание базы знаний, технической документации
-Обучение сотрудников компании.
Виконані проекти:
-Організація серверної інфраструктури
-Автоматизація обміну даних з рознічних магазинів (240 точек)
-Перехід обліку з 40 окремих баз в єдину облікову систему
-Розробка та впровадження інтеграції з EDI системами
-Автоматизація друку маркування товарів
-Розробка та впровадження категоризації товарів, розробка звітів
-Розробка механізму акцій з різноманітними правилами
Керівник технічного відділу
з 01.2009 по 07.2009
(6 місяців)
ПП "Зеон", Київ (IT)
Функціональні обов’язки:
- Керування проектами автоматизації
- Розробка та впровадження програмного забезпечення
- Технічна підтримка клієнтів компанії
Виконані проекти:
- Впровадження ERP системи для ДП «Кнауф маркетинг» (збір вимог, їх аналіз, розробка рішень та впровадження, навчання співробітників);
- Впровадження ERP системи для ПП «Митекс»(збір вимог, їх аналіз, розробка рішень та впровадження, навчання співробітників);
- Реорганізація ІТ інфраструктури в готельно-ресторанному комплексі «Козацький стан», інтеграція облікової системи з системой управления отелем та АТС
Інженер комп'ютерних систем
з 01.2008 по 01.2009
(1 рік)
ПП "Зеон", Київ (Дизайн)
Функціональні обов’язки:
- технічна підтримка клієнтів компанії
- адміністрування серверів під керуванням Windows, AD, DNS, DHCP, збереження файлів
- адміністрування облікових систем.
- Аналіз та реорганізація ІТ інфраструктури клієнтів компанії
- Організація каналів зв’язку між різними офісами
- Вибір та закупівля ІТ продуктів під потреби клієнтів
Інженер комп'ютерних систем
з 04.2007 по 09.2007
(5 місяців)
ТОВ "Мода-групп", Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- Впровадження та підтримка ERP системи
- Забезпечення оперативного обміну даних між роздрібними точками компанії
- Адміністрування серверної інфраструктури
- Організація каналів зв’язку
- Відкриття нових роздрібних точок
- Закупівля, налаштування та підтримка торгівельного обладнання(РРО, сканери ШК, принтери ШК)
Системний адміністратор
з 03.2005 по 02.2007
(1 рік 11 місяців)
ТОВ "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- адміністрування серверів під керуванням Windows, AD, DNS, DHCP, збереження файлів
- адміністрування облікових систем.
- обслуговування торгівельного обладнання
- технічна підтримка користувачів
- розробка нового функціоналу для облікової системи
- Створення та обслуговування ІТ інфраструктури
- Розробка та впровадження приймання товару, інвентаризацій за допомогою ТЗД
Інженер-програміст
з 06.2004 по 03.2005
(9 місяців)
ТОВ "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
- технічна підтримка користувачів
- Монтаж та обслуговування СКС
- Обслуговування торгівельного обладнання (Чекодрукуючі ваги, РРО, зчитувачі та принтери ШК)
- Обслуговування оргтехніки
Додаткова освіта та сертифікати
Комплексный тренинг по бизнес-анализу, Art of Business Analysis, лектор Денис Гобов
40 часов
Знання і навички
- Адміністрування серверів
- Впровадження ERP-системи
- Оптимізація бізнес-процесів
- Jira
- Confluence
- Написання ТЗ
- Аналіз вимог
- SQL
- MySQL
- Постановка задач
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — просунутий
- Російська — вільно
Схожі кандидати
-
Менеджер проєктів, бізнес-аналітик, product owner
80000 грн, Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Бізнес-аналітик
Київ, Ірпінь , ще 3 міста -
Бізнес-аналітик
Київ -
Бізнес-аналітик
24000 грн, Київ, Вінниця , ще 3 міста -
Бізнес-аналітик
100000 грн, Київ, Дистанційно -
Data Analyst
Київ, Івано-Франківськ, Дистанційно